Идеята М3 да стига до Дружба е абсурдна - имаме и сега примера с М4 - с автобус е по-бързо до центъра, метрото обикаля сумати квартали и е на двоен интервал заради разклоненията, ще се получи същия ефект.
Лошото е, че ако се пусне до Цариграско ще стане може би същото, защото да, метрото не е само, за да стигнеш до центъра, но накрая ще се окаже, че МБАЛ Св. Анна - Орлов мост с автобус и натам с метро е по-бързо от директно качване на метрото, интервалът, който се постига сега с автобусите, също ще бъде неизпълним.
Моята основна причина да въртя очи, като чуя, че ще има метро Еди-къде си е, че това би довело до съсипване на и без това малкото наземен транспорт - специално за Дружба бяха направени опити за намаляване на колите на тролеите, чета тук, че това се е случило със 102, 83 и други линии, които дори не дублират значително метрото. Със сигурност от МЗ има смисъл в Гео Милев, Слатина и Редута, тъй като там в момента наземният транспорт е много зле (частта на 72 специално) и няма изгледи да се подобри скоро, но и това е една развита държава едва ли би било причина да се потрошат сумати пари за метро.