Author Topic: Русе - тролеи от Чехия: доставка 2019 г.  (Read 2924 times)

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Хесовете ,ше са железни,но Шкодите са нежнички машини,направени за хубава контактна мрежа/бързи стрелки,бързи криви ,компенсатори и автоматични стрелки ,при които се влиза с над 40 км/ч/.....не се знае само на какво на ККМ ,се рфаботи в Чехуя,Словакия,Унгатрия/.По описаното по-горе мисля , че трябват допълнителни настройки на мотрисите,съпроводени с тестове ,а не директно да се пускат,по линиите.А дали напрежението на  ККМ е 600 V ,константно,ако е по ниско може да имат проблеми.При Неопланите са били необходими 700 V.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
По книгите има информация, че тези Шкоди 21Тр, както и съчленените им събратя, не са с много добро качество на каросерията, и че заради тях Шкода решават да закрият завода си за каросерии през 2004-та, преминавайки изцяло към тролеи, базирани на автобуси...
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
Недай боже, да дойдат нови тролеи преди да ремонтират бул. Трети Март, ще видите едно качество...

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Кормилната рейка на 26 TR  е като на лек автомобил.Не са лоши машините просто ние нямаме опит специално за Русенския ДАП.В София е е малко по различно ,понеже там имат основата.Като цяло 21 тр е доста удобна машина за управление,но неопита е ключов фактор.Контактната мрежа като цяло в града е тотална трагедия ,като сопол,за кръговото не коментирам там всичко е леш.Поне фирмата ,която я постави, или подръжката могат да опънат на доста места, има доста клиерс.Хоризонталните елементи държащи мрежата са се смъкнали от вибрациите ,което не е много добре.С малко желание и усилие могат да се получат нещата. :blink: :D

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
    • Email
Какви са тези абсурдни инвентарни номера - 00402 :blink: По колко нули смятат да им сложат отпред.
Да и на мен ми направи впечатление що за абсурдни инв.номера.Сигурно щом 401 е с една нула отпред,а 402 е с две,то вероятно 403 ще е с три нули отпред(шегувам се разбира се),добре им бяха измислили тези трицифрени като ги доставиха от 401 до 412.Странна работа,не мога да разбера.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Да не би да се получава дублиране с номера на друго ПС?

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
0412 продължава да изпълнява курсове на 2 линия. Снимката е в движение, заради това качеството е такова.