Author Topic: SOR EBN 9.5 electric bus  (Read 1967 times)

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #20 on: 07.08.2020, 15:30:04 »
Гледах параметрите от таблицата ,която колегата по горе е постнал,и прави впечатление,разхода на батерията  за час.Дали е възможно да поемат и линии като Мартен Сандрово,тъй като разстоянието не е мбого голямо спрямо града ,може би около 15 тина километра в едната посока.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #21 on: 07.08.2020, 15:47:05 »
Че в Холандия съчленени, със съотнесено пропорционално същия капацитет си ходят до летището и се връщат без проблем по 2 пъти (линията е грубо 15-17км. в посока, съизмеримо с Мартен). В Люксембург ползват електрически Иризизари за едни села на 20 км.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #22 on: 07.08.2020, 15:52:17 »
Мартен-Сандрово са концесионирани на частници. Имаме нужда от нови автобуси за градските линии.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #23 on: 07.08.2020, 15:58:50 »
Да за селата се обновява състава с доста бързи темпове, но за качество няма да говоря. Бих се радвал моята идея линии 11,12 и 15 като най- натоварените автобусни да се вземат от дата и да се спре с Урбаните по тях.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #24 on: 07.08.2020, 16:10:09 »
Голям оффтопик:
За община Русе, като територия най-угодно е да смеси градски и селски линии ведно. Да им обобщи маршрутите в общи като това ще намали ресурса (бройка коли и бройка шофьори), но може да уплътни редовността в градската част. Пример- Линия за 1 ходи от А до Б, обаче има и 11 което ходи А - Б - В, като 1 се движи на 15 мин., а на всеки час има курс с табели 11. От друга страна ще позволи системния оператор, ЦГМ или каквото е да издава билети и абонаментни карти за цялата община, което е удобно за пътниците. Примерно билет Хотанца-Русе, важащ за прекачване или месечна карта.

Щом се купуват мидита- ще трябва да слагат гъсти интервали, ако искат да се ползват пълноценно.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #25 on: 07.08.2020, 16:15:50 »
То хубаво да ги вземат 11, 12, 15 линии, не съм против, ама УРБАНИТЕ са направо цвете в сравнение с множеството боклуци на Геокомерс.

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #26 on: 07.08.2020, 17:47:50 »
Идеята е автобусите пътуващи към близките населени места да се вземат от общината,за да се спре така нареченото обиране на пътниците в градската част,и дасе минимизират загубиъе,тъй като ако ще и самолети да вземат проблема трябва да.бъде решен иначе се.обесмислят всички позитиви от новите возила,нови схеми и т.н..

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2394
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #27 on: 07.08.2020, 19:29:08 »
Почти същото на това което казах и аз.
Безсмислено е две линии да ходят в една и съща посока, като и двете със свещ да ги търсиш кога ще минат. Ако ги обединиш в една, като скачен съд можеш да уплътниш селото с по-приятен интервал, също в града, а ресурсът да е същият.

 Пример в града-
Линия Х Мальовица - Центъра - около Топливо - Мотописта - Тец,
Линия Х1 Същата до Мотописта, но продължава към Николово - Долно Абланово и
линия Х2 като Х1 продължава Николово - Просена.
В общия случай трасето Мальовица - Мотописта се кара на 15 мин., като Х е на 30 мин., Х1 е на 60 мин., Х2 е на 60 мин., а Николово-Русе се явява на 30 мин. За цялата история трябват 5 или 6 коли (в зависимост почивките).  За неделя, стават само Х1 и Х2 на 60 мин, в общата част на 30 с 3 автобуса.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #28 on: 16.08.2020, 21:58:37 »
Бързо зарядните станции ще бъдат с мощност 170 kW, което няма как да зареди батерията с 50% за 15 минути както беше изискването в обществената поръчка. Явно плана е да зареждат 2-3 пъти на ден по 15-20 мин за +40-50 км допълнителен пробег след всяко зареждане.
« Last Edit: 16.08.2020, 22:00:18 by bgdimitrov »

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #29 on: 16.08.2020, 22:16:41 »
Къде пише подробности за зарядните станции? В протоколите пише само капацитета на батерията, която ще може да измисе 180 км с 1 зареждане.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 230
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #30 on: 16.08.2020, 22:25:21 »
Официално от дружеството отговориха на директно запитване.