Висене твърдо по минимум 10 минути на краен обръщач, висене по маршрута да си се бил дозареждал, нужда от ТИС и определени клетки за зареждане както по маршрута, така и на обръщателните колела... и още десетки други абсурди, а тук все още има хора, които да защитават тези безумни подобия на автобуси. Замислете се и от логистична гледна точка за опериращото дружество: при такава остра нужда от 10-минутни паузи по маршрутите ще е необходимо наличието на поне още две коли, което значи още разходи, още поне 3-ма шофьора за управление, още по-голямо "разтягане" на графиците и работния ден на водачите и какво ли още не, и това всичкото само за една линия и то когато миксерите са нови
Всичките тези електрически безумия не само че не ни развиват, а даже ни връщат назад с 60-70 години в едни времена на несигурност поради липса на автобуси, на шофьори, на незнание дали ще дойде нещо, ако то пък дойде - дали ще те откара докъдето трябва... най-доброто решение от тук насетне, предвид схемите с цената на тока и метана, е миксерите да бъдат качени на един кораб за Китай, а обслужването да се осъществява приоритетно от дизелови автобуси в бъдеще.