По някое време се сетих и през страницата на "Транспорт за София" намерих актуален линк и направих регистрация.
Значи ти си имал късмет да уцелиш точното време.
Смяташ ли, че заетите родители трябва постоянно да проверяват, за да не изпуснат?
Ти може да имаш много свободно време, но повечето родители са много заети и пълни с проблеми, като например:
- шефът ми постоянно ме задържа час-два повече от работното време, без да ми плаща допълнително
- как с тази ниска заплата да успея да платя спортните занимания на децата ми (а си спомням как аз като бях дете - тези неща бяха безплатни)
Това са два примера, за които се бях разприказвал с родители, които бяха дошли на отворените врати и се заговорихме за различни проблеми.
Та смяташ ли, че е редно тези изтормозени хора да минават през всичко това, за да може да зарадват децата си - да влязат при влаковете на метрото?
страницата на "Транспорт за София"
Хората откъде да знаят, че трябва да гледат в тази страница?
Както се видя от примерите, които дадох - никъде не е обяснено къде ще бъде този линк.
Ти си бил привилегирован да знаеш тази информация, заради интереса ти към транспортната тематика.
Как обикновеният човек, който случайно чува по новините, че ще има отворени врати - да разбере къде е този линк? Или дори, че изобщо има линк?
На 17.09. получих известие на електронния адрес, че съм одобрен за посещение с инструкции и телефон за обратна връзка при необходимост...
От това може да се предположи, че още по-рано се е случвало попълването на въпросния линк.
А защо тогава в новините 1-2 дни преди самото събитие са продължавали да пишат, че ще има възможност за посещение на трите места, при условие, че едната възможност отдавна е била изчерпана?
Интересно колко общо са били местата...
80
метродепо "Обеля"
Никога няма да пуснат отворени врати в старото депо, защото в днешно време се прави всичко възможно да се скрият постиженията от преди.
Само като сравним двете депа и може да ни стане ясно: едното е огромна, масивна сграда - която е направена от истински строителни материали, и която ще векува. Другото е направено от нещо, което е малко по-дебело от лист хартия и може да бъде издухано при един по-така ураганен вятър.
А за разликата между старите станции (които могат да се използват и като бомбоубежища) и новите (които не могат да съберат един малко по-дълъг влак) - да не говорим.
И остава най-важният въпрос -
защо е трябвало да има такъв пропускателен режим с предварителни места? Защо Братоев не е организирал свободно влизане както беше автобусния гараж и трамвайното депо?