Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 125685 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16067
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От 1-2 седмици е забранен левият завой от Сливница по Раковски към Козлодуй... Странно, че от Общината не са се похвалили с тази мярка, поредна уверена крачка към развитието на София като интИлигентен, зелен и без ФПЧ град!  :neznam: :fan:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
И ТБ 9 я спира светофаът на моста след левия завой ли?
Ако не е така какво искат? Да задръстят още повече положението на „Лъвов мост“ явно. Без тази забрана ще е много по-екологично през траншеята под „Лъвов мост“ и с единично спиране и тръгване на светофара, отколкото сега с преминаване през кръга, който така или иначе е достатъчно задръстен и неуреден с 4-5 изчаквания.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16067
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
И 9 я спира светофара на моста след левия завой ли?
Промяната е в това, че идвайки от Лъвов мост, не можеш да направиш ляв завой към Козлодуй! За целта, вече трябва да висиш на 101 задръствания и светофари на кръговото на Лъвов мост и на Козлодуй и Мария Луиза. А въпросния ляв завой никога не е представлявал проблем, не е било драма и вероятно не са отнели и една точка на шофьорите от градския транспорт от линии 85, 86 и 285, че се престрояваха още от там в крайна лява лента, за да им е после удобно на Сточна гара, при все, че лентата беше само за ляв завой...  :help:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1305
    • View Profile
На Сточна гара една от най-големите глупости са двете ленти направо за Владайска река, като са оставени само две ленти надясно за Данаил Николаев. Редовно повечето коли от третата лента правят десен завой, а от първата обикновено няма никой или е автобус, който си влиза в бус лентата. Ако се кара по стрелките може да те смачкат.
Трамваите се клатят, лашкат и повреждат? Тролеите са бавни? Попитайте Карлос Контрера и Зафир Зарков защо! - Защото ем тека...

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9333
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А въпросния ляв завой никога не е представлявал проблем, не е било драма и вероятно не са отнели и една точка на шофьорите от градския транспорт от линии 85, 86 и 285, че се престрояваха още от там в крайна лява лента, за да им е после удобно на Сточна гара, при все, че лентата беше само за ляв завой...  :help:

Ауу, двойка! Няма такова нещо. Имаше си пътен знак, който указва че лентата е и за направо, въпреки че маркировката твърди друго. Аналогична е ситуацията на кръстовищата с Ботев и Опълченска

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16067
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На Сточна гара една от най-големите глупости са двете ленти направо за Владайска река, като са оставени само две ленти надясно за Данаил Николаев. Редовно повечето коли от третата лента правят десен завой, а от първата обикновено няма никой или е автобус, който си влиза в бус лентата. Ако се кара по стрелките може да те смачкат.
Двете ленти са и заради тролейбусите по линия 6 и 7, които няма как да се изнесат толкова вляво... По страшното, което и ти пропускаш, е че има и движение направо към Мелницата. И редовно тези които са за направо се засичат от правещи завой към Данаил Николаев от двете крайни леви ленти...  :help: Мигачи не се пускат дори и понякога това се случва доста изневиделица...

Ауу, двойка! Няма такова нещо. Имаше си пътен знак, който указва че лентата е и за направо, въпреки че маркировката твърди друго. Аналогична е ситуацията на кръстовищата с Ботев и Опълченска
Може и така да е...  :rolleyes: Но двойка и за тези, които са изтрили от хоризонталната маркировка стрелката наляво, но двойната непрекъсната са я оставили, хаосът навсякъде е пълен...
« Last Edit: 21.06.2017, 13:58:44 by difian »

Online elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 942
    • View Profile
    • Email
На Сточна гара една от най-големите глупости са двете ленти направо за Владайска река, като са оставени само две ленти надясно за Данаил Николаев. Редовно повечето коли от третата лента правят десен завой, а от първата обикновено няма никой или е автобус, който си влиза в бус лентата. Ако се кара по стрелките може да те смачкат.
Да редно е да се промени водещата маркировка на Сточна гара на Сливница межди двете платна на Васил Левски. Крайно дясната лента трябва да се направи бус лента, т/като реално от нея влизаш в бус лентата на Данаил Николаев, а не можеш да завиеш надясно в насрещното на бул. Левски и да се ползва от други автомобили. След това втората и третата лента трябва да имат водеща маркировка към втората и третата лента на Данаил Николев. В последната лента трябва да се отива към Резбарска, като и към Констатин Стилов и тези които правят обратен завой и само колите на МГТ. За Резбарска може да се ползва и третата лента, но е абурдно в най натовареното направление Сливница- Данаил Николаев да имаме реално само втората лента която на всичкото отгоре нелогично се престроява в третата на Данаил Николаев, което е предпоставка за ПТП.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1305
    • View Profile
... По страшното, което и ти пропускаш, е че има и движение направо към Мелницата. И редовно тези които са за направо се засичат от правещи завой към Данаил Николаев от двете крайни леви ленти...  :help: Мигачи не се пускат дори и понякога това се случва доста изневиделица...

