Аз съм разочарован от влаковете по МД3.
Безспорно са по-тихи, но не откривам разлика в ускорението (дали е по-плавно или не) между тях и влаковете по МД1 и МД2.
Колкото и да са тихи, пак има скърцане на релси - на МС Красно село в посока депото. Там влаковете скърцат с подобен интензитет на звука като този от участъка между МС Стадион Васил Левски и МС Жолио Кюри, веднага след стадиона.
Колкото и да са тихи, звуковото оповестяване вътре не се чува добре.
А аз съм млад човек и смея да твърдя, че имам добър слух.
Напълно съм съгласен, че седалките са крайно неудобни.
Ама безобразно неудобни! Пространството между вратите не е оборудвано с достаъчно съоръжения за хващане на правостоящи. Но за сметка на това има някакви глупави дръжки, които закриват схемите над вратите.
Интериорът не изглежда много модерен. Дори бих казал, че модернизираните номерни състави изглеждат с по-модерен дизайн.
Климатизацията не е по-силна от някои от влаковете Русич. Дори бих казал, че няма да е достатъчна при препълнени вагони.
Липсва "бягаща" диодна пътечка над вратите, която да показва напредъка по маршрута.
И към всичко това ще добавя, че докато разгледах целия МД3 със всички станции и направих 10+ пътувания, се нагледах на всякакви дефекти и засечки на системите на тези влакове. Някой ще каже, че това е нормално за първи ден. Бих се съгласил, ако не се твърдеше,
че 9 месеца са правени тестове!