Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 222553 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
България Мол са си платили за да се промени цялостно организацията на кръстовището. Така например от центъра по България има две ленти ляв завой за Т.Каблешков, една строго нагоре към Околовръстен път и една нагоре и надясно към Т.Каблешков... Движението е мазало...

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Омфг.........значи вече променяме организацията на движението както ни скимне.......или по-скоро както частникът каже......ясно.......
« Last Edit: 10.12.2012, 14:49:04 by Dragon »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Ами като се има предвид, че последния път като минавах от там имаше повече коли в двете ленти за ляв завой, отколкото за направо, явно правилно е сменена организацията. Просто разходите са поети от мола.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Цялостно, положението трябва вече да е по-добро, защото се губи по-малко време за лявата фаза. То си е вярно и че противоположния ляв завой също се ползва доста, но като цяло е по-оптимално както са го променили. Аз даже чух, че от Г.Делчев по Каблешков вече са не 3, а 4 ленти, което също си е подобрение. Нищо, че двете средните били за направо, вместо двете най-леви да са за към Бояна.

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Доста добра промяна, обаче все още никои не знае за нея  :(
Вчера имаше доста солидна колона в най-лявата лента за наляво, аз спрях в другата за наляво зад един таксиметров, и като светна зелено за направо, отзад ни надуха главите с клаксони, та бяхме принудени да спрем на трамвайните линии, за да се успокоят тези отзад  :angry:. За жалост никои не гледа табели преди кръстовището.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
За това трябва да има знаци-указващи посоката на движение на лентата за движение- над нея- до светофара когато го има над лентата. И да се направят всички многолентови трасета така,- със светофар над лентата, а до него знак указващ посоката на лентата.
Спрете си просташките мнения !

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Освен зарад мола, има логика да е така, защото Гоце Делчев е доста по-голям квартал от едно бивше село Бояна, нормално много повече коли да има за натам, отколкото за Бояна.

А как пък веднъж не се сети някой Мол да си плати да има повече коли по 76 или по 7-цата например да им довеждат повече клиенти, вместо само за реорганизация на движението.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Ivo, бъркаш се. Там направо отиваш на Околовръстното. А от него имаш връзка към доста повече и големи квартали, в сравнение с Гоце Делчев.

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Тъй като ежедневно се задръствам на Ректората, ми е интересно има ли пречки да се извърши следното :  За ляв завой от Васил Левски по Цар Освободител има отделна лента, но колите са несравнимо по-малко от тези за десен завой към Орлов мост и направо към Сточна гара, десетки пъти по-малко са. Ако времето за ляв завой се ограничи до 10-15 секунди, нищо не пречи веднага след това да се пуснат идващите от Сточна гара посока Спортната палата - тяхната зелена фаза и без това идва веднага след горната. Така без да се нарушава качеството, ще се намалят задръстванията страна Сточна гара. Там понякога тролеите се забиват още на Оборище/Кракра.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
А още по-добре ще е дясната лента да е само за завиващи към Орлов мост, средната за направо към Библиотеката, а лявата за направо и наляво. Това е най-добрия вариант, но ще трябва островчето малко да се разшири.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
А още по-добре ще е дясната лента да е само за завиващи към Орлов мост, средната за направо към Библиотеката, а лявата за направо и наляво. Това е най-добрия вариант, но ще трябва островчето малко да се разшири.
Лявата лента за направо ще "среща" завиващите от Ректората на ляво към Орлите,- фронтално.
Спрете си просташките мнения !

