Author Topic: Общински Транспорт Русе АД  (Read 30804 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4283
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #180 on: 21.05.2020, 12:55:34 »
Какво е решението на ВАС? Нова поръчка ли ще се обявява?

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 238
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #181 on: 21.05.2020, 15:30:22 »
Победааа!!
http://www.sac.government.bg/court22.nsf/d038edcf49190344c2256b7600367606/356be56663bdf9d8c2258557002da630?OpenDocument

Quote
РЕШИ:

ОТМЕНЯ решение № 69 от 23.01.2020г. по преписка № КЗК-954/2019г. на Комисия за защита на конкуренцията и вместо него ПОСТАНОВЯВА:
ОТХВЪРЛЯ жалбата, подадена от „Българска автомобилна индустрия” ЕАД против решение № 563 от 8.10.2019г. на изпълнителния директор на „Общински транспорт Русе” ЕАД в частта му, касаеща Обособена позиция № 1.
ОСЪЖДА „Българска автомобилна индустрия” ЕАД, ЕИК 201955499 със седалище и адрес на управление в град София, район „Изток”, ул. „Лъчезар Станчев” № 3 да заплати на „Общински транспорт Русе” ЕАД, ЕИК 117690845 със седалище и адрес на управление в град Русе, бул. „Трети март” № 74 сумата 5500 /Пет хиляди и петстотин/ лева разноски за държавна такса и адвокатско възнаграждение в касационното производство.
РЕШЕНИЕТО е окончателно.
« Last Edit: 21.05.2020, 15:36:31 by bgdimitrov »

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #182 on: 21.05.2020, 21:32:35 »
последно ще има ли нови Тролейбуси ,или само Електробуси и Такива на Метан????

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6405
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #183 on: 21.05.2020, 22:14:33 »
Според мен колегата има предвид, че след тази поръчка за 10 тролейбуса и 15 електробуса ще се купуват електробуси и метанови автобуси. Метан има смисъл да се купува ако до депото има изграден газопровод както е до депата в София. Тогава цените са съвсем различни - много по-ниски, а се спестява и акциз. По-добре е според мен да се инвестира в дизелови автобуси ЕВРО 6. На Русе му трябват колкото се може повече бройки нови превозни средства, а новите дизелови автобуси ЕВРО 6 са доста по-евтини от газовите и с по-евтина поддръжка. Скоро се очакват бройки 24 Tr да се извеждат от експлоатация, основно в Чехия, така че може да се разчита на покупка на тролейбуси втора ръка.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #184 on: 21.05.2020, 22:16:47 »
Да сега ще се доставят 15 тролейбуса и 20 електробуса и вече се мисли за още електробуси или автобуси на метан. viktorlc 24тр не са лоши, но стига вече втора употреба нека да гледаме ново както е в Плевен. Ако съм разбрал правилно новите електробуси ще спят в новото депо, но да видим. Договорите на Шанс и Геокомерс са до 2022 г.
« Last Edit: 21.05.2020, 22:19:05 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 238
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #185 on: 21.05.2020, 22:35:17 »
Какво ново депо?  :blink: Това което в бъдеще ще се изгражда в близост до МЕТРО?

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 238
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #186 on: 01.06.2020, 19:12:41 »
Спрямо новите документи към обществената поръчка за тролейбуси и електробуси виждаме следното.

1. Китайския кандидат за електробуси е отстранен. (+1  :devil:)
2. СОР са допуснати напред в следващия етап на процедурата.
3. Очакваме допълнителни документи да бъдат входирани от двата кандидата за тролейбусите.

