Author Topic: Спирките на МГТ  (Read 567606 times)

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2740 on: 03.04.2024, 04:22:14 »
Да се възстанови изписване (електронно табло) времето на пристигане на линиите на спирка 2740. Спирката е измистена, но това се вижда от спиркознака!
------------------------

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2741 on: 03.04.2024, 11:44:55 »
Да се възстанови изписване (електронно табло) времето на пристигане на линиите на спирка 2740. Спирката е измистена, но това се вижда от спиркознака!
Подай сигнал в ЦГМ! Безсмислено е да го пишеш във форума.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2742 on: 03.04.2024, 14:28:21 »
Това ми попадна в клюкарника  :help:

Тенекиите обаче, ги боядисаха почти веднага в така изпълващият с настроение цвят...люлинско сиво.

Темата достигна и телевизията:


Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2743 on: 09.04.2024, 00:35:21 »
73 в посока Младост преди или след светофара на бул. Овча купел с бул. Цар Борис спира? Питам, защото според сайта на ЦГМ спирката е преди светофара, но днес минавайки от там видях 73 върху трамвайните линии в задръстването, а и в интерес на истината не видях спиркознак там, където беше преди спирката на ТМ11.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2744 on: 09.04.2024, 01:24:58 »
73 в посока Младост преди или след светофара на бул. Овча купел с бул. Цар Борис спира? Питам, защото според сайта на ЦГМ спирката е преди светофара, но днес минавайки от там видях 73 върху трамвайните линии в задръстването, а и в интерес на истината не видях спиркознак там, където беше преди спирката на ТМ11.
Спирката е изместена при трамвайното колело на Овча купел, но преди светофара със сигурност.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2745 on: 09.04.2024, 14:51:03 »
Първи отзиви за преместената спирка пред хотел Хемус? Мисля, че там може още малко да се оптимизира, като от Черни връх се допусне ляв завой само за автобуси от втората отляво надясно лента, т.е. бяла стрелка направо и жълта стрелка наляво. Така автобусите от А94 ще избягват дългата опашка по престрояването и няма да засичат другите участници, тъй като подхождат към джоба на спирката.
« Last Edit: 09.04.2024, 14:55:18 by blagun »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2746 on: 10.04.2024, 00:54:56 »
Да се възстанови изписване (електронно табло) времето на пристигане на линиите на спирка 2740. Спирката е измистена, но това се вижда от спиркознака!
Подай сигнал в ЦГМ! Безсмислено е да го пишеш във форума.
Вече е прочетено/ предадено и таблото изписва линии и времена, вместо това, че спирката е изместена от няколко години.
------------------------

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2747 on: 21.04.2024, 00:09:35 »
 А1 ще поддържа електронните табла по спирките в София срещу 1 млн. лв.
От компанията обещават одит на настоящото положение и по-добри услуги.

https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/gradove/2024/04/18/4616204_a1_shte_poddurja_elektronnite_tabla_po_spirkite_v/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR23xZAuXV1JPzQVl6dv0ES63WdK7aHJADanQ9MYD7yN7rvcwQjOsZBpdAw_aem_AQwKHLDEu6yfaR7W4gCJsu0yhdsQV1wZLTqC4zUctyr11jOotA9bhG-4wuc77qXg_l5BwOkshxpQQ3P3kaD74Zd4#Echobox=1713507389
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2748 on: 25.04.2024, 15:55:41 »
Не мога да повярвам на очите си!!!! Доживях!!!!


Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2749 on: 07.05.2024, 04:02:24 »
А1 ще поддържа електронните табла по спирките в София срещу 1 млн. лв.
От компанията обещават одит на настоящото положение и по-добри услуги.

https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/gradove/2024/04/18/4616204_a1_shte_poddurja_elektronnite_tabla_po_spirkite_v/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR23xZAuXV1JPzQVl6dv0ES63WdK7aHJADanQ9MYD7yN7rvcwQjOsZBpdAw_aem_AQwKHLDEu6yfaR7W4gCJsu0yhdsQV1wZLTqC4zUctyr11jOotA9bhG-4wuc77qXg_l5BwOkshxpQQ3P3kaD74Zd4#Echobox=1713507389
Урок по капитализъм с народни пари. Оставаш на произвола една система за някакво време - в случая година. тази система се прецаква сериозно. сключваш договор с частна фирма, която се явява като спасител, защото хората ще се радват отново да имат работеща система без да се замислят защо се дават толкова много от общите пари. а частникът прави тлъста пачка.

