Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)  (Read 98342 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #320 on: 15.05.2022, 23:23:16 »
Чериът моторс не е нищо повече от един дистрибутор. Отговорен за производството и качеството на сглобката е Хайгер.

Това всъщност модел KLQ6181G ли е, който е взет за основа на преустройството?

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #321 on: 15.05.2022, 23:38:17 »
Този го водят Higer KLQ6186GEV.
« Last Edit: 15.05.2022, 23:40:16 by bagercho »

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #322 on: 15.08.2022, 20:04:33 »
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0DGq64SgPtCxewacmgCkGMyRZ678Yxju7UrZ1KUCcvretCzfmdZrxEnYFVUKpFKoHl&id=100063586023440
Двата къси тестови ги подготвят за линия, 1701 също ще се връща. Дано скоро видим новини и от дългия.
« Last Edit: 16.08.2022, 17:57:23 by Pesho1991 »

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #323 on: 19.08.2022, 20:05:01 »
Съжалявам за двойния пост, но понеже темата е малко по-различна, затова го пиша като отделен пост.
Съчлененият Хигер е с инвентарен номер 1704. И така хигерите, които не са закупили от общината, но ще се ползват от СЕ ще са с номера 1701, 1702, 1703 за единичните и 1704 за съчленения. Говори се че скоро ще спират ТМ 23, та предполагам това ще бъдат автобусите за нова линия, освен ако не са необходими по 73 предвид предстоящото удължаване.
« Last Edit: 19.08.2022, 20:07:30 by Pesho1991 »

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #324 on: 19.08.2022, 23:22:19 »
На какво основание ще ги експлоатира СЕ, че и инвентарни номера им слага?
The Grand Tour

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #325 on: 20.08.2022, 01:56:13 »
Този въпрос към СО или СЕ. Аз просто споделих фактите. Иначе до сега всички тестови също са били с инвентарни номера, така че не виждам какво е новото и непонятното. 1701 си е тук от 8 години, така че какъв е проблемът? Сигурно цената им за производство е минимална и ние сме си ги изплатили с 3те поръчки към Хигер, така че тези са бонус от предприятието( в кръга на шегата)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #326 on: 20.08.2022, 11:42:26 »
Тази "новина" за 23 я чуваме през 4-5 месеца регулярно, но ако човек се замисли минимално шанса да се случи е нищожен. Изначално я пуснаха, за да се ползват тези релси до Обиколна и да не изчезнат малко по малко. Ясно е на всички какво ще стане ако няма движение на трамваи по трасе в гора, индустриална зона и като цяло район, в който през нощта няма жив човек. Да не говорим за PR страната на нещата, в която се спира трамвай, който ще стига до Младост "догодина" от поне 10 години.
Иначе нищо не пречи да си въртят тези 4 бройки по другите линии или да измислят някаква нова.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #327 on: 20.08.2022, 14:56:49 »
Сигурно ли е, че ще ги пускат на някоя линия изобщо? На видеата се вижда само че бърникат нещо по табелите, никъде не е писано, че ги гласят да ги пускат в редовно движение.
За 73 интересно дали имат достатъчно Хайгери, за да покрият линията, а и предвид новата крайна спирка, най-вероятно ще се обслужва от депо Искър, а те нали си пратиха половината Хайгери в Надежда.
Освен слуха за ТМ 23 нали имаше и един друг, който гласеше, че някои електробуси ще бъдат прехвърлени в депо Левски, интересно дали ще се окажат верни.

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #328 on: 20.08.2022, 20:43:50 »
За депо Левски окончателно се отказаха, а там просто прехвърлиха част от тролейбусите на Надежда. Не пречи също така 73 да се обслужва смесено от Искър и Надежда, както е ТБ5. Иначе въпросните електробуси ги стягат, защото ще ги пускат на линия. Иначе нямаше да пипат 1701, който седи във Искър от години. За 23 съм склонен да вярвам, че е истина, защото немските бараки( дори и излято от претопени танкове от войната) не са вечни, а с една кофа боя не се прави поддръжка, така че очаквам да си заминат. За ПР "ефектът", то той ще клони към 0, защото тримата ползватели на линията ще преживеят и без нея, а общината може да обяви, че "подготвя" трасето за удължаването му до Младост и да замаже положението за следващите 10 години ( да припомням за трамвай 6 в тунела?).

