Author Topic: ПТП и инциденти  (Read 333508 times)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2500 on: 17.12.2024, 21:46:05 »
Ватмана на 506 какво наказание ще понесе? Пълна аматьорщина.
The Grand Tour

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2501 on: 17.12.2024, 22:01:13 »
Ватманът на 506 е с 1 седмица стаж на линия сам. Така ще е като курсът за тм се кара на български трамвай 3 пъти по 45 мин.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2502 on: 17.12.2024, 22:05:24 »
И още 5-6 дни на линия 11 , от които 4 с бг трамвай и два с чешки с наставник и после оправяй се.....и то на 11 , която изобщо не е лека линия.
Аматьорщина е за този , който не го работи  .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2503 on: 17.12.2024, 22:28:31 »
2605 пък е със строшен прозорец на Лъвов мост. Имало е и задръстване по повода на Сливница на влизане в кръга в посока Ботев. Аз когато минах, автобусът, линейната и полицията се бяха изнесли на Мария Луиза към Гарата... Повече подробности за този инцидент не знам, дано не са нови 20 хилки за джам...

Камион превозващ вода го засича и го удря странично. Лявото огледало изхъврча на 50м. За щастие по това време никой не пресича по пешеходната пътека, защото щеше да бъде гарантирано прегазен от камиона.
 Иначе много ще ти отива никнейм "Жако", "Какаду" или "Ара"(простете невежеството ми, не помня коя порода папагали имитираше външни звуци и гласове). Чу някъде нещо и не пропусна възможност да го повториш и да се изложиш. Но как не си чул, че автобусът си има каско, не знам.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2504 on: 17.12.2024, 22:37:21 »
Така де, добре че не е бил онзи без каското…  :rolleyes: Но с толкова чести инциденти, вероятно трябва са се помисли и да държат на склад такива стъкла. Често ги хабят, дори и евентуално после каското да ги покрие по някое време, това са си предварително изхарчени средства на дружеството…

Благодаря за допълнението с факти от събитието. Написах аз кога и в какво състояние го видях.

Иначе поредно доказателство че купуваме превозни средства, без са се мисли, отговарят ли на инфраструктурата на града и на гаражите. Включването на Лъвов мост принципно си е проблематично и тези автобуси не са да се пускат оттам…
« Last Edit: 17.12.2024, 22:40:43 by difian »

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2505 on: 17.12.2024, 22:55:04 »
Но с толкова чести инциденти, вероятно трябва са се помисли и да държат на склад такива стъкла. Често ги хабят, дори и евентуално после каското да ги покрие по някое време, това са си предварително изхарчени средства на дружеството…

Благодаря за допълнението с факти от събитието. Написах аз кога и в какво състояние го видях.

Иначе поредно доказателство че купуваме превозни средства, без са се мисли, отговарят ли на инфраструктурата на града и на гаражите. Включването на Лъвов мост принципно си е проблематично и тези автобуси не са да се пускат оттам…

Ти да не мислиш, че искаме да се харчат пари за джамове? А автобусите не са грам виновни, че задкормилните устройства са дебили. Дай по същата логика да спрем ЖП транспорта, понеже имбецилите дето станаха на пастет по прелезите не са признавали бариерите, сигналите и опасността на връхлитащата многотонна композиция. На всяко място където ги удрят, вадите от девет кладенеца вода, как всъщност нямали място там - Цариградско, Сливница, Владимир Вазов...
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2506 on: 17.12.2024, 23:10:59 »
Не знам какви са комисионните, че да ви е все тая или не толкова…

Иначе фактите са си такива, че от не всеки мокър сън на някому стават добри неща в реалността… Следващият път като джамът убие някой случаен, пак ли с лека ръка ще го подминете!? Човешкият живот е над това, че някой си е измислил да имаме двуетажни автобуси и да ги пуска където на него му хрумне.

 Аналогията с ЖП транспорта въобще не ти е правилна. Там също от десетилетия се извършват малоумни неща - отново от алчност и корупция, от профанщини и некомпетентност… Хора загиват от жп, защото в НКЖИ влачат некачествени и импотентни ремонти с десетилетия. Жп линиите в градската среда са сериозен делител и влиянието му трябва да се ограничи. В другите държави вкарват линиите подземно, нкжи проектират като че са насред полето - без удобни и по-чести безконфликтни пресичания, без да разширят надлез изида, така че отдолу да има две ленти и трамваите да не са во век веков спъвани от автомобилите върху релсите и т.н.

Затова загиват хора - защото на никой не му пука и защото хора дето грам не разбират си бъркат носовете и пакостят.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2507 on: 17.12.2024, 23:22:49 »
Затова им сложиха табели автобусът се изнася отзад, но тарикатлиите са си тарикатлии, хем се вижда, че са двуетажни и би следвало да се знае, че ще се изнасят в завой повече.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2508 on: Yesterday at 07:46:18 »
Не знам какви са комисионните, че да ви е все тая или не толкова…

Иначе фактите са си такива, че от не всеки мокър сън на някому стават добри неща в реалността… Следващият път като джамът убие някой случаен, пак ли с лека ръка ще го подминете!? Човешкият живот е над това, че някой си е измислил да имаме двуетажни автобуси и да ги пуска където на него му хрумне.

