До колкото става ясно, в 2614 не се внедрява нищо ново - комерсиална горивна клетка се присажда в тролейбус. А самата концепцията за тролейбус с горивна клетка работи от 2 години в Рига, тоест не виждам нещо, което да може да бъде патентовано. По-скоро целта е от БАН да усвоят едни пари.
Както Виктор каза, изглежда по-смислено да се сменят дизеловите агрегати на Шкодите с батерии и да се работи за купуване на още нови тролеи с батерии или ултракондензатор. Производството на водород все още е доста скъпо. В Рига при зимни тестове на Урбино 12 на водород са получили среден разход от 16 кг на 100 км, което по настоящата цена от сайта на Rigas satiksme от 13,17 евро/кг прави 210 евро на 100 км, което е значително по-скъпо от електроенергията. Предвид състоянието на транспорта ни, да се хвърляме на най-скъпата технология е нелогично.