Важно е също какви са мостовете, електрониката, окачването, компресор. Много често и в МАН Соларис, Мерцедес, и в китайските мостове, двигатели, електроника и почти всичко са на едни и същи производители а разликата е само кой е сглобил каросерията. Дори целия механизъм със съчленението ми се струва че е от МАН или Соларис, китайците не знам дали могат сами да направят съчленен автобус. Вериятно и самия мех е Хюбнер. Единственото, което са направили китайците е примерно каросерията, греди, заваряване, ламарини което няма причина да не го направят като хората щом правят хиляди каросерии трябва вече да имат опит и технологиите.
Но все пак дребните детаили вътре са доста по-дървени като дялани с теслата, спрямо в Ман-овете и Соларисите да кажем, дори спрямо нискобюджетните Конекто и О 345