Понеже при счупен джам на конвенционален автобус, опасност за здравето и живота на хората няма. Тези на двуетажните са по-опасни :clap: :clap: :clap:...ти вменяем ли си или пак си писал докато ти се спи? Чудиш се вече какво да измъдриш.

 

 Аналогията с ЖП транспорта въобще не ти е правилна. Там също от десетилетия се извършват малоумни неща - отново от алчност и корупция, от профанщини и некомпетентност… Хора загиват от жп, защото в НКЖИ влачат некачествени и импотентни ремонти с десетилетия. Жп линиите в градската среда са сериозен делител и влиянието му трябва да се ограничи. В другите държави вкарват линиите подземно, нкжи проектират като че са насред полето - без удобни и по-чести безконфликтни пресичания, без да разширят надлез изида, така че отдолу да има две ленти и трамваите да не са во век веков спъвани от автомобилите върху релсите и т.н.

Затова загиват хора - защото на никой не му пука и защото хора дето грам не разбират си бъркат носовете и пакостят.

И тук глупости на едро. Да те разбирам, че в крайна сметка институциите(БДЖ, НКЖИ, АПИ и тн.) са виновни, че кретеноидите с книжки заобикалят бариерите на прелезите и влаковете ги мажат? Освен ИААА, КАТ и тн., които извършват контрол кой да се сдобие със СУМПС, друг виновен освен водача не виждам.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline radk0_99

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 205
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2509 on: Yesterday at 21:40:12 »
И тук глупости на едро. Да те разбирам, че в крайна сметка институциите(БДЖ, НКЖИ, АПИ и тн.) са виновни, че кретеноидите с книжки заобикалят бариерите на прелезите и влаковете ги мажат? Освен ИААА, КАТ и тн., които извършват контрол кой да се сдобие със СУМПС, друг виновен освен водача не виждам.

Да, значи другите държави са кретенски ли, че изграждат безконфликтни пресичания между жп линиите и автомобилните пътища? На Верила виждал ли си за какво става дума - двупътна жп линия пресича натоварен автомобилен път. Там може да се стои по 10-15 мин на прелеза в изчакване, което съвсем естествено изнервя водачите и има нарушители. Не оправдавам нарушителите, но трябва да бъде направени промени

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти
« Reply #2510 on: Yesterday at 22:27:12 »
Не знам какви са комисионните, че да ви е все тая или не толкова…

Иначе фактите са си такива, че от не всеки мокър сън на някому стават добри неща в реалността… Следващият път като джамът убие някой случаен, пак ли с лека ръка ще го подминете!? Човешкият живот е над това, че някой си е измислил да имаме двуетажни автобуси и да ги пуска където на него му хрумне.

Понеже при счупен джам на конвенционален автобус, опасност за здравето и живота на хората няма. Тези на двуетажните са по-опасни :clap: :clap: :clap:...ти вменяем ли си или пак си писал докато ти се спи? Чудиш се вече какво да измъдриш.

 

 Аналогията с ЖП транспорта въобще не ти е правилна. Там също от десетилетия се извършват малоумни неща - отново от алчност и корупция, от профанщини и некомпетентност… Хора загиват от жп, защото в НКЖИ влачат некачествени и импотентни ремонти с десетилетия. Жп линиите в градската среда са сериозен делител и влиянието му трябва да се ограничи. В другите държави вкарват линиите подземно, нкжи проектират като че са насред полето - без удобни и по-чести безконфликтни пресичания, без да разширят надлез изида, така че отдолу да има две ленти и трамваите да не са во век веков спъвани от автомобилите върху релсите и т.н.

Затова загиват хора - защото на никой не му пука и защото хора дето грам не разбират си бъркат носовете и пакостят.

И тук глупости на едро. Да те разбирам, че в крайна сметка институциите(БДЖ, НКЖИ, АПИ и тн.) са виновни, че кретеноидите с книжки заобикалят бариерите на прелезите и влаковете ги мажат? Освен ИААА, КАТ и тн., които извършват контрол кой да се сдобие със СУМПС, друг виновен освен водача не виждам.

Опасни са, като ги карат водачи които не умеят да ги карат са даже много опасни. При въвеждането им в експлоатация в Берлин е имало два случая даже на влачени коли от завиващи двуетажни МАН-ове, които водачите не са се усетили и са си продължили по маршрута. BVG е правил специални курсове за водачите и ги и е тренирал на новите двуетажни. Столичен Автотранспорт правил ли е такива курсове, обърнато ли е внимание на тези които ще ги карат за какво да внимават? Или им връчиха ключовете и кой както може (един даже директно в тавана на халето, да се провери къде влиза и къде не)? Мяза ми малко на проба-грешка при нас. :help:
« Last Edit: Yesterday at 22:28:45 by fafan »