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #329 on: 20.08.2022, 21:33:45 »
И аз не бих се учудил да бастисат тм 23, след като Електрото имат излишни Хайгъри и ще си запазят пробега, и ще имат по-малко неизпълнени курсове.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #330 on: 20.08.2022, 22:58:55 »
За депо Левски окончателно се отказаха, а там просто прехвърлиха част от тролейбусите на Надежда. Не пречи също така 73 да се обслужва смесено от Искър и Надежда, както е ТБ5. Иначе въпросните електробуси ги стягат, защото ще ги пускат на линия. Иначе нямаше да пипат 1701, който седи във Искър от години. За 23 съм склонен да вярвам, че е истина, защото немските бараки( дори и излято от претопени танкове от войната) не са вечни, а с една кофа боя не се прави поддръжка, така че очаквам да си заминат. За ПР "ефектът", то той ще клони към 0, защото тримата ползватели на линията ще преживеят и без нея, а общината може да обяви, че "подготвя" трасето за удължаването му до Младост и да замаже положението за следващите 10 години ( да припомням за трамвай 6 в тунела?).
За 73 и аз си мислех за варианта за смесено обслужване, така може да има по късни курсове и за двете крайни спирки. Предполагам ако готвят 1701-04 за пуск, ще ги тестват по тази линия, нали съчлененият правеше тестове именно по този бъдещият маршрут на Е73.
Ако това за ТМ 23 се окаже вярно какъв ще е смисълът да пускат електробуси вместо него като е въздуховоз? Алтернативната ще е 404 просто.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #331 on: 21.08.2022, 01:02:52 »
Как да няма смисъл? Нали трябва да се изпълнява пробегът, това е основната цел на транспортните оператори...

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #332 on: 21.08.2022, 11:58:26 »
Ама то пробега няма как да се изпълни така или иначе... покрай трасето не е построен булеварда до Гара Искър. Въобще всичко би било пълна пародия ако се случи това. ТМ23 си е въздуховоз, но ТБ-Е23ТМ ще е 3 пъти по-голям въздуховоз.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #333 on: 21.08.2022, 14:24:38 »
Ще мине по Димитър Пешев, Цветан Лазаров и Обиколна. Няма проблем да се намери маршрут.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #334 on: 21.08.2022, 16:38:29 »
Дружбенци бяха писали някакво писмо поне да променят разписанието, защото сега в 20:28 пристига последният трамвай в Дружба, т.е. след 20:30 ч не се движи вече трамвая към Обиколна - трябва пеш или да намериш някъде спирки на 384,204..

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #335 on: 21.08.2022, 20:27:45 »
Бул. Копенхаген трябва най-сетне да стане реалност, съответно и удължаването на тм23. Подобна връзка от гара Искър до Младост би облекчила сериозно трафика на двата квартала. Както знаем, Младост има сериозен проблем с изходните си точки.  :rolleyes:
« Last Edit: 21.08.2022, 21:05:45 by 04Boris22 »
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #336 on: 21.08.2022, 21:10:10 »
За този булевард се говори всяка година и нищо не се случва, така или иначе скоро няма да стане, можеха да изградят временно ТМ колело някъде под Цариградско и да пратят 20 да върти там, докато не изградят трамвая до Младост, когато и да е това. Според мен ако ТМ 23 се замени от електробус, който да обикаля по горе посоченият маршрут, и 10те човека, които го ползват ще се откажат от него съвсем.
Относно пробега, той може да бъде прехвърлен на друга линия, може би на 73 като почне да се оперира от СЕ.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #337 on: 22.08.2022, 16:49:49 »
И аз не бих се учудил да бастисат тм 23, след като Електрото имат излишни Хайгъри и ще си запазят пробега, и ще имат по-малко неизпълнени курсове.

Това ми се струва слух, защото тези "излишни" Хайгери първо не са собственост на СЕ, второ от това което виждам нямат инсталирана тикет система, значи може да става дума само за тестове без пътници засега.
« Last Edit: 22.08.2022, 16:51:31 by fafan »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #338 on: 22.08.2022, 17:58:50 »
ТМ 23 реално има една спирка, която е сравнително отдалечена от друг редовен градски транспорт - Мюнхен и за обслужването и няма подходящи улици - 5006 е прекалено тясна. Амстердам е близо до спирка на сравнително редовния в пик ТБ 11 и също няма подходяща улица за обслужването и със заместващ електробус. Останалите му спирки са близо до такива на редовни линии като ТМ 20 и 204 или сравнително редовните делник пик ТБ 4 и 404 и на тях надали има кой да чака рядка линия независимо дали трамвайна или електробусна. :rolleyes:
« Last Edit: 22.08.2022, 18:11:10 by V.Peichev »

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #339 on: 22.08.2022, 18:26:34 »

Това ми се струва слух, защото тези "излишни" Хайгери първо не са собственост на СЕ, второ от това което виждам нямат инсталирана тикет система, значи може да става дума само за тестове без пътници засега.
Всъщност късите 1701-1703 имат инсталирана тикет система. Само дългия няма, защото щял да бъде тестови в още няколко града, но и на него ще му монтират като се върне. Поне това са слуховете. Иначе както е тръгнало май автобусите ще ги ползват за 73.