Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 159334 times)

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 958
    • View Profile
    • Email
Идеята да се правят леви завои на Димитър Петков вместо на Константин Величков е малоумна. Та там има пазар , как си преставяте да минава трафик оттам. по същество Димитър Петков, независимо че не е затворен за движение, се използва като пешеходна зона и за обслужване на пазара. По никаквъв начин няма как да минава транзитен трафик там, освен ако не закрият пазара.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3779
    • View Profile
    • Email
Идеята да се правят леви завои на Димитър Петков вместо на Константин Величков е малоумна. Та там има пазар , как си преставяте да минава трафик оттам. по същество Димитър Петков, независимо че не е затворен за движение, се използва като пешеходна зона и за обслужване на пазара. По никаквъв начин няма как да минава транзитен трафик там, освен ако не закрият пазара.

Безумно е да, но е и безумно на широк булевард да се прави пазар върху площи, които всъщност са за озеленявяне.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13065
    • View Profile
Не виждам какъв е проблемът, при положение, че ляв завой може да се направи и на кръстовището с бул. Христо Ботев, и с Опълченска, и с Одрин, и с инж. Иван Иванов, и после с ул. Индже войвода. Да не мислите, че всички ще се втурнат да минават с ляв през ул. Димитър Петков? Даже за мен е излишно и там да има ляв завой.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Платната за движение на Димитър Петков така или иначе не са широки и са частично с калдъръм. Същото важи и за Иван Иванов. :rolleyes:

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 823
    • View Profile
    • Email
Пак имаме ситуация , в която заради няколко тъпи коли стане мазало за трамваите и по двете улици , при положение , че и сега положението там не е розово.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Намаляването на левите завои е благоприятно за трамваите, защото се намаляват пресичанията на трасето им.  :rolleyes:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3321
    • View Profile
Вчера , от светофара на Симеон спрях чак на Гешов и Цар Борис........та тъй.
Имал си късмет. Пусни тото.

Намаляването на левите завои е благоприятно за трамваите, защото се намаляват пресичанията на трасето им.  :rolleyes:
Да, особено сега на Стамболийски и Димитър Петков ще им е особено благоприятно като им увеличат времето за чакане на кръстовището.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Няма реална необходимост - завиващите от Стамболийски към Димитър Петков и Иван Иванов не са чак толкова много и няма да се увеличат драстично.  :rolleyes:

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 823
    • View Profile
    • Email
Става въпрос за това , че всички са на релсите и ти трябват три или четири светофара да се докопаш до стрелката.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 958
    • View Profile
    • Email
Платната за движение на Димитър Петков така или иначе не са широки и са частично с калдъръм. Същото важи и за Иван Иванов. :rolleyes:
Калдъръм има в Копривщица. В София никъде няма калдъръм.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3321
    • View Profile
Няма реална необходимост - завиващите от Стамболийски към Димитър Петков и Иван Иванов не са чак толкова много и няма да се увеличат драстично.  :rolleyes:
Мислиш ли?
Quote
Етап 1:
- Промяна в работата на светофарната уредба на кръстовището на бул. ”Ал. Стамболийски” и ул. ”Д. Петков” – с цел подобряване на пропускателната способност от ул. ”Д. Петков”, за поемане на пренасочения трафик;

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Само аз ли смятам, че идеята за зона 30 е поредният пример за фанфари, които няма да доведат до никаква съществена промяна? Трябва да си наистина много безотговорен и неадекватен шофьор, за да караш с повече от 30 по тези улички. Защо парите, които ще се вложат в новите пътни знаци не се вложат в ударно ремонтиране на въпросните улички, по-голямата част, от които са в процес на разпад и просто няма място да коментираме за условия за трудноподвижни и инвалиди.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6815
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Фанфари и положителна промяна ще има за фирмата, която ще достави знаците и за тези, които ще ги монтират на съответната цена. Всички знаят, че такива зони се правят с физически променипо инфраструктурата, а не с писане на постове във фейсбук. Те дори няма да направят най-простото, а именно да редуват паркирането от различна страна на пътя през пряка. Но и за там сигурно ще трябват 2-3 милиона лева за знаци и маркировка...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16487
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Според мен в момента се повтаря работата с табелките за буслентите, които на времето Евгени откри... Докато не сложиха камерите, беше все тая. Новите табелки сега, вероятно 90% от шофьорите няма и да ги забележат сред гората от други знаци. Ще минат доста години до реална промяна, за съжаление тук не е като с камееите на бус-лентите. Изграждането и уеднаквяването на инфраструктурата ще отнеме години....

Вижте какво стана с уширените тротоари по кръстовищата, освен по Иван Вазов, другаде направиха ли? Скосявания на бордюри, джобове за кофи, тактилни плочи - навсякъде е различно...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15343
    • View Profile
    • Email
Съгласен съм с Агента, че Зона 30 няма особен смисъл. И бездруго там не се вдигат скорости, по-големи от 43 км/ч (минус 10% пада под минималните за наказание 40 км/ч). Било заради дефектите по настилката, било заради малкото разстояние между равностойни кръстовища, където трябва да се намалява за отдаване предимство на десните.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1458
    • View Profile
Вижте какво стана с уширените тротоари по кръстовищата, освен по Иван Вазов, другаде направиха ли?

На "Московска" пред Общината.  :D

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3321
    • View Profile
Май не е коментирано колко идиотски са монтирани разделителните мантинели по Симеоновско шосе. Първоначално явно е имало допълнителни знаци преди започване на полегналите мантинели през 2019, но към момента такива знаци липсват и особено нощно време не се вижда къде започват и шанса да се качиш отгоре е доста голям.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15343
    • View Profile
    • Email
О, да! На Симеоновско от години насам се упражняват с най-големи глупости. Мантинелите са направо опасни. В добавка с липсващото в горната част и мъждиво в долната част осветление при дъжд вечер най-добре непознаващите терена да го избягват.

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1361
  • Експресивен експрес
    • View Profile
На Царица Йоанна преди Луи Пастьор вчера слагаха шеврони. Очевидно удължават мантинелата която в момента свършва при метростанцията. Още снощи движението беше стеснено.
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2959
    • View Profile
Май не е коментирано колко идиотски са монтирани разделителните мантинели по Симеоновско шосе. Първоначално явно е имало допълнителни знаци преди започване на полегналите мантинели през 2019, но към момента такива знаци липсват и особено нощно време не се вижда къде започват и шанса да се качиш отгоре е доста голям.
Това е голям проблем и по околовръстното. Например идвайки от АМ Струма при захождането на кръговото за ПВ Сливница няма нито маркировка, нито знаци, нито осветление и шанса да нацелиш острова е огромен. Преди няколко седмици даже един ситроен се беше нахакал в острова. Аз снощи за мало не прескочих острова към отбивката за Симеоновско...