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Има много такива кръстовища, а и тези отсреща ги пуска отделно. Просто тази отделна лента за ляв завой е абсолютно безсмислена, наистина почти никой не завива там. Другия вариант е да се направи отделна фаза за ляв завой, която да държи по-малко, както колегата написа преди няколко поста.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Кръстовища с ляв завой "на червено" са удачни, когато трафикът не е толкова голям. Там ако се създаде подобна огранизация ще последват много катастрофи - минаващите по Левски се изтеглят и при светнало червено - кога другите да завият наляво, ако не "на съвсем червено"? А и завиващите наляво не са толкова малко.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Ами за тия 5 коли, които ще завиват наляво, просто да премахнат левия завой и който иска да го прави - обръща на паметника Левски и след това или обратно, или покрай Ал. Невски. Разликата не е голяма и няма пречещи задръствания по пътя, така че с оглед на това, че задръстванията ще намалеят значително, смятам че е оправдано. Но няма да е лошо и да се премахне пешеходната пътека при СУ - все пак на 50 м. има светофар или подлез.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Ами за тия 5 коли, които ще завиват наляво, просто да премахнат левия завой и който иска да го прави - обръща на паметника Левски и след това или обратно, или покрай Ал. Невски.
Не са 5 коли, много повече са. А и не пречат на никого, чак двойна зелена фаза за пътуващите от Пам.Левски към Гурко не е необходима, ще се забиват на светофара на Гурко. Възможно е завиващите наляво от В.Левски към парламента да бъдат спирани по-рано, съответно пускани в обратната посока. Но не е ясно, дали това ще подобри пропускливостта - спомняте си, че разкараха различните сигнали за различните посоки на идващите по Царя откъм парламента. Просто разделените ленти по В.Левски откъм Народната библиотека за завой наляво и направо не могат да бъдат удължени заради пешеходната пътека и тролейната стрелка.

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email

Не са 5 коли, много повече са. А и не пречат на никого, чак двойна зелена фаза за пътуващите от Пам.Левски към Гурко не е необходима, ще се забиват на светофара на Гурко. Възможно е завиващите наляво от В.Левски към парламента да бъдат спирани по-рано, съответно пускани в обратната посока. Но не е ясно, дали това ще подобри пропускливостта - спомняте си, че разкараха различните сигнали за различните посоки на идващите по Царя откъм парламента. Просто разделените ленти по В.Левски откъм Народната библиотека за завой наляво и направо не могат да бъдат удължени заради пешеходната пътека и тролейната стрелка.

Буквално 5 са, в лентата са повече наистина, но те са за посока Сточна гара и в самото кръстовище се изнасят вдясно като така допълнително намаляват пропускателната способност. Защо мислиш че не пречат на никой и че двойна зелена фаза е ненужна? Снощи около 18.30 бяхме 7 тролея от ректората до Кракра включително. 12 минути закъсня моя тролей за тези няма и 1000 метра. Двойна фаза би решила проблема без да създава какъвто и било друг. На Гурко не се забиват, на Граф Игнатиев също - там фазите са достатъчно дълги.
« Last Edit: 13.12.2012, 15:59:10 by DidoGO »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Ами за тия 5 коли, които ще завиват наляво, просто да премахнат левия завой и който иска да го прави - обръща на паметника Левски и след това или обратно, или покрай Ал. Невски. Разликата не е голяма и няма пречещи задръствания по пътя, така че с оглед на това, че задръстванията ще намалеят значително, смятам че е оправдано. Но няма да е лошо и да се премахне пешеходната пътека при СУ - все пак на 50 м. има светофар или подлез.
Бинго! Истинският проблем и според мен винаги е бил пешеходната пътека. Левият завой и да го забранят, лентата му не може да се използва за друго, така че ефект "0". Фазата може и да скъсят.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Ако дясната лента стане само за надясно, а средната и лявата са за направо, то определено ефекта няма да е "0". Това, че излизането срещу левия завой в обратна посока не е проблем, защото по закон тези отдясно трябва да продължат в най-дясната лента и т.н. Така е на Цар Ботис 3 при Пирогов и с това решение там се отпуши движението. Може и да се укаже пресичането чрез пунктирана линия. Ако се махне и пешеходната пътека, то направлението по Левски ще се отпуши и в двете посоки, а това ще повлияе и на натовареността около стадиона, защото по-малко коли ще предпочитат да минават по маршрута В. Левски - Гурко - Е. Георгиев - Цариградско.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Карайки по Ладога от Бъкстон посока Ген. Стефан Тошев са забранили левият завой посока Красно село.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Не знам дали е коментирано, но забелязах, че на България и Каблешков, посока Околовръстното, вече има 3 ленти за направо, а втората лента за ляв завой към МОЛ-а е направо и наляво.