Author Topic: Китайският влак- до Европа  (Read 924 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4574
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #1 on: 10.11.2019, 22:20:24 »
Влака се обслужи от БДЖ ТП. До Пловдив разпределителна стигна целият - а от там на две части към Сърбия.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8709
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #2 on: 11.11.2019, 00:35:00 »
Защо се е наложило да се раздели?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4574
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #3 on: 11.11.2019, 10:41:01 »
Защо се е наложило да се раздели?

Защото е дълга композицията 820 метра, и явно няма синхронизация между многото стрелки вероятно, на гара Пловдив.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5271
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #4 on: 11.11.2019, 11:28:58 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #5 on: 11.11.2019, 12:07:07 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
Заради дължината му са го разделили на две, ако не се лъжа между Пловдив и София няма гара която да събере 823 метра без локомотивите, иначе влакът беше под 1400 тона което е под норма за 3 машини за Немирово и Вакарел.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2331
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #6 on: 11.11.2019, 17:13:27 »
Композицията е била теглена от локомотиви на частен превозвач, но не се споменава кой.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #7 on: 13.11.2019, 08:24:21 »
5 мнения има в темата и не ги прочете. Влака се обслужи от БДЖ ТП.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14236
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #8 on: 13.11.2019, 09:02:42 »
5 мнения има в темата и не ги прочете. Влака се обслужи от БДЖ ТП.
Това ясно. А защо, според теб, е разделен на две и с какви машини се обслужиха двете му половини?

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #9 on: 13.11.2019, 11:02:21 »
И това е написано две мнения по-нагоре. Разделен е на две заради дължината му. Съвсем спокойно целият влак можеше да се обслужи с три локомотива, но инфраструктурата не позволява това.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12949
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #10 on: 13.11.2019, 11:30:19 »
Точно така, ако не се събира в гарите за да се придвижи толкова дълъг влак трябва да му се осигури коридор без спиране пред всички други, което ще предизвика закъснение на десетки други влакове и стотици закъснели пътници и товари.

Чувал съм митове и легенди, че навремето са пробвали да правят подобни неща с влаковете по 3-та линия за Кремиковци. Товарни влакове, с по 60-70-80 вагона, без спиране от Бургас до Кремиковци и понеже не се събират в гарите са им осигуравали навсякъде транзитно преминаване без отклонение, а останалите влакове са изчаквали в отклоненията по гарите докато мине такъв влак. Дали е било така , или някакъв експеримент ,не знам, разказвали са ми го като история.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3478
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #11 on: 18.11.2019, 12:05:25 »
Ами доста дългички си бяха влаковете за Кремиковци. Случвало се е да се прикачат три локомотива серия 46. Обикновенно се назначаваха след 18 часа.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #12 on: 18.11.2019, 13:26:43 »
Ами доста дългички си бяха влаковете за Кремиковци. Случвало се е да се прикачат три локомотива серия 46. Обикновенно се назначаваха след 18 часа.
Едва ли са били над 500-600 м.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #13 on: 20.11.2019, 09:28:08 »
Имало е действително, по съветски пример (както и доста други подобни щуротии), опити за някакви постижения с двойна дължина и маса на влаковете, но те всички са били единични или краткотрайни напъни с извънреден характер. Логично, оказали са се твърде неудачна идея, имаща единствено пропаганден ефект.

И в по-ново време по тази линия минават най-тежките влакове - над 3000 тона с три локомотива, но и масата, и дължината им са нормални за участъка.