Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 222562 times)

Online Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
По 111 на обръщалото в Младост се събират по 3 автобуса. На Младост 2 един автобус трудно обръща,какво остава за 3 автобуса да се разминат.  :crazy:

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
По 111 на обръщалото в Младост се събират по 3 автобуса. На Младост 2 един автобус трудно обръща,какво остава за 3 автобуса да се разминат.  :crazy:
Бих се съгласил с това твърдение, но само до някъде.

Твърдението е вярно, но това не се дължи на инфраструктурата. Направих си труда и внимателно измерих размерите на двете обръщала на сателитна карта и излезе... , че те са еднакви. Проблемът са пакриралите автомобили в обръщалото на А306 в ж.к. Младост 2.  :angry:

Само ако имаше някаква възможност да няма паркирали автомобили (или дори изобщо навлязли) в пътно съоръжение, в което е забранено влизането (и от двете страни)?  :hm:
vasko - оригиналът! :)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Понастоящем знакът В2 откъм входа е заменен с В27. Което не обяснява защо има паркирали коли от двете страни.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Понастоящем знакът В2 откъм входа е заменен с В27. Което не обяснява защо има паркирали коли от двете страни.
Каква е логиката?  :blink: Това е автобусно обръщало, а не улица. В27 предполага място, през което е разрешено транзитно преминаване. А тук не виждам смисъл от такова...  :neznam:
vasko - оригиналът! :)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Има сгради и през обръщалото е единствения достъп до тях.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Направих си труда и внимателно измерих размерите на двете обръщала на сателитна карта и излезе... , че те са еднакви.

Това е вярно само като го измериш на карта, фактически нямат нищо общо, в Младост-1 обръщалото е три пъти по голямо.
Спрете си просташките мнения !

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Има сгради и през обръщалото е единствения достъп до тях.
Това не е вярно. :) Всички сгради си имат достъп от уличка зад тях.
 :arrow:

Извинявам се за грубата схема. С червено е отбелязано обръщалото, а със жълто обслужващите улички, една от които дори води до паркинг, непосредствено до самото обръщало.

 :neznam:


Направих си труда и внимателно измерих размерите на двете обръщала на сателитна карта и излезе... , че те са еднакви.

Това е вярно само като го измериш на карта, фактически нямат нищо общо, в Младост-1 обръщалото е три пъти по голямо.
Къде бъркам? Сателитната карта би трябвало да е реална "снимка" на земната повърхност и след като се използва един и същи инструмент за измерване, къде е грешката?

Реших да въведа по-точен стандарт за по-акуратно сравнение и измерих двете обръщала по следните параметри:

А е дължината, В (намира се в най-широката част на обръщалото) е ширината, а С е ширината на пътното платно.

Сега дори това в ж.к. Младост 2 излезе по-голямо...

А в ж.к. Младост 1 е 105 метра, докато в ж.к. Младост 2 е 122 метра.

В в ж.к. Младост 1 е 40 метра, докато в ж.к. Младост 2 е 44 метра.

Ширината на платното (С) и при двете е еднаква - 7 метра.
vasko - оригиналът! :)

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Някакъв специалист веднъж по телевизията каза, че да се мери с Гугъл мапс и подобните карти (които май са базирани също на гугъл мапс) няма много смисък, тъй като не са толкова точни. Така че не се учудвайте ако има отклонения в сравнението по тези карти, а пък за няколко метра - хич.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Каквито и да са размерите, живеещите в блоковете около обръщалото на А306 няма да допуснат претоварването му с автобуси, които се държат включени на празен ход. Изобщо автобусни обръщала плътно до жилищни сгради са истински кошмар - през почивката водачите пробват да правят малки пренастройки или ремонти на возилата. Някога, когато пуснат ТБ5 по Киприян и Балан, това обръщало спокойно може да отиде в историята, може и сега, ако А305 тръгне оттам, а А306 се закрие (пардон - прероди в дрехите на А314).
Ухото на ТБ обръщало в Младост-1 е насочено за заход откъм пазара, сега трябва леко да се преконфигурира или някоя от линиите да продължава до другото обръщало при бл.70: тъкмо ще е по-удобна връзка с района около пазара и донякъде с МС Младост-1.
« Last Edit: 11.03.2015, 11:40:38 by blagun »

