Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Вчера последният мохикан О 345 Г беше на линия. Бях по Раковски и го видях от далече как премина по Сливница към Гарата, не знам по коя линия…
По 404 е бил.
3592(май този беше живият) беше по 305. Видях го на Плиска към 17:45. Чудя се толкова ли е зле положението в дружба, че прибягват към зелената барака.
Чудя се толкова ли е зле положението в дружба, че прибягват към зелената барака.
1131-111
3630 на 76/2 цял ден. В следобедния час пик беше на +15, а това комбинирано с това че линията е на лятно разписание, съответно 15/20 минути в час пик, доведе до дупка около 35 минути. Разбира се оставаха хора по спирките. Сутринта обаче тази кола беше 3320, който го смениха и отиде на 213 където е по наряд. На страна факта че немогат да намерят здрав МАН, но пък това да смениш дълъг с къс автобус в пиков момент си е ясна тъпотия. Реално не се учудвам, просто продължава тенденцията, че на всяка цена трябва да е нов автобус на дадена линия.
Сменя се с това, което е налично. Може да не е имало шофьори в автоколоната с дълги на Дружба, но не изключвам и вероятността за некадърност от страна на ВДП. В Малашевци едната кола на 78 си отиде в 1-ва колона, които обаче бая са го закъсали с тия Ютонги и сагата с DPF филтрите им. 78/1 пък е към двуетажните, тъй че дано това е някаква глътчица въздух за 2-ра автоколона, които имат задачата да обслужват по-важните 85, 94, 120, 280, 310, чийто подвижен състав е много склонен на аварии.