Е има и по-гадни, стрите ВМС-та. Те според мен са по-лоша изработка, даже прозорците са им в гумени уплътнения а не лепени и това през 2005-та година! А високо ВМС с гумени уплътнения и ръчни скорости в Пловдив доставиха дори 2009-та година! Като се замисля и тях ги няма никъде по Европа и Русия, също и китайските ги няма почти из Европа. Тия МАН-ове мисля че ги има в крайградско изпъление из Европа. Също и О 345 Конекто ги има но в доста по-добро изпълнение от наще и в Германия, и във Франция и в Полша и на други места. Но с климатик, стъклопакети на прозорците, туристически седалки, гледах наскоро обяви за продажба на такива от Германия.
Според мен не бяха толкова лоши тия МАН-ове на фона на това което почна да идва после като ВМС, китайски и подобни. Това че е висок под и с ръчни скорости, ами това е автобус за планина, както и 302-ката. Интурото също е с ръчни скорости и висок под и им се явява като модерен заместник, а си се произвежда и до ден днешен, така че не виждам къде е проблема. И да струва втора употреба колкото ново ВМС. Всяко нещо се поръчва според нуждите. Това че МАН-овете вместо по планинските линии обслужваха чисто градски линии си е организационен проблем.