Author Topic: Изграждане на участък Военна Академия- Асен Йорданов  (Read 49310 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Възможно е в посока център да минават от локалното платно наляво по Йерусалим, надясно по Митрополит Серафим и покрай болницата да си продължат по маршрута. Така ще могат при нужда да ползват зарядната станция на Тех парка и ще покрият напълно официалния маршрут.
Ще е много привлекателно подобно "обслужване" на Аерогарата. Пак добре, че е в посока пристигане в София, а не заминаване.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Направо ще ги откажем да си идват. То не че някой се избива

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
То по принцип летището трябваше да има нормално обслужване по естакадата а не със спирка по всяка керемидка. Дори така 84 пак стига от Т1 до центъра преди опцията с метрото. Още 5 мин по обиколката едва ли ще откажат пътуващите...
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Ако разглеждаме този въпрос може би сега е момента да се разделят 84 и 184 . 84 да си обикаля и тия +5 мин, а 184 да изрязва от Т1/2 по естакадата, през пътния възел и през централните платна на Цариградско с директна спирка на Окръжна болница

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
След като на летището ще се изгради зарядна станция, отпада нуждата на 84 да зарежда на Тех Парк. Посока център може да минава през централното платно и да обслужва спирката на селските линии, а в посока летище след тех парк ще минава по новият пробив.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Не може да мине по новия пробив той е за идващите откъм Митрополит Серафим, а не откъм Винарово

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
И от двете посоки на локалното ще може да се излиза към централното платно. Нали затова има и светофар. Връзката е еднопосочна от гледна точка на централно-локално.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Митрополит Серафим е готова. Завоят и "горският" стръмен участък са добре разширени, само няколко метра при отклонението за бл.17 са оставени тесни. Остава да се наредят знаци и с паяк да се "мотивират" паркиращите до блоковете. По новия пробив към главното платно принципно е възможен заход и от двете посоки, но не би бил много лесен за автобуси.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
От днес започна поставянето на знаци за еднопосочно движение по Митрополит Серафим Сливенски. Говорих с техническите лица, поставящи знаците, и разбрах че цялото каре между Окръжна и Йерусалим ще бъде еднопосочно. Набързо направих схема на това, само не съм сигурен дали все пак няма да оставят връзката Цариградско-> локално по новият пробив или ще е еднопосочен локално -> Цариградско.
Качвам и снимка на вече отворената Митрополит Серафим Сливенски в горската част.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
От днес започна поставянето на знаци за еднопосочно движение по Митрополит Серафим Сливенски. Говорих с техническите лица, поставящи знаците, и разбрах че цялото каре между Окръжна и Йерусалим ще бъде еднопосочно. Набързо направих схема на това, само не съм сигурен дали все пак няма да оставят връзката Цариградско-> локално по новият пробив или ще е еднопосочен локално -> Цариградско.
Качвам и снимка на вече отворената Митрополит Серафим Сливенски в горската част.
Дали еднопосочността на това каре няма да завършва на Йерусалим, защото според схемата ти еднопосочната успоредна на Йерусалим се забива в другата еднопосочка и реално хората ще обикалят в endless loop

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Ако живееш около 118то СОУ и искаш да стигнеш центъра, трябва да завъртиш през карето, да излезеш на еднопосочната Серафим Сливенски и да стигнеш Окръжна, откъдето вече си е двупосочно по маршрута на тб 3.

Дали еднопосочността на това каре няма да завършва на Йерусалим, защото според схемата ти еднопосочната успоредна на Йерусалим се забива в другата еднопосочка и реално хората ще обикалят в endless loop

При кръга на тб 3 си е двупосочно, затова и не съм го отбелязал. От цялото каре там ще е единственият изход от квартала.
« Last Edit: 14.12.2023, 16:27:27 by Neronov »

Offline NickZach

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Из Facebook страницата на Център за градска мобилност:

