Следва най-важната част от моето изявление тази вечер, а именно:
ДОКАЗАТЕЛСТВА:От информацията от
този линк, а именно:
Разширение на Линия 2 от МС "Джеймс Баучер" до МС "Витоша"
На 1 август 2014 г. започва строителството на участъка от разширението на Линия 2 на столичното метро от метростанция "Джеймс Баучер" по продължението на бул. "Черни връх" до ул. "Сребърна". Този участък включва трасе с дължина 1.3 км и една подземна метростанция - с изходи на кръстовищата на бул. "Черни връх" с ул. "Хенрих Ибсен" и ул. "Сребърна" и с ул. "Филип Кутев" (бъдещ бул. Тодор Каблешков".
Строителството на участъка ще се извършва ои следния начин: тунел под бул. "Черни връх" от МС "Джеймс Баучер" до ул. "Сребърна" с дължина 900 м и тунелен участък за смяна на посоката на движение на влаковете южно от кръстовището на бул. "Черни връх" с ул. "Филип Кутев" с дължина 200 м - поздемно по класически Нов Австрийски тунелен метод, без да се разкрива терена. Метростанцията и подземните подлези под кръстовищата на бул. "Черни връх" с ул. "Сребърна" и ул. "Филип Кутев", ще се изпълняват чрез укрепване с шлицови стени, изграждане на покривна плоча и изкопни работи и вътрешни конструкции под нея.
Участъкът е включен в Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г., като Столична община е осигурила изпреварващо финансиране в рамките на съфинансирането на участъка.
се вижда, че финансирането на това разширение на метрото е част от Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" плюс местно съфинансиране. Това означава, че финансовите средства са обществени.
От информацията от
този линк, а именно:
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обхватът на работите включва: разработване на технически проекти по всички части на Проекта на базата на идеен проект и технически спецификации, предоставени от Възложителя, отстраняване на забележките, възникнали по време на съгласуването им, строителството на участъка по следните части: Конструкции, Архитектурно-строителна, Релсов път и контактна релса, Водоснабдяване и канализация, Отопление, вентилация и климатизация, Електромеханична част, в това число доставка и монтаж на Технологично оборудване, Транспортна автоматика, Диспечерско управление и Слаботокови системи до цялостно завършване на участъка и въвеждането му в експлоатация. В обхвата на поръчката се включват и реконструкцията на засягащата се инженерна инфраструктура, както и възстановяване на пътното платно по ул. „Хенрих Ибсен” (“Сребърна”) до бул. “Тодор Каблешков” на сега съществуващите нива. Основните работи включват: • Проектиране и строителство на тунели по някои от приложимите за случая на подземно преминаване методи - „Нов австрийски тунелен метод” (НАТМ) и други - 955,40 метра двупътен тунел, в т.ч. 155,10 метра линеен пункт, обезпечен с всички необходими за експлоатацията съоръжения като бретел, два коловоза, отбивачки, служебни перони, помещения за машинистите, медицински пункт, работилници /лаборатории/, канцеларии и т.н.; • Проектиране и строителство на една подземна метростанция – МС ІІ-12 с дължина 166 метра, включително конструктивни, архитектурни и довършителни работи, водоснабдяване и канализация, отопление, вентилация и климатизация, асансьори и ескалатори (съгласно Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания), ел.инсталации, системи за автоматика, управление, телекомуникации и контрол, съгласно Идейния проект и Техническите спецификации на Възложителя; • Междустанционни съоръжени - междустанционна вентилационна уребда / ВУ ІІ 11-12/ и въздуховземна шахта след нея, отделени чрез дилатационна фуга; Трябва да се проектират и изпълнят и следните видове електромеханични работи за целия участък /1301 метра метротрасе/: • Релсов път и контактна релса • Водоснабдяване и канализация • Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация • Електрически системи и инсталации • Системи за автоматика, управление, телекомуникации и контрол • Реконструкция на засягащата се инфраструктура и възстановяване на пътното платно по ул. „Хенрих Ибсен” (“Сребърна”) до бул. “Тодор Каблешков” на сега съществуващите нива.
се вижда, че като част от работата по проекта се включват и временните пътни съоръжения и органазация.
От
тази схема (.pdf);
алтернативен източник като .jpg, се вижда, че временно изградена пътна връзка се ползва само за вход и изход на частен обект (търговски център - мол) и през нея не се допуска транзитно преминаване на други автомобили. Същото нещо може да се установи и на място (лично проверено от мен).
ИЗВОД:С обществени средства е изградена временна пътна връзка, която се ползва само за вход/изход на частен имот (търговски център-мол).
Край на доказателствената част.
Като допълнителен коментар бих искал да отбележа, че първо би трябвало да се изясни какво точно се въприема за клевета във форума. Защото ако се използва същият аршин, с който моето твърдене се набеждава за такава, то във форума изобилства от клевети.
Също така, мога да кажа, че не би трябвало да се кара авторът на дадено твърдение да го доказва. В малкото случаи на дела за клевета в България, всъщност, човекът който твърди, че е наклеветен, трябва да докаже обратното на твърдението, за което твърди, че е клевета. И това идва точно от презумцията, че обвиняемият е невинен до доказване на противното. В този случай обвиняемият е авторът на твърдение, за което се твърди, че е клевета. Другата страна трябва да докаже, че това твърдение не е вярно и след това да търси обещетение за имуществени и/или неимуществени вреди. Като, освен това, другата страна трябва да докаже как и какви вреди са настъпили от клеветата. Така че, ако това:
специално спазването на законите е едно от правилата на форума
е вярно, аз не би трябвало да съм задължен да доказвам моите твърдения, защото според българските закони, ако някой се чувства наклеветен, той е на ход да доказва нещо. (Бащата на мой добър приятел е адвокат и ме консултира по въпорса
)
Освен това, се намираме във интернет форум, а не в съда. Всеки би трябвало да е свободен да изразява своето мнение и позиция. Ако някой друг потребител е несъгласен с дадено мнение, то той трябва да изрази
аргументирано контрамнение. Вече ако има някоя засегната страна, тя може да търси правата си по съдебен път, като първо докаже, че нещо е клевета, и второ докаже, че това и е донесло негативи(за да търси обещетение).
Повдигнах
въпроса за това, че не е ясно какво се приема за клевета в темата за въпроси към администратори и модератори. Защото при сегашната неяснота може десетки мнения да бъдат определени като такава и десетки потребители да бъдат набедени за клеветници. Включително някои модератори. Не мисля, че е коректно да давам примери, но си направих труда да разгледам историята на някои модератори и там се откриват мнения, подобни на моето, които могат да се нарекат клевети, защото изразяват гражданска позиция и предположения за нередни дейности, но нямат доказателства.
Аз мисля, че трябва да продължаваме да изразяваме своето мнение и гражданска позиция и да предполагаме кое как се е случило и да търсим справедливост! Иначе някои неща ще се случват още по-безнаказано!
Няма да се сърдя, ако ме изгоните, защото това не е мой форум и ако съм нежелан, ще се съобразя. Това няма да промени нито интереса към едно от хобитата ми (транспортът), нито отношението ми към света (силна и критична гражданска позиция).
Беше ми интересно присъствието тук и смятам, че съм допринесъл нещо за форума, защото мои мнения пораждаха доста дискусии. Независимо дали съм бил прав или не, истината е в дискусията!
Очаквам със смирение моята присъда.