Author Topic: Закупуване на електробуси и тролейбуси по ОП “Околна среда” 2014-2020г.  (Read 3422 times)

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Най големият Ел. автобус на Карсан би трябвало да е 8м, тоест няма как да се впишат за обществената поръчка. Китайци?

Не знам толкова ли спестяват в сравнение с нормален 12м автобус...
« Last Edit: 08.10.2019, 19:11:26 by bgdimitrov »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4067
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Оптаре, Денис, Соларис, VDL и BYD също предлагат 9-10-метрови електробуси.

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Вече е ясно че има промяна. Ще бъдат закупени 20 електробуса и 15 тролейбуса. Вероятно защото има нужда от повече возила за да може ОТР да обслужва голяма част от автобусните линии (по мои сметки около 2/3) по новата транспортна схема.

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
    • View Profile
    • Email
И какво се оказа държи се повече на тролеите, които ще са 15 с батерии. Електробусите ще са с пантографи и станции за зареждане в дапа.
https://sop.bg/transport-ruse-913/proceduri-20-1-zop/a1-0005543.html
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Online simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 862
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
И какво се оказа държи се повече на тролеите, които ще са 15 с батерии. Електробусите ще са с пантографи и станции за зареждане в дапа.
https://sop.bg/transport-ruse-913/proceduri-20-1-zop/a1-0005543.html
Колко се държи на пътниците е по-важно. При положение, че тези климатици няма да се пускат(както беше при Неопланите) трябвяше задължително всички прозорци да са отваряеми и съответно да могат да се заключват, при евентуално работещ климатик. Тукашното племе не сме и за тапицирани седалки - не се и поддържат. Без вътрешна инфо система и ние ще си ги свиним тук с табелите от 80лв  :fan: . А най-много трябваше да се наблегне на гаранционните срокове - минат ли и по всяка вероятност ще си останем с живите втора употреба тролеи(съдя по "ярките изяви" по линиите на Шкодите).
« Last Edit: 11.10.2019, 17:56:30 by simo »

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 239
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
И какво се оказа държи се повече на тролеите, които ще са 15 с батерии. Електробусите ще са с пантографи и станции за зареждане в дапа.
https://sop.bg/transport-ruse-913/proceduri-20-1-zop/a1-0005543.html
Колко се държи на пътниците е по-важно. При положение, че тези климатици няма да се пускат(както беше при Неопланите) трябвяше задължително всички прозорци да са отваряеми и съответно да могат да се заключват, при евентуално работещ климатик. Тукашното племе не сме и за тапицирани седалки - не се и поддържат. Без вътрешна инфо система и ние ще си ги свиним тук с табелите от 80лв  :fan: . А най-много трябваше да се наблегне на гаранционните срокове - минат ли и по всяка вероятност ще си останем с живите втора употреба тролеи(съдя по "ярките изяви" по линиите на Шкодите).
Само на два неоплана не им работеха климатиците изначално, ако не се лъжа бяха 465 и 466. За седалките е спорен момент,всичко зависи от желанието на титулярите да си поддържат ПС-то чисто вътре и вън. Примерно на 494 както преди беше отличен сега вътре е кочина както и 771 открай време(има разхвърлени брошури по задната част на салона). Определено не сме за легени, защото тукашните пътници не са такива диваци, а годинките си казват думата няма как 30 + годишни возила (не броим шкодите) да са без забележки по тапицерията.

Online simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 862
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Аз на Неоплан с работещ климатик съм попадал в първите им месеци от ескплоатация(ползвах Т24 където бяха основно) и след това все едно я нямаше тази екстра. Затова казах, задължително всички прозорци да са отваряеми, за да не са зависими пътниците от прищевките на персонала. Има 1-2 Хеса от старата доставка, където имат поддържана тапицерия на седалките и Рената са същите и на всички други е меко казано мърлява история. 15мин. на пластмасова седалка няма да навреди никому. Че голяма част от пътниците са диваци си личи по вече 5 от срязаните прясно претапицирани седалки на едно от Рената(което е и с изцяло претапицирани седалки със син плат).

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5905
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Като гледам техническите спецификации за тролейбусите не се притеснявайте. За електробусите имам притеснения, че ще дойде нещо неподходящо.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Има възможност обществената поръчка за автобусите да е "нагласена" точно за модел на SOR. Именно те правиха и тестове с пантографи в Прага и са единствената фирма която е тествала електробус в Русе.

Още повече, че една голяма част от компаниите имат или 8.9м електробуси или 12м модели, които са неподходящи. Така че ще видим въобще колко оферти ще има средата на ноември.
« Last Edit: 16.10.2019, 00:18:14 by bgdimitrov »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5905
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не е СОР. Моделът на СОР е 11,1 метра.
От по-големите фирми се сещам само за IRIZAR които да предлагат електробуси в диапазона 9,00 - 11,00 метра, които са допустими в обществената поръчка.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
SOR имат точно 9.79м модел електробус.
« Last Edit: 16.10.2019, 10:52:39 by bgdimitrov »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5905
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Да, имат 9,79 метров вариант. Значи вероятно е писано за тях.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2194
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
От коментираното- разбирам, че са 4 бързи станции. Това е идеално от оперативна гледна точка. Но защо са много бавни станции... То в такъв случай повече от 2 са излишни, за употреба в крайна необходимост. С толкова много (4 броя) бързи станции в град 2 на 2, то всички автобуси ще си влизат в гаража заредени. Ако не- в гаража ще им трябват 10на минути да покрият изразходеното от последните 1-2 курса.
За машините- трябва да се гледа, кои предлагат с пантограф. Карсан например нямат предвидено бързо зареждане на техните машини.

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
    • View Profile
    • Email
Според вестник Утро Полска и Чешка фирма за кандидати за 15  тролея на стойност 17 милиона. Поръчката приключи в петък, а все още не е качен протокола.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile


Електробуси:
Биофрог ЦЗ
Не видях никаква информация за фирмата онлайн. Фирмата е кандидата на Sor Libchavy. Смятам че имат голям шанс.

Екселор Елбус (вносител на Nanjing Golden Dragon Bus?)
намерих единствено NJL6100EV като подходящ модел, но все пак всичко е на китайски.


Има обжалване от "БЪЛГАРСКА АВТОМОБИЛНА ИНДУСТРИЯ" ЕАД които явно не са успели да подадат оферта за електробусите. Фирмата е вносител на Yutong bus в България и масово обжалват поръчки вкл. в София и Казанлък.

Тролейбуси:
Соларис
Шкода Електрик
При тролейбусите нещата са по ясни и по всичко изглежда че ще получим добър и доказан модел тролейбус. 26tr или Trollino 12?
« Last Edit: 22.11.2019, 08:44:03 by bgdimitrov »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5905
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ще получите фейслифта. Само той остана да се произвежда на 26Тр.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2802
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
Произвежда се и под бранда Trollino 12.  :rolleyes:
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4067
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Интересно защо Соларис не участват в търговете за доставка на електробуси. Цената ли не ги устройва?

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
    • View Profile
    • Email
Нямат подходящ модел мисля. Ако някой намери миди 10 метров Соларисс пантограф да го покаже.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4067
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Имат 8,9-метров модел, който също се предлага с пантограф. В София също не са участвали в поръчката за мидибусите.