Да бе, ти как си го представяш тролей да спре на трамвайната спирка и отсреща да идва трамвай. Нали тапата ще е сигурна. Освен това да се пресича трамваят от мощен поток не е добра идея
Може би, не сте ме разбрали.
На
това място е направена дупка в разделителната ивица, която съвсем скоро ще се използва, за да минава трафикът в посока Софийски университет и да се качва върху трамвайното трасе, нали?
За това, предполагам, че на мястото на червената черта, ще има бетонни преградки или просто пътни знаци, които да разделят двата потока:
Това означава стесняване на потока в посока "Петте кьошета" до една лента точно на това място (освен, ако не избият част от стената на тунела и двете ленти не се изместят диагонално на това място).
И според мен, ако потокът, дори и за малко, се стеснява до една лента, то е безсмислено да му се дават две ленти в тунела.
И от тази гледна точка смятам, че закриването на трамвайното трасе е неправилно. Можеше изобщо да не се закрива трамвайното трасе, да не се правят отвори в разделителната ивица и трафикът да се движи двупосочно по пътното платно:
Направление ул. "Георги С. Раковски" - кръстовище "Петте кьошета"
една лента през цялото време, само малко преди "Петте кьошета" - две ленти.
Направление кръстовище "Петте кьошета" - ул. "Георги С. Раковски"
една лента до средата на тунела, а оттам до края на тунела - две ленти. Това включва и тролейбусна спирка на стандартното и място.