Никой не задава въпроса защо не се подходи по друг начин. ако се наемат на щат към ЦГМ двама души с инженерно образование. двама, за може да се прави график на почивки, отпуски и т.н. и винаги да има един на работа. една привлекателна заплата от 2000 лева чисти пари (или малко над 3000 лева общ разход за работодателя). За една година разхода за заплати ще е 75 хиляди лева. да сложим още толкова за консумативи и за резервни части. и пак сме 7-8 пъти по-малко от парите, които ще взима частникът.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2750 on: 07.05.2024, 09:36:53 »
За 2000 лв за такава работа или ще ти се изсмеят, или ще намериш двама крайно некадърни, които никъде не ги искат.

Това ми напомня на опитите на районен съд Сливница да си намери системен администратор за 1600 лв бруто... даже и некадърен не успяха да излъжат.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2751 on: 07.05.2024, 10:41:38 »
В подкрепа на горното ще припомня, че т.нар. вграден софтуер (какъвто е в случая) е сред най-високо платените суб-браншове в момента, като по официалната статистика от края на 2023, средно заплатите са около 7-8К. Нямам идея доколко в случая трябва нещо да се "поддържа" по въпросния софтуер, но просто това с двете хиляди ме провокира.
Иначе А1 наистина е странен избор на пръв поглед, но всъщност би следвало да имат точно такива експерти ако сами си поддържат всичките кули и комуникации.

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2752 on: 07.05.2024, 10:46:54 »
Компаниите диверсифицират бизнеса си. Конкретно Мтел още в началото на 2000-те предлагаха GPS проследяване и управление на автопаркове...

В случая не говорим само за софтуерна поддръжка, много ел. табла и физически са зле.

Наскоро водихме дискусията за концесиите на автобусните линии и има ли капацитет Общината сама да си ги обслужва, по какъв начин и при какви условия. За автобусите има как и нелепо да се подаряват линии на частници, но за ел. таблата нямат как - на Марио ли да бяха дали това занимание?!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2753 on: 07.05.2024, 10:47:53 »
Че то вече над 2000 лева взима зареждач на стоки в Лидл, където единствено трябва да работиш с електрическа количка и складови програми. И то без да броим бонусите и ваучерите за храна. Какво остава за инженер. Петър все едно живее в 2014-та а не 2024-та.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2754 on: 07.05.2024, 11:37:49 »
Никой не задава въпроса защо не се подходи по друг начин. ако се наемат на щат към ЦГМ двама души с инженерно образование. двама, за може да се прави график на почивки, отпуски и т.н. и винаги да има един на работа. една привлекателна заплата от 2000 лева чисти пари (или малко над 3000 лева общ разход за работодателя). За една година разхода за заплати ще е 75 хиляди лева. да сложим още толкова за консумативи и за резервни части. и пак сме 7-8 пъти по-малко от парите, които ще взима частникът.

Ако се намерят двама с инженерно образование и се назначат да оправят хиляди изоставени ел. табла те ще оправят десет, най-много, след което ще си вдигнат краката и ще си взимат заплатата без да правят нищо. Нагледен урок по социализъм е твоето, пак с народни пари. И това вече веднъж сме го гледали...
« Last Edit: 07.05.2024, 12:52:18 by fafan »

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2755 on: 11.05.2024, 17:26:21 »
За 2000 лв за такава работа или ще ти се изсмеят, или ще намериш двама крайно некадърни, които никъде не ги искат.
Че то вече над 2000 лева взима зареждач на стоки в Лидл, където единствено трябва да работиш с електрическа количка и складови програми
Толкова сте преднамерени, когато видите мнение от някой, когото не харесвате, че дори не четете внимателно. Ясно съм написал 2000 лева ЧИСТО. Брутото е над 3000 лева. Това са над 3 минимални работни заплати.

И мисля, че дори е доста повече от заплатата на един шофьор в същия този градски транспорт.

Това ми напомня на опитите на районен съд Сливница да си намери системен администратор за 1600 лв бруто... даже и некадърен не успяха да излъжат.
А какво да направят като имат само толкова бюджет? Това показва колко е вредна пазарната икономика за държавния сектор. Държавните институции имат ограничен бюджет и не може да играят по пазарни правила, за да намерят читави служители. и съответно народа остава без качествени услуги.

