Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)  (Read 98356 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #240 on: 27.01.2022, 13:17:03 »
Разбира се, народът се разглези. Само допреди десетина години над 80% от возилата бяха неотоплени или слабо отоплени.

Доста смело изказване, да се твърди че хората са се разглезили. Да, в Икарусите и Софиите беше кучи студ, но нали тези електробуси ни ги рекламираха като прогрес, мисля че 15 градуса вътрешна температура трябва да е мярка за този прогрес.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #241 on: 27.01.2022, 14:59:07 »
Като се има предвид, че спряното парно е 5-6 дни годишно, не е чак такава болка за умиране. Също, ако валне 5-6 дни сняг по пътищата.

Разбира се, това с нищо не оправдава пропуските да бъде осигурена електрическа мощност на зарядните станции.

Също така не виждам причини СЕ да не ползва резерви от СА при екстрени обстоятелства, т.е. да се пуснат заместващи автобуси, така както се пускат при аварии и ремонти в метрото или трамвайните трасета.
« Last Edit: 27.01.2022, 15:02:37 by blagun »

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #242 on: 28.01.2022, 09:22:42 »
Като се има предвид, че спряното парно е 5-6 дни годишно, не е чак такава болка за умиране. Също, ако валне 5-6 дни сняг по пътищата.

Разбира се, това с нищо не оправдава пропуските да бъде осигурена електрическа мощност на зарядните станции.

Също така не виждам причини СЕ да не ползва резерви от СА при екстрени обстоятелства, т.е. да се пуснат заместващи автобуси, така както се пускат при аварии и ремонти в метрото или трамвайните трасета.
Изкарай една смяна с някой от шофьорите на 60 да видиш при какви ужасни условия работят?

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #243 on: 28.01.2022, 12:41:05 »
Е то как може при пробег от 20 километра с едно зареждане зададен от производителя да пускаш на 25 километра и то зимата . Трябва да си яко тъп шеф и сам си търсиш и си правиш проблемите.  :neznam: :D :D

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #244 on: 28.01.2022, 12:48:08 »
Изкарай една смяна с някой от шофьорите на 60 да видиш при какви ужасни условия работят?
Синдикатите правят ли нещо по въпроса или са заети в момента да отправят рекетьорски ултиматуми към държавата, заедно с ръководството на Столчна община?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #245 on: 28.01.2022, 13:08:30 »
Е как рекетьорски този ток с пъти по скъп как ще го плащат в Бургас нали спряха тролейбусите даже . По други общини спряха осветлението и т.н.  :neznam:

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #246 on: 29.01.2022, 20:48:38 »
Елементарното решение до изграждане на зарядната станция в Овча купел е вместо Е60 през старата част да пуснат 102. Така ще може да си изпълняват курсовете не само с включено отопление, а и с пуснато охлаждане лятото.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3559
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #247 on: 29.01.2022, 21:07:57 »
или размяна на 60 със 77 , и така тока ще стига за цял курс + ще има парно зимата и климатик лятото.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #248 on: 30.01.2022, 13:31:44 »
Е да но тези на ръководни позиции и в общината нямат толкова акъл. Внесете тези предложения някъде официално да им помогнете . :neznam: :D :D

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #249 on: 30.01.2022, 18:06:33 »
102 е прекалено редовен за старата част на Овча купел -там е нужна линия на 15-20 минути делник с единични автобуси. 77 е със сходни интервали, спокойно се обслужва от единични автобуси и размяната е по-удачна. :rolleyes:
« Last Edit: 01.02.2022, 11:25:44 by V.Peichev »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #250 on: 31.01.2022, 20:55:01 »
5039 е о няколко седмици в Надежда, 5041 е готов след повредата.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #251 on: 01.02.2022, 09:02:48 »
Тези автобуси още в началото започнаха с повредите. :crazy: :crazy:. Да са ни честити

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #252 on: 01.02.2022, 12:54:28 »
102 е прекалено редовен за старата част на Овча купел -там е нужна линия на 15-20 минути делник с единични автобуси.

Нали си имат автомобили и не им трябва никакъв транспорт, а който няма да оди пеш!

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #253 on: 01.02.2022, 13:03:46 »
Пътникопотокът е твърде малък за такава редовна линия със съчленени автобуси като 102, сегашните 60 и 73 са като цяло адекватни. Пренасочване на 45 или 77 би осигурило адекватно обслужване, на 102 е явно разхищение още повече, че е нужен като довозващ в новата част с по-висока плътност на застрояване и по-високо строителство. :rolleyes:

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #254 on: 02.02.2022, 19:40:33 »
Навлизаме в сериозен офтопик, но това е поредното ти кухо мнение !

Пусне ли се връзка НБУ - Студентски град ще видиш колко сериозен ще  е пътникопотока ! Особенно след като прекъснаха връзката на старата част с пазар Красно село!

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #255 on: 02.02.2022, 20:45:44 »
  Днес следобяд написах това "нещо", след като се вдъхнових от неволите на китайските изделия със студа и зарядните станции. Този тип превозни средства имат своите поддръжници и противници, а моето стихотворение няма за цел да подкрепя едната или другата страна. Също така държа да отбележа, че по никакъв начин нямам идея с него да обиждам или принизявам който и да било. Искаше ми се да погледна на темата откъм нейната комична страна. Ако някой се е разсмял, докато чете, си е струвало да го напиша.


 Заформи се отново черна драма,   
 в студа не важи електрическата тяга.
 Понеже във Китай е тя родена,
 трудно можеш я подкара със остена…

 И ето вече от няколко дена,
 ни едничък електричен бивол не простена.
 Пусто му животно се инати,
 във депото вече чуват се заплахи.

 Ах, говедо жълто - синьо,
 скоро задника си вдигай!
 Тънката ти кожа да не дупча!
 Толкова пари за тебе дадох,
 а ти на пълни ясли ми се мръщиш!

 И вместо него във каручкa,
 впрегна кочияшът стара дизелова кучка.
 Вярно, кашля и смърди ужасно,
 но на път със нея, ти не си натясно.

 Тегли здраво и със лай напред се втурва,
 със сняг и лед по пътя весело хортува!
 И пътниците вече са доволни,
 в дома си няма да се връщат болни!
« Last Edit: 02.02.2022, 22:16:59 by София 100 »
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #256 on: 03.02.2022, 20:47:58 »
Много ми харесва, оценявам комичната страна, добре ти се е получило.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #257 on: 04.02.2022, 14:57:13 »
Айде, чакаме и съчленените. Снимката е от страницата на ИБИС техниците, дано не възразяват, че съм я взел  :rolleyes:


https://chariot-electricbus.com/18-m-ultracapacitor-chariot-e-bus/
« Last Edit: 04.02.2022, 15:27:56 by bagercho »

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #258 on: 04.02.2022, 15:52:32 »
Крайно време е да се пробва такова чудо по истинска линия, а не по летищни, крайградски и други въздуховози. Точно както е дълъг и явно е в София, да го пуснат на 204 или друга сходна линия за 1 месец да се прецени дали ги умее нещата. :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #259 on: 04.02.2022, 16:21:54 »
С междинно зареждане на Орлов мост ще се справи на 204  :D