Ами то и сега със станцията на Интер експо център селските линии не е наложително да ходят до автостанция Гео Милев, тъй като повечето хора се прекачват или там, или на автобус на Окръжна. Преди време 3 и 5 вървяха до Младост-1, това още преди да има линия до Летището. Но много хора ревнаха, че е важно тези линии да си останат до Гео Милев и затова са така. Но не се мисли стратегически, едно време тези автостанции на селските автобуси бяха на крайните станции на трамвайните линии. Сега нито на Бизнеспарка, нито на МС Витоша, МС Искърско шосе, нито на Хаджи Димитър, Горна баня или Красно село има автостанция или автогара. Примерно на автогара Юг мястото й е до Бизнеспарка, оттам може да тръгват и някои автобуси за Бистрица, Железница, Пасарел, Герман и т.н. Около МС Искърско шосе също си плаче за интермодален терминал, с нова автогара Изток, а не просто една жп спирка, която доскоро нямаше и билетна каса.
За Люлин и аз мисля, че по-скоро трябва да се помисли първо за по-добър довозващ транспорт, а не да се бърза със строителството на още метростанции. Реално нямаме нито една вътрешноквартална линия, чиято основна функция да е довозваща до метрото.