Че то вече над 2000 лева взима зареждач на стоки в Лидл,
Началната заплата в тази верига за София е 1950 лева БРУТО + 200 ваучери. Има го на реклами и билбордове из града. И дават обещание, че ще я вдигат всяка година с 100 лева.

Ако се намерят двама с инженерно образование и се назначат да оправят хиляди изоставени ел. табла
Никой не е казал, че такива хора трябва да бъдат наети след като таблата са били оставени една година без поддръжка. Такива хора трябва да започнат работа в деня, в който изтича предишната поддръжка/гаранция на устройствата.

те ще оправят десет, най-много, след което ще си вдигнат краката и ще си взимат заплатата без да правят нищо. Нагледен урок по социализъм е твоето, пак с народни пари. И това вече веднъж сме го гледали...
Ако искаш да намекнеш за мита, че при социализма работниците са лентяйствали, а видиш ли при капитализма всичко живо работи на максимум - в грешка си. Познавам поне двадесетина човека, които днес или се скатават, или крадат от работата, или и двете. при частници. и дори се гордеят с това, че успяват да излъжат системата. Дали някой работи съвестно или не - не зависи от това дали е социализъм или капитализъм. зависи лично от човека и на второ място - от начина, по който се управлява и контролира този човек. Малко са тези, които имат усет за началници, които могат да дърпат целия колектив напред.




Няма да има проблем заплатата да бъде и 5000 лева ЧИСТО. Пак бюджетът от 1 000 000 лева ще стигне за няколко години, а не само за една, както сега ще плащат на частника МТЕЛ.

Вие какво си мислите, че МТЕЛ ще плащат повече от 2000 лева чисто на хората, които ще работят по таблата ли? Глупости! По-голямата част от този милион отива за печалба.

Имам познат, който работи техническа поддръжка на терен в друг GSM оператор. Взима 1600 лева чисто.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2756 on: 11.05.2024, 17:36:46 »
Толкова сте преднамерени, когато видите мнение от някой, когото не харесвате, че дори не четете внимателно. Ясно съм написал 2000 лева ЧИСТО. Брутото е над 3000 лева. Това са над 3 минимални работни заплати.
Добре, ще се допълня: За 2000 лв ЧИСТО за такава работа или ще ти се изсмеят, или ще намериш двама крайно некадърни, които никъде не ги искат.
Имам познат, който работи техническа поддръжка на терен в друг GSM оператор. Взима 1600 лева чисто.
Да, ама той върши черната работа, а зад него има цял екип специалисти, които взимат много повече. Ти искаш да назначиш двама души, които да правят всичко.

Аз в момента работя нещо много подобно - съживяване и тестване на оборудване на терен, но това включва и инсталиране на софтуер първоначално и последващо преинсталиране, конфигуриране на този софтуер, така че да работи правилно, конфигуриране на мрежово оборудване, тестване и издаване на документи за тестовете, откриване на грешки в полевия и заводския монтаж и отстраняването им, последваща гаранционна поддръжка и т. н. и ако ми бяха предложили 2000 лв чисто, щях да си карам влакове на 6-часов работен ден, както преди това.
« Last Edit: 12.05.2024, 14:40:03 by bdz43r »

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2757 on: 14.05.2024, 19:50:26 »
По спешност трябва да се изградят перони или виенски спирки по трамвайните трасета. Имам пореден случай с псевдошофьори, идея си нямащи от чл. 66 от ЗДвП. Срещу такива импотентни водачи, същите като живеещите и паркиращите около НДК трябват радикални и крути мерки… Днешният ми случай даже беше с “шофьор” на такси, но покрай Ялта знаем що за стока са почти всички хора, изкарващи си хляба с каране на превозно средство…  :help:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2758 on: 14.05.2024, 19:56:22 »
Един от протестиращите таксиджии днес каза, че следващият протест щял да бъде да ги пуснат да карат в бус лентите. Ей това хотелиери, ресторантьори, бакшиши и зърнари са най-наглите прослойки в обществото.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Спирките на МГТ
« Reply #2759 on: 14.05.2024, 20:44:15 »
но покрай Ялта знаем що за стока са почти всички хора, изкарващи си хляба с каране на превозно средство…  :help:

Нема да спреш да ми го прескачаш.
Пълен комплексар.
Спрете си просташките мнения !