След като закриха на 26.08.2020 г в Москва електротранспорта ,и оставиха една линия, всичко се пренасочва към електробуси.Бях писал ,че има възможност да се докарат Беларуски или други Тролейбуси от бившите Съветски републики.В момента В Минск има поръчка за Маз тролейбуси и електробуси, както и в предприятието в Тролза .Маз покриват дистанцията от 15 км автономен ход с гаранция в батериите от 7-10 год.Тролза си имат модели със суперкондензатори ,които издържат автономен ход до 60 км.Соларис 12 има в Стара Загора,колегите нека напишат колко им е автономния ход и при каква скорост,това явно е също от значение,както и цената.Електробусът е страшно скъпа играчка ,като на всяка 2-3 години при пълна ескплоатация трябва да се подменят определени,батерии.Там цената е 2-3 пъти по скъпа от тролейбусите на автономен ход.Кавко ще стане ,ще чакаме решението от комисията по транспорт..