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #187 on: 02.06.2020, 10:54:34 »
Може ли да обобщим на тоя етап какво имаме в крайна сметка:

Кандидати за тролейбусите:Соларис и Шкода, и двете продължават в процедурата, не е ясно кой печели.
Кандидати за електробусите: Биофрог ЦЗ (Сор) и Екселор-Елбус (китайците). Китайците са отстранени, остават само Сор.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #188 on: 02.06.2020, 18:10:47 »
Виждам, че тролейбусната фирма е привлякла интерес та и аз да добавя още новини след кореспонденцията ми с изпълнителният директор:
1. Naw 769 запален в Лозана през 2018 г. вече е готов за експлоатация и се очаква скоро да е на линия.
2. Тролейбусите Ивеко макар и рядко ще се срещат до есента.
3. Тролейбусите Рено имат нужда от скъпа поддръжка, която дружеството не може да си позволи.
4. Бавните зарядни станции за електробусите ще са в новото депо, а бързите 4 в близост до ТИС. За съжаление приоритет на дружеството ще е бавното зареждане.
5. Скоро ще се обяви обществената поръчка за дистанционните стрелки. Има готовност от фирма да ги достави.
6. Нощната тролейбусна линия повече няма да се изпълнява, защото договора и е изтекъл на 19 април. Припомням тя беше експериментална за една година финансирана по проект с още 5 града в европа.
7. Все още не се знае по кои линии ще се използват 20-те електробуса.
8. Ще се рехабилитира ККМ по целият бул. Цар Освободител. За него проект се знае само за възстановяване на ккм в района на автогарата и за рехабилитиране на кръстовището на бул. Цар Освободител и бул. Съединение, но да видим какво друго ще се прави.
« Last Edit: 02.06.2020, 18:13:36 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #189 on: 05.11.2020, 19:15:09 »
Доста добър бизнес план е написал директора на ОТР. Според него ще имаме над 100 cng автобуси и 20 нау от Лозана.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #190 on: 09.11.2020, 11:29:15 »
Като изключим начинът, по-който е написан бизнес-планът и горе-долу махленския език, визията за развитие има логика. Втора употреба метанови автобуси с нисък под ще са качествено подобрение на всичко, което имаме сега като автобусни превози. За тролеите от Лозана е малко тъжно, че се налага още да се обзавеждаме с такива машини, но може би наистина е най-доброто възможно. Може би наистина е най-добре да имаме редовен градски транспорт, който да ходи до всички точки на града, достатъчно на често, а не през 70-80 минути, и едва след това може да почнем да мислим за цялостно обновяване на автопарка.

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #191 on: 09.11.2020, 11:33:04 »
Евала на човека, има визия, има мислене, има и неточности, но определено се е потрудил и е проверил много неща. Браво за труда!

Offline KillKill

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #192 on: 09.11.2020, 16:39:52 »
Има виждане човека, но защо тези гробници от 1989, не вярвам, че в Чехия няма да намерят нещо след 2000-та година в добро до прилично състояние.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 238
    • View Profile
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #193 on: 09.11.2020, 18:23:15 »
Има разбира се, ама капацитета на ОТР е именно на ниво 1989 година.

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #194 on: 09.11.2020, 20:30:12 »
Интересно е от ,къде ще са производство въпросните стрелки???Беларус / Етон/,Чехия,Унгария!!?? Има тролейбуси ,които са нови и са със стойност 180-200 хил $.Тези Naw Hess ,ако са пак същите 1990-1992 ,няма
 смисъл от влагането на средства в нещо нерентабилно.
Има все още останали Skoda 24 tr ,които са може би най-добрите и до момента като компактност..Стойността им е около 25-30 хил лв.,а и се произвеждат от 2003-2014..

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
    • Email
Re: Общински Транспорт Русе АД
« Reply #195 on: 12.11.2020, 14:50:20 »
Логиката е, че тролеите от Лозана ще ни ги дадат тънко, щото вече редовно ги купуваме от тях. И че ни трябват читави тролеи бързо сравнително. Освен това ще се уеднакви тролейбусният парк - Хес, новите надяваме се Шкоди, и няколко стари Шкоди за цвят, които при тия обстоятелства най-вероятно ще заминат преди Хесовете. 
Skoda 24 tr няма в толкова много градове и едва ли са толкова много налични.