С мен не се съгласува нищо.
Има и още места в София където работата с кран е невъзможна поради недостъпност.
В случая с ремонта на трасето по Борис, възложител е СО, но например за Копенхаген и Тодор Каблешков, СЕ е автор на задания, които е изпратил към зам-кмета по строителството... По тях ти изказвал ли си си мнението?
...
Никой не ме е питал. Не съм знаел, че се работи по такъв проект. И по другите ...
Това си е вътрешен проблем на предприятието, че не си говорите помежду си... И оплаквания във форума едва ли ще доведат до промяна и подобрение...
За съжаление не е изолиран случай и масово в СО едните, грам не знаят какво правят другите, пък се стига и до двойна работа. "Последно двайсе" е да се проучва за кръгово на Д-р Г. М. Димитров и Драган Цанков, при положение че от разработка преди половин година това беше отхвърлено като безполезно решение...
Да - едната двойка опори може да се разположи върху пешеходната алея и така да се работи на по-малък обсег. малко ще се обрулят храстите, но това не би трябвало да е голям проблем. Кран с максимална товароподемност 25-30 тона на такъв обсег вдига 9-10, което е достатъчно за една талига.
Разгледай добре товарната диаграма на кран с товароподемност 25 тона.
По протежението на Македония, там където пресичат пешеходци, има достатъчно място и настилката позволява да се достъпи с тежка техника. Там, където са озеленените релси е оградено и с жив плет, пешеходци не е логично да го прескачат и да пресичат оттам... Но и да се случи инцидент, никой няма да пази толкова благоустройството, ще се премине през него, пък после ще се възстановява. Ако има дерайлировка в метрото, какво ще правят в тесните тунели и как ще действат там?!