"Кривото" предимство тръгна покрай ВОД при изграждането на МС Малинов. Но и след края ѝ "кривото" направление е по-използвано от правото по Киприян. Кръгът не върши работа по две причини - много е малко разстоянието до светофара с Малинов, а при запълване на двете ленти доста хора, идващи от Киприян, завиват наляво към Макдоналдс и Шел, за да излязат на Малинов от Ляпчев.
При изграждане на кръстовището Малинов/Аврамов+Киприян бяха допуснати две принципни грешки:
1. Откъм Киприян лентите трябваше да са три за трите направления, тъй като времетраенето на фазата е късо, завиващите надясно трябва да пропуснат пешеходците и по този начин блокират продължаващите по Аврамов
2. Откъм Аврамов трябваше да има сериозна дъга за десен завой - в момента завиващите автобуси, особено съчленените по А213, блокират три ленти на Малинов, за да направят завоя.