Author Topic: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)  (Read 117955 times)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #420 on: 29.12.2018, 15:14:40 »
Има такива и все още се движат в Румъния и Босна и Херцеговина, единични бройки от съчленения са продадени и в Германия.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #421 on: 29.12.2018, 15:40:15 »
В Плоещ, Румъния има.  Само че техните са произведени 2000г. Карат си ги още предимно по градски, но не много натоварени линии и са сравнително добре.
« Last Edit: 29.12.2018, 15:46:01 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #422 on: 29.12.2018, 18:27:26 »
Това май е единствената тема за модел, в която първото мнение е такова:
Quote from: emo
Отврат. Това са гадните бели манове.
И то още 2007! До последно все си беше така - "отврат" с точка. Само мъчеха пътниците. Не мога да скрия щастието си, че тази тема ще изпадне най-сетне, дал бог и тази за О302 да я последва скоро. Пък габровци, ако са нямали нищо по-добро, нека им е честито.

// И добре че МАН са се отказали да правят градски автобуси в Турция, че можеше сега да имаме 126 подобни кочини.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #423 on: 29.12.2018, 18:53:35 »
Бяха си нормални автобуси, като всички останали с изключение на ръчните скорости, които са им били подпечатали съдбата от момента на прехвърлянето на 93 и 98 в „Земляне“. Ако бяха нормални автоматици нямаше да са с нищо по-различни от SG 262. С ръчните скорости и без достатъчно подходящи линии ги подхвърляха като горещ картоф, почти нямаше автобуси от модела, които да се задържат с дълговременни титуляри и ги съсипаха с бързи темпове. Това е.
« Last Edit: 29.12.2018, 18:56:32 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #424 on: 29.12.2018, 18:54:56 »
Е има и по-гадни, стрите ВМС-та. Те според мен са по-лоша изработка, даже прозорците са им в гумени уплътнения а не лепени и това през 2005-та година! А високо ВМС с гумени уплътнения и ръчни скорости в Пловдив доставиха дори 2009-та година! Като се замисля и тях ги няма никъде по Европа и Русия, също и китайските ги няма почти из Европа. Тия МАН-ове мисля че ги има в крайградско изпъление из Европа. Също и О 345 Конекто ги има но в доста по-добро изпълнение от наще и в Германия, и във Франция и в Полша и на други места. Но с климатик, стъклопакети на прозорците, туристически седалки, гледах наскоро обяви за продажба на такива от Германия.

Според мен не бяха толкова лоши тия МАН-ове на фона на това което почна да идва после като ВМС, китайски и подобни. Това че е висок под и с ръчни скорости, ами това е автобус за планина, както и 302-ката. Интурото също е с ръчни скорости и висок под и им се явява като модерен заместник, а си се произвежда и до ден днешен, така че не виждам къде е проблема. И да струва втора употреба колкото ново ВМС. Всяко нещо се поръчва според нуждите. Това че МАН-овете вместо по планинските линии обслужваха чисто градски линии си е организационен проблем.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #425 on: 29.12.2018, 21:07:09 »
Интурото също е с ръчни скорости и висок под и им се явява като модерен заместник, а си се произвежда и до ден днешен, така че не виждам къде е проблема. И да струва втора употреба колкото ново ВМС.
Цената му е далеч по-ниска от ново БМЦ...

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #426 on: 29.12.2018, 21:13:05 »
В темата пише, че втора употреба сме ги купили за около 200 000 бройката, а ВМС-то ни излиза около 180 000 чисто ново ако аз правилно съм разбрал?!. Из темите го пишеше. По обяви из нета Интуро от 2011-2012-та наистина струва по и над 200 000. Но нормално, качеството си има цена.
« Last Edit: 29.12.2018, 21:28:49 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #427 on: 29.12.2018, 21:30:58 »
Не си разбрал. Дори дизеловите тухли бяха по 303 000.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #428 on: 29.12.2018, 21:35:35 »
ОФФ: Така е прави сте, едното е 200 000 лева, на другото цената е в Евро-150 000(китайците). Не обърнах внимание на валутите  :D

По темата, вече поне 2-ра седмица не съм виждал 3822 на 314, въпреки че има ГО явно сега няма нужда от него и не излизана линия. Само китайци и чат-пат някое ВМС. На 67 също смесено китайции ВМС.
« Last Edit: 29.12.2018, 22:38:23 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #429 on: 29.12.2018, 22:40:43 »
В темата пише, че втора употреба сме ги купили за около 200 000 бройката
Явно аз не съм разбрал, но цената ми се струва твърде висока.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #430 on: 30.12.2018, 00:28:11 »
Това, че един автобус е с механична СК, не значи непременно, че е "планински". По тая логика всички Икаруси също са били за планински линии, а поради лоша организация са ги пускали по всички градски линии. Не знам какво целесъобразно имаше в покупката на автобуси като тези Манове и О302Т. Първите концепция от 1983 г., а вторите - 1965 г. ! То не си личеше, че това са нови автобуси. По-добре щеше да е повече бройки на старо О305 или О405 - на по-ниска цена по-комфортни автобуси.
О345/г поне бяха по-разумен вариант - модерна визия и почти нископодови. Ама както се казва, каквото било било  ;)

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #431 on: 30.12.2018, 19:43:04 »
Новите БМЦ са 180 000, но евро.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #433 on: 03.01.2019, 11:04:59 »
Би трябвало да са 4 - 3820, 3821, 3823 и 3824, но 3821 може да не е с другите. 3820, 3823 и 3824 бяха запечатани лятото и бяха подредени там, а 3821 остана без зачислени шофьори и вече няма действаща „Гражданска отговорност“. Дефакто е брак, но не знам със сигурност да е подреден с останалите три.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #434 on: 03.01.2019, 11:20:54 »
Имаше един паркиран там където стояха спрените от Малашевци.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #435 on: 03.01.2019, 11:35:45 »
2920 е там.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #436 on: 09.01.2019, 03:30:57 »
2882 EB7181BK
2902 EB7061BK
2905 EB7180BK
2908 EB7060BK
2909 EB7063BK
2911 EB7062BK
2912 EB7179BK
2913 EB7057BK
2914 EB7178BK
2919 EB7058BK
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #437 on: 09.01.2019, 09:14:24 »
3822 в Дружба ли е? Има валидна ГО.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #438 on: 09.01.2019, 10:47:51 »
2882 EB7181BK
2902 EB7061BK
2905 EB7180BK
2908 EB7060BK
2909 EB7063BK
2911 EB7062BK
2912 EB7179BK
2913 EB7057BK
2914 EB7178BK
2919 EB7058BK

Седят ли им инвентарните? И ще ползват ли табелата на 2902?

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« Reply #439 on: 09.01.2019, 20:36:18 »
3822 в Дружба ли е? Има валидна ГО.
Да, даже стои резервен за в краен случай.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6