Author Topic: Русе - тролеи от Швейцария: доставка 2019 г.  (Read 7047 times)

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 868
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
С него и без него същия ***, електората няма да прави разлика между "новите" 5 и по-старите им събратя. Виж Шкодите ще имат повече ефект първите месеци. Те в. "Утро" бяха писали, че северното платно на Липник е отворено за автомобили, ама не е точно отворено по всяко време и не за автомобилите на които шофьорите не са тарикати. Русенските медии са като транспорта ни - съществуват колкото да се каже че ги има.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Затова и управителят на ДАПа спестява подробностите, като каква е възрастта на тези 5. Същият говори само за 12те Шкоди сякаш са последен писък на техниката...

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4273
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Ами писък на техниката са. Какъв ти е проблемът и ще спреш ли да мрънкаш постоянно?

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Ооо дай тогава да се напазарят ЗиУта, Шкоди 14Тр, ЮМЗта и Икаруси и пуделски да им се радваме колко са нови... Е как се харчи народната пара. Близо 600 хиляди лева за техника, която излиза, че след две години най-вероятно ще бъде бракувана (предвид спряганите 39 млн. от стария програмен период и предстоящият нов).

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14648
    • View Profile
    • Email
При всички случаи тролеите, които ще се закупят по европрограмата, няма да стигнат за стопроцентово покритие на мрежата. Освен това, според публикуваната нова маршрутна схема, ще се увеличат тролейните маршрути, сегашната им честота също не е удовлетворителна. Така че "новите" тролеи ще трябва да работят доста повече от 2 години.
Освен това, според този източник, цитиран неведнъж в темата, сумата е 320000, а не 600000. Подобни малки "грешчици" наистина те класифицират към категорията мрънкане, а не сериозна дискусия, освен ако не приведеш доказателства за тезата си.
« Last Edit: 22.07.2019, 10:00:19 by blagun »

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
    • Email
Според данните за обществената поръчка, прогнозната стойност на новите тролейбуси е 320 000 лв. Оттам-насетне директорът на общинското предприятие говори за стойност около 600 000 лв. с включена цена за закупуване, транспорт, подготовка за пускане на линия. В това би следвало да е включена и техниката за таксуване в тролеите. При цена на нов тролей около 450 000 евро (по толкова излезе единична бройка Шкода 26Тр при голямата поръчка за Бургас, Стара Загора, Плевен и Варна), парите не са никак много. Освен това, да се има предвид, че по договора с Еггед, те трябваше да направят инвестиция в реновиран подвижен състав на стойност около 2 млн. лв. - на толкова са оценени Ивекотата, Неопланите и двата Мерцедеса. Тей че парите са си доста добри за това, което купуваме, и далеч не изглежда като "изпиране". Освен ако цената на Шкодите не е била 10 000 лв., но за това е добре да се представи някакво доказателство или цена на подобен тролей - нископодов на около 20 години, за да сравним.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Може би затова още не се публикуват договорите за покупка и доставка на машините да се види как от 320 цената скача двойно.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4273
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
А колко мислиш струва да се транспортират 17 тролейбуса през половин Европа? И това е само един от разходите - регистрация, застраховка, оборудване, това също хич не са малко пари. Спри да търсиш под вола теле и да пълниш темата с глупости.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
0786 е на Т27 днес. Снимка: Русеинфо.  :)




Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 868
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
    • Email
Днес имах честта да се повозя на 771.Тролея доста се различава от сегашните ни хесове и по звук,но и по салон.
« Last Edit: 30.07.2019, 18:34:12 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4273
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
В Русе явно си падат по странни номерации. Първо 5-цифрени номера, от които само 3 цифри имат значение, сега на новите тролеи пък им слагат 0 отпред.

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 501
    • View Profile

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
NAW тролеите вече масово са на линия. Май само 769 не съм виждал. Последните дни обаче нито една Шкода не съм виждал на линия. :neznam:

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
    • Email
Е как да го видиш като в Лозана е бил запален и е за части. Шкоди търси по 2, 13 и 21. Имат проблем и тях не могат да ги подкарат.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Днес може и да е нямало изобщо Шкоди на линия, стоях 30-40 мин. на кръговото и не видях нито една. Или да са ги прибрали в депото следобед.

769 се знаеше отдавна че е бил вандализиран, но знаех само за счупено стъкло. Дали ще бъде за части поне на този етап сигурно само от депото знаят.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Скоро в Лозана ще бъдат пенсионирани всички останали NAW тролейбуси и ремаркета. Ако Общински Транспорт се оглеждат за още някоя бройка, сега е момента.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
От страницата на тролеите в Лозана има пост че тролей №781 е купен и скоро ще пътува за нов живот към България. Още един NAW за Русе? Браво ако е така, на нас ни трябват още возила.



« Last Edit: 24.06.2020, 16:22:32 by bgdimitrov »

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
    • Email
Може ли да мислиш трезво? За какво са ни още дърти тролейбуси, като в депото има бол шкоди, нау, хес и рено събиращи прах...
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
1. Само съобщавам какво се случва.

2. Имаме 11 работещи Шкоди и 5 NAW като (ако) тръгне 769, общо 16 тролея. Всичко друго по всяко време може да откаже и заради това все още виждаме ИВЕКО по улиците. Да, в бъдеще ще дойдат 15 нови тролея, но как ще покриваме новата транспортна схема?
« Last Edit: 24.06.2020, 16:46:35 by bgdimitrov »