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Уникален ремонт на Малинов. Спускайки се от Младост към Дружба, ако карам в най-дясната лента, се озовавам в ускорителната лента за слизащите от Цариградско към Дружба.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Значи са махнали допълнителнатая лента там, така ли?
« Last Edit: 08.08.2015, 17:42:42 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Леле мале каква касапница ще е там ако действително е така...

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Това успях да направя като кадър, докато карам

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Честито, имаме место което ще бие и колелото на 4ти км по ПТП-та.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
До това водят великите умове на СО. Казали са им да направят трета лента на "Малинов" като отрежат острова, а са забравили, че по този начин се изяжда "пит лейна" на слизащите от детелината. Пореден пример за отвратителния начин, по който се управлява София. :angry:
И ще я видиме ние тая трета лента колко пълноценна ще е при това положение. Проблем, който предизвикваше задръстванията там беше светофара на "Ана Ахматова", а те си играят с лентите.
А междувременно там има ли промени? Стои ли си всичко така, както си беше?
« Last Edit: 10.08.2015, 08:33:36 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Може с маркировка да ограничат движението там. Ако някой в България изобщо би спазвал маркировка.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
До това водят великите умове на СО. Казали са им да направят трета лента на "Малинов" като отрежат острова, а са забравили, че по този начин се изяжда "пит лейна" на слизащите от детелината. Пореден пример за отвратителния начин, по който се управлява София.
И ще я видиме ние тая трета лента колко пълноценна ще е при това положение. Проблем, който предизвикваше задръстванията там беше светофара на "Ана Ахматова", а те си играят с лентите.
А междувременно там има ли промени? Стои ли си всичко така, както си беше?
Много генерален извод направи. Не е изкарана лента за ускорение, но не е проблем както каза Кайзера, да се пусне една маркировка и проблема да се реши. Сега поне булеварда е изграден, няма дупки и неравности и това ще увеличи пропускливостта му.

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Маркировка  :crazy: Кои ти брой маркировката за нещо у нас  :devil: Тия от Цариградското ще си висят кат прани гащи и от сега натам принципа е бърз или мъртъв  :crazy:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
То и кой ти брои знака за нещо у нас... Да бяха сложили бетонни заграждения, че да ги броят!  :angry:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Сега поне булеварда е изграден, няма дупки и неравности и това ще увеличи пропускливостта му.
Факт, но до момента, в който не започнат да стават масово ПТП-та. Когато си потрошиш колата и една такава малка недомислица ти рискува живота и здравето, както и на пасажерите ти, въобще няма да те интересува, че се возиш по път без дупки и неравности, в какъвото всъщност не би трябвало да има нищо специално, защото това е просто стандарт, а не инженерно постижение. Проблемът може да се реши и само с маркировка, но къде е тя в момента? В напредналия свят се строят какви ли не грандиозности, а нашите не се сетили да измислят, че като островът е отрязан трябва да има защрихована маркировка, за да се обособят лента за отбиване и лента за ускорение и да се избегнат конфликтни точки. Ами замислете се колко излишно замърсяване на въздуха възниква, когато слизащите към "Дружба" трябва да спрат до нула, да се огледат, да изчакат ако е необходимо и после да потеглят от спряло положение.
Маркировка  :crazy: Кои ти брой маркировката за нещо у нас  :devil: Тия от Цариградското ще си висят кат прани гащи и от сега натам принципа е бърз или мъртъв  :crazy:
Ей ама колко много я обичам тая философия, че правилата и законите са "врата в полето".

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!