Абе хора може ли да... изтъпявате (извинете че го казах директно)... От ясно по-ясно, че най-ясно е, че дори да има минимални корупционни схеми (което е стандарт за която и да е общност) предварително се знае кои са "победителите". Сор, Шкода и Соларис, които до голяма степен са едно и също са производителите, които "владеят" България. За малогабаритните машини се намеси Карсан. София- там е ясно, че е отделна държава.
Иначе ми е интересно да видя кой кога и как ги реши тия неща. Честно казано с 39 млн. лв. по-удачно би било ДАПът в Русе да си купи 30-35 тролея, останалото в нискобюджетни електрички. А със собствени средства да купят втора ръка няколко метанови машини за резерв. Новите тролеи- да подменят целия наличен състав (еми факт е- 600 хиляди си бяха излишен харч за "новите" 17, дет`едва тръгват), съответно освежаване на разписанията и маршрутите. С електриците да се обслужва нещо, което допълва тролеите, както и нощна линия през целия град (коментирано по-рано в раздела). А метаните (максимум 10) да карат 1-2, пак допълващи линии (доста евентуално) и да са в готовност при авария, ремонти (път/мрежа), птп, бърза реакция и прочее.
Като част от харчът за 39 млн. може да отиде за смяна на мрежа и/или евентуално опъване на такава на удобни места. Преди време бях споменал, че доста удобно би било мрежа бул. Гоце Делчев с отваряне на цяло кръстовище с бул. България. Така би било възможно една линия да обслужва Чародейка-Дружба-Гарата-Центъра - някъде си. А най-удачно би било да се минава през Мальовица, по две успоредни улици. (спестете си нападките)
Но част от гореписаното са лични мечти/утопии, които на дали биха се реализирали скоро. Нещото което описах е идея за максимален ефект с минимален разход.