Хич не го пропускам, единствено като има автобус за направо може да се кара по стрелките, но тогава зад него почва едно мигане и престрояване ум да ти зайде...
Трамваите се клатят, лашкат и повреждат? Тролеите са бавни? Попитайте Карлос Контрера и Зафир Зарков защо! - Защото ем тека...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5878
    • View Profile
Можеше посредством правилно разполагане на бабуните и хлътналите места да се подобри организацията на движението, и без това са в изобилие на това кръстовище - при последното преасфалтиране е ползвана уникална нивелета. :) :fan:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Нова пешеходна пътека в „Люлин“, на булевард „Джавахарлал Неру“ при хипермаркет „Фантастико“ точно тук! Има маркировка, но все още няма знаци.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16067
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Много правилно и естествено, на спускането на Раковски от Московска към Дондуков, лявата лента в момента е за направо, а дясната - за надясно. Има мижава оранжева маркировка, но има и пътен знак. Обаче неграмотните идиоти, които по случайност са се сдобили с шофьорска книжка, не знаят какво е това пътен знак и масово се правят нарушения...  :help:

Online mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
    • View Profile
Дам, кара се по старо му.

Накрая на Бъкстон - кръстовището със СОП - вече няма отделни светофари за завой наляво/надясно по СОП. Сякаш е малко по-добре от преди, от дясната лента може да се прави ляв завой.

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7113
    • View Profile
Същото трябва да се случи на Ботев при 5те кьошета.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 963
    • View Profile
    • Email
Дам, кара се по старо му.

Накрая на Бъкстон - кръстовището със СОП - вече няма отделни светофари за завой наляво/надясно по СОП. Сякаш е малко по-добре от преди, от дясната лента може да се прави ляв завой.
Това е от около месец, но по този начин се пропуска една фаза за десен завой, която преди беше с левия от околовръстното към бъкстон и преди беше полезна.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 586
    • View Profile
На двата светофара при КFC в Младост 1 също са променяли фазите на светофара.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6548
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
На Ботев и 5-те, са някакви страшни задръствания вечер. Ситуацията е следната, лентата до тротоара е пълна с паркирани коли, съседната лента са коли, трамвайната лента е смесица от 10 трамвая и коли, и насрещната лента на трамвая е пълна с коли в посока Руски паметник и НДК. Та се пита в условието на задачата, не може ли поне докато трае ремонтна на Прага всички хубавци с паркираните коли да се махнат и да има нормални 2 активни ленти? Както и да се сложат ограничители на трамвайното трасе, защото снощи си стояхме в задръстването 10-12 минути поне.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7113
    • View Profile
Двете активни ленти не стигат при сегашната организация. И двете ленти трябва да дават право на ляв завой към тунела на НДК. Дяснозавиващите са пренебрежително малко. Същото трябва да се случи и след възстановяване движението по бул. Прага. А за паркиралите неправомерно наистина трябва да играе брадвата.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5518
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Замислих се, дали няма да е по-добре да се забрани движението на коли по Графа от Любен Каравелов до Патриарха и да се забрани изцяло паркирането (тази дойна крава, от която общината не иска да се откаже, но като аргумент може да се използва новата зелена зона в Лозенец). Може дори и от канала, а тротоарът да се разшири и да се направи велоалея. Като алтернатива ще се използва Евлоги и Христо Георгиеви -> Хан Крум и от там има достъп до Любен Каравелов, Васил Левски и Патриарх Евтимий. На Васил Левски и Патриарха ще се сложат и светофари, синхронизирани със светофара на Попа, където ако пешеходното пресичане е разрешено само от забранената за завои страна, хем ще може да се пресича спокойно (дори с пешеходна пътека се пресича трудно булевард с 3 ленти), хем няма да има кофликт и колите ще могат да преминават бързо. Ползите ще са по-бързи трамваи, безконфликтно преминаване на всички, пешеходна и вело-алея и дори по-малко задръствания за колите.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 586
    • View Profile
Колеги, някои да има информация дали планират скорошно започване на обещаваното от години кръгово на "Андрей Ляпчев" и "Климент Охридски"?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14733
    • View Profile
    • Email
Колеги, някои да има информация дали планират скорошно започване на обещаваното от години кръгово на "Андрей Ляпчев" и "Климент Охридски"?
То вече даже не го обещават. Но гумаджийницата си стои мирно и кротко, а най-напред тя трябва да бъде отчуждена преди всичко друго.