99% спират, но в 1% не можеш да разбереш, какво правят - уж не намаляват скоростта и изведнъж - СТОП! И лошото е, че го правят, без да се съобразяват, че настилката е хлъзгава, оня зад тях няма АВС... А пък тези тутльовци, дето ги е страх да минат, като са останали 1-2 секунди, си спират предвидимо. Този зад тях също има 1-2 секунди - време, достатъчно да прецени реакцията им. Но мисля, че събитията 0 секунди зелено и смяна с жълта светлина са идентични и "това го знае всяко хлапе".
Таймерът намалява прелитащите на жълто и това е много полезно за БГ-условията. А дали някой ще тръгне в аванс, когато таймерът сочи 1 секунда червено или когато светофарът свети червено+жълто - ами това също е въпрос на дисциплина, а не на наличие или липса на таймери.
Е ти сега искаш да ми кажеш, че правилата трябва да се пишат според 1% от реакциите на хората, а не според 99%...Пълен абсурд...Плюс това, когато светне жълто 99% от хората си спират съвсем нормално, защото имат достатъчно време...
Не е вярно и това, че без таймер някой би тръгнал на 2-3 секунди преди да е изтекло червеното, защото тогава няма информация, кога изтича червеното...Без таймер се чака и максимума на тръгване е в края на жълтия сигнал...
И ако всички тук са толкова убедени в своето да се организират и да опровергаят всички тези изследвания, както и европейските правила, които не допускат таймерите...Това според вас ще е нещо много добро за всички хора...Само, че да не предизвикате смях и у европейците...
Вие ми приличате на един катаджия, с който спорихме за един светофар...Ние му казваме няма нужда от еди какво си, защото сме мерили разстоянието и то е еди колко си...Той ни казва "Е айде сега казвате, че е толкова щот сте го мерили, ама аз си го гледам на крачки и съм прав"...Това е истински случай не си го измислям...