Author Topic: А 55  (Read 368 times)

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
    • Email
А 55
« on: 29.10.2019, 22:38:12 »
Здравейте приятели и колеги съфорумци
Предвид застрояването на Икономическата зона в Божурище и предвид не толкова честите маршрутки предлагам да се разкрие нова автобусна линия 55 с маршрут от Метростанция Сливница до Икономическа зона Божурище ,която да се движи на интервал 25-30 минути и със съответните разстановки за делник 3-2-3-1 и 2-2-2-1 за предпразник и празник .

Ето и примерни спирки по маршрута:
МС Сливница
Нестле София
ПП Успех
Република
Магазин Метро 2
Тилева махала
Жп прелез
Начало Икономическа зона 
ВНТС**(последна спирка, където автобуса да направи обратен завой на кръговото)

** Спирката при ВНТС може да бъде прекръстена по друг начин





Изпратено от моят B1-790 с помощта на Tapatalk


Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5271
    • View Profile
Re: А 55
« Reply #1 on: 30.10.2019, 10:13:56 »
Не е ли удачно да се промени и сгъсти съществуващия 54?  :rolleyes:
« Last Edit: 30.10.2019, 10:50:56 by V.Peichev »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8668
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: А 55
« Reply #2 on: 30.10.2019, 10:26:28 »
Преминаването през Икономическата зона на 54 би удължило курса с около 8-10 мин. По-добрият вариант би било 54 да минава от там и да се добави още една кола. Е, щеше да добре и да има влакове Банкя - Искър, но засега и 54 е нещо.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5271
    • View Profile
Re: А 55
« Reply #3 on: 30.10.2019, 10:54:24 »
За влакове Банкя-Искър трябва да се осигури интервал не по-голям от половин час в пик и като минимум картите за ЦГМ да са валидни в противен случай желаещите да пътуват ще са малко - закупуването на отделни превозни документи за влака и останалия градски транспорт е неизгодно, при малък брой влакове пътуването с тях е неудобно. :rolleyes: Принципно не би било лошо да има по-редовен 54 както беше при концесията на Карат преди години - интервалите бяха около 15 минути целодневно.  :rolleyes:
« Last Edit: 30.10.2019, 10:56:06 by V.Peichev »