Author Topic: SOR EBN 9.5 electric bus  (Read 15518 times)

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 418
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #80 on: 14.03.2022, 15:12:07 »
Всички СОР-ове са в Русе от края на миналата година. И аз чакам да видя снимка на някоя бърза станция.

Offline Vetra85

  • Писател
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #81 on: 14.03.2022, 19:58:14 »
Всички 20 сора вече излизаха на линия. Бързите зарядни се поставят. Бързо зарядно в депото работи, бързо зарядно кат и захарна е поставено. Очаква се само чехите да му пуснат захранване. С парно/климатик пробегът е 110 км.
Много малък пробег отчита СОРА след бавния заряд- 110 км. Бързия зарят съкращава живота на батерията,

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #82 on: 14.03.2022, 20:23:28 »
Пробегът си е ок. За това има бързи зарядни. В Русе сега прбегът за две смени е някъде 250 км. Батерията по документи е 140 км. С парното 110 км си е нормално. В големите градове само на бавно зарядно е трудно
А снимки на зарадните ще пусна като снимам и на захарната. Не са нещо, кой знае какво. Използват тролейбусен стълб и там е козирката за пантографа и ел таблото.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Vetra85

  • Писател
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #83 on: 15.03.2022, 19:52:08 »
До сега, с два СОРА ли карате първа и втора смяна.И стига ли батерията за една смяна.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • Email
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #84 on: 21.03.2022, 23:15:13 »
До сега се карат с два сора за двете смени. Днес мисля е пробвана кола по 24 цял ден. Вероятно е пробвана да се зарежда бързо в депото. Инак 4то бързо зарядно ще бъде в Дружба 3. Би трябвало до края на седмицата да е пуснато захранването. За бавните зарядни пак ще се прави процедура. Проблемът е, че фирмите кандидати имат множество пропуски.
Снимки на бързи зарядни Кат и Захарен завод.



За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 418
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #85 on: 14.04.2022, 12:22:21 »
Вече и директно от общината за новите зарядни станции.

https://obshtinaruse.bg/4-novi-barzozaryadni-stantsii-shte-zarezhdat-elektrobusite-v-ruse

как ще достигне електробус тук? В тревата ли или някаква реконструкция предстои? :eek:

« Last Edit: 14.04.2022, 16:16:32 by bgdimitrov »

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 418
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #86 on: 22.04.2022, 21:48:22 »
Малко интересни данни които успях да разбера лично и мога да потвърдя. Използваемият капацитет на батерията на СОРовете е 137.4 kWh от общо 172 kWh. Реален разход в Русе БЕЗ климатик е 0.88 kWh на километър, тоест ако сметнем излиза общо 156 км пробег от 100% до 0%.
« Last Edit: 22.04.2022, 23:49:29 by bgdimitrov »

Offline KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 913
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #87 on: 23.04.2022, 15:47:55 »
Аз имам въпрос за колко време е бързото зарежда, тъй като някой беше написал 1% за 1 мин което е не реално с пантограф.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 418
    • View Profile
Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« Reply #88 on: 15.06.2022, 12:36:09 »
Най-накрая има подписан договор за Проектиране, изграждане и авторски надзор (Инженеринг) на Комплектни трансформаторни постове, кабелни трасета до зарядни станции за електрически автобуси, и присъединяване към електропреносна мрежа“ подписан на 9 юни, 2022г. Срока за изпълнение е 200 дни.