Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)  (Read 20371 times)

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 956
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #40 on: 03.11.2019, 01:21:35 »
На мен ми направи впечатление, че няма регистрационен номер, а пък електробусите на автото имат, както и цивилните коли с електромотор. На какво се дължи това?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Dimitar155

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 282
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #41 on: 23.11.2019, 21:46:38 »
НомерЪТ на 5001 е СВ 7953 РВ.

Дифиан: И да бешв написал регистрационният, че така е малко тавтология....
« Last Edit: 24.11.2019, 00:14:33 by difian »

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1093
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #42 on: 23.11.2019, 22:40:58 »
 Дочух нещо много интересно - както всички искърци се натискаха да се качват на Хигерите и като пристигна този и видяха за какво става въпрос, набързо нещо се отказаха и сега нямат желание да ги карат.
« Last Edit: 24.11.2019, 00:16:33 by difian »
✯373✯2707✯311✯
✯1767✯2914✯701✯
26.05.14 - София 100
18.01.19 - MB o305(G)
09.06.19 - MB o302T

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #43 on: 27.11.2019, 21:51:26 »
Ми защото очакваха неочакваното - китайска самоделка да бъде много хубава, само защото няма токоснемателни пръти и защото няма нужда да се съобразяват с ККМ и неудобствата, свързани с тези неща. Само дето самоделка без пръти е логично да има повече проблеми от грамотно направен тролейбус. Та за мен съпоставка между Шкодите и Хигерите просто не може да има, Шкодите са класи над Хигерите, светлинни години бих казал, не че са идеални, да не говорим за поддръжката им у нас за съжаление, но с Хигерите според мен тепърва ще се берат големи ядове. Дано не съм прав, но нещо не ми се вярва да не съм...
« Last Edit: 28.11.2019, 20:57:58 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 445
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #44 on: 06.12.2019, 16:39:41 »
Понеже не знам къде да попитам ще го направя тук.
Някой има ли идея защо на спирка София Тех парк, посока центъра, са монтирали от системите за зареждане на тези автобуси?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11085
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #45 on: 06.12.2019, 16:55:08 »
Още миналата година имаше някаква приказка, че по 306 щели да тръгнат електроавтобуси. Не се случи с ЮТОНГ-ите, но нищо чудно да се случи с Хайгерите. Като цяло обаче това по кои линии ще се движат е забулено в някаква дълбока тайна. Известно е само, че се готви нещо за 123 и вероятно ще я променят до автостанция „Гео Милев“, но нищо повече.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 167
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #46 on: 06.12.2019, 16:59:02 »
Няма никакви тайни. Предвидили са електробуси по 123, 84 и 184, а след това през 2022, значи останалите, по 6, 73, 74 и 260.
Така добре ли е?
« Last Edit: 06.12.2019, 17:06:56 by T6M700 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11085
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #47 on: 06.12.2019, 17:04:11 »
123, 84 и 184
Звучи доста невъзможно. 84 и 184 са с по 5 коли, а 123 до „Гео Милев“ ще е с минимум три. Не е насочено към теб разбира се.
« Last Edit: 06.12.2019, 17:08:59 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 806
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #48 on: 06.12.2019, 17:58:09 »
Идеята е да са 10 коли за 84/184, 2 за 123 и 3 за резерв/ТО.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9008
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #49 on: 06.12.2019, 18:29:32 »
Вероятно при отсъствие на изправен Хигер ще се пуска дизелов/метанов автобус.
Някой запознат ли е как ще се процедира с шофьорите? Ще се командироват от Дружба в Искър или ...?

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4142
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #50 on: 06.12.2019, 18:47:32 »
Вероятно при отсъствие на изправен Хигер ще се пуска дизелов/метанов автобус.
Някой запознат ли е как ще се процедира с шофьорите? Ще се командироват от Дружба в Искър или ...?
Шофьори искаха от Карат-С, но трябваше и категория за тролейбус, за това пропадна цялата работа. Та автобусните гаражи надали ще са.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4204
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #51 on: 06.12.2019, 20:19:37 »
Има обява в момента за набиране на шофьори на електробуси.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1557
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #52 on: 06.12.2019, 20:34:30 »
Каква е тази простотия с категория за тролейбус. Няма такова. Категорията за тролейбус е само да се следи мрежата. Какво ще му следят на електробуса да уцелят заредните станции ли? Понякога просотията в електрото надминава всички граници.
The Grand Tour

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3363
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #53 on: 06.12.2019, 21:05:41 »
Никъде в обявата не пише за нужна категория за тролейбус. Изисква се само D.


Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2670
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #54 on: 06.12.2019, 22:49:02 »
А аз като цяло се чудя защо трябва да се стопанисват от електрото, вместо да са в някой автобусен гараж, при условие че в Искър водачите са на критично ниво (като количество), а отделно излиза проблема с резервите.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #55 on: 10.12.2019, 09:48:01 »
А аз като цяло се чудя защо трябва да се стопанисват от електрото, вместо да са в някой автобусен гараж, при условие че в Искър водачите са на критично ниво (като количество), а отделно излиза проблема с резервите.

Защото всичко трябва да е сложно и да се имитира дейност. Та затова и крайният резултат почти неизменно е един такъв... кафеникав, ако мога да се изразя така. То още в зародиш тази история с електробусите е силно спорна от икономическа и екологична гледна точка, но просто целта беше да се похарчат едни пари, които да отидат където трябва, реално икономическите и екологичните фактори нямат никаква връзка с покупката им, така че не очаквам нещо в тази връзка да се случи по линия на нормалната логика, защото нормална логика отсъства изначално.
« Last Edit: 10.12.2019, 10:07:37 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11085
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #56 on: 10.12.2019, 10:06:36 »
Добре, какви са сега тези „тъпи“ мнения? Депо „Искър“ стопанисваха и обслужваха тестовия 1701, да не мислите, че тези обстоятелства се спускат без да се чете „дребния шрифт“? Хайде да ги пратим в Автото тогава и да трансферираме работници от депо „Искър“, това по-умно ли ви се струва? Най-лесно е да се дават обвинения от позицията на този, който гледа като кон с капаци и вижда ситуацията само от едната ѝ страна.
« Last Edit: 10.12.2019, 10:08:33 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9008
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #57 on: 10.12.2019, 10:10:15 »
Нали Пепи завчера написа, че за тези искали категория за тролейбус. Може за това да са в Искър.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11085
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #58 on: 10.12.2019, 10:11:54 »
Никъде в обявата не пише за нужна категория за тролейбус. Изисква се само D.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3417
  • TM 303
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« Reply #59 on: 10.12.2019, 10:14:44 »
Ами по принцип, беше много по-смислено да са в Автото, в гараж Дружба, при останалите електробуси. И да се наемат допълнително шофьори от Карат, а не шофьори откъде ли не да ходят уж в Електрото, но всъщност не за да карат тролейбус, а за да карат само и единствено нещо, което може да се кара с нормална категория D. А пък резервите да се пращат от други пет гаража с петнайсет типа превозни средства, за по-лесно. А това Искър колко и как са обслужвали 1701 само те си го знаят. Колкото до факта, че цифром и словом 1, подчертавам, един шофьор от Искър е карал 1701, не виждам какво променя - не е бил пилот-изпитател на някакъв неземен апарат, за Бога... Единствената специфична разлика между такъв тил електробус и стандартен електробус или автобус е някой някак си да уцели зарядната станция, което, струва ми се, всеки що годе грамотен професионален шофьор трябва да може да направи.
« Last Edit: 10.12.2019, 11:23:04 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.