Quote
📣Временна промяна в организацията на движение се въвежда от 6 януари заради строителството на метростанция 6 на локалното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ между ул. „Димитър Моллов“ и транспортния изход на McDonalds.
 ‼От 06.01.2024 г. до 05.07.2024 г.                 /включително/ се забранява влизането на пътни превозни средства по локалното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ между ул. „Димитър Моллов“ и транспортния изход на McDonalds.
🚎Скъсява се маршрутът на тролейбусна линия № 5: до „УМБАЛ Св. Анна“- ухо (крайна станция на тролейбусна линия № 3) както следва: от надлез „Надежда“ по действащия маршрут до кръстовището на локалното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ - ул. „Димитър Моллов“ и надясно по ул. „Димитър Моллов“ до крайната станция на тролейбусна линия № 3 двупосочно.
🚌Автобусна линия № 73 - маршрутът ще се удължи до ж.к. „Младост 2“:
👉в посока ж.к. „Младост“: от ж.к. „Овча купел 2“ до крайната спирка по действащия маршрут спирка с код 0662 „Ж.к. Младост 1“ на крайната станция „Ж.к. Младост 1“, където ще се извършва престой шест минути, от крайната станция надясно по ул. „Андрей Сахаров“ и по ул. „Свети Киприян“ по маршрута на тролейбусна линия № 5 до крайната станция в ж.к. „Младост 2“ двупосочно;
👉в посока ж.к. „Овча купел“: от ж.к. „Младост 2“ по маршрута на тролейбусна линия № 5 до спирка с код 0661 „Ж.к. Младост1“, продължава по действащия маршрут до кръстовище ул. „Йерусалим“ - ул. „Митрополит Серафим Сливенски“, наляво по ул. „Митрополит Серафим Сливенски“ до ул. „Д-р Стефан Чомаков“, наляво по ул. „Д-р Стефан Чомаков“ (през крайната станция на тролейбусни линии №№ 3 и 5), надясно по ул. „Димитър Моллов“ и наляво по локалното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ по маршрута до ж.к. „Овча купел 2“.
➡Тролейбусите от линия № 5 и автобусите от линия № 73 ще спират на всички съществуващи автобусни и тролейбусни спирки в променените участъци на маршрутите.
➡Спирка с код 1192 „УМБАЛ Св. Анна“ в посока център  се измества  на ул. „Димитър Моллов“, на 40.00 метра преди локалното платно на бул. „Цариградско шосе“.
‼🚌Автобусни линии №№ 84 и 184 ще имат променени маршрути:
✔в посока летище София: от ул. „Ген. Гурко“ по действащите маршрути до спирка „Хотел Плиска“, от спирката направо по централното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ до пътния възел с бул. „Александър Малинов“ и надясно по бул. „Христофор Колумб“, по действащите маршрути до летище София двупосочно.
‼🚌Нощна автобусна линия № Н1 ще се движи в посока ж.к. „Люлин 1,2“ от ж.к. „Младост 4“ по действащия маршрут до кръстовище бул. „Александър Малинов“ - бул. „Андрей Сахаров“, направо по бул. „Александър Малинов“, надясно по централното пътно платно на бул. „Цариградско шосе“ и от Площад на авиацията по действащия маршрут до ж.к. „Люлин 1,2“ двупосочно.

(Линк: https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0f4CaSZbP28QWQxZ85mfsJ7Tb6msbei9gw8CArMuW5Pe466NkCEDFsE1STCNQSoSQl&id=100075738591406&paipv=0&eav=AfZwEdTPRkEmBmq9C7ZHmQmroFtoMBlVPPKoMsXQ_qB2PXlJlocDmk1uzcbEd9D1cGA&_rdr)

Offline Alexssz

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Информация за МС 1 (допълнителна информация в pdf-а) и А 9:

Във връзка разширението на метрото към район „Слатина“, от 26.01.2024 г. се въвежда временна организация на движението както следва:

Предвижда се пълно затваряне на ул. Гео Милев в зоната на кръстовищата с бул. Ситняково, ул. Николай Коперник и ул. Иван Димитров - Куклата. Маршрутът на автобусна линия А9 се променя, като се използва обход по бул. Шипченски проход, използвайки спирките на трамваи ТМ20 и ТМ22, като се предвиждат и още три нови спирки – една на бул. Шипченски проход (6591) в близост до бул. Михай Еминеску (на тротоара пред църквата) и две спирки огледално на ул. Иван Димитров – Куклата (6709 и 6710), съгласно новата схема за масов градски транспорт.

Подлезът на кръстовището с ул. Гео Милев ще продължи да функционира.
« Last Edit: 04.01.2024, 17:35:41 by Alexssz »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Кому е нужно да спира автобус пред черквата, като може да ползва трамвайния перон.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Кому е нужно да спира автобус пред черквата, като може да ползва трамвайния перон.

Не може май, защото има мантинели.
Не съм минавал скоро, не помня как беше спирката.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Е как да не може. При завоя наляво вместо в автомобилното, навлиза в трамвайното трасе и спира на спирката. Става дума за новата спирка 6591 в посока Булгарплод
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from:  Стоян Братоев
Проф. Стоян Братоев: Тунелопробивната машина ще започне работа в нормален ритъм през есента

От 6 януари  / събота / започва да действа новата организация на движението в района на бъдещата метростанция 6 от планираното разклонение на Линия 3 през „Слатина”. Станцията е позиционирана под южния локал на „Цариградско шосе”, между ул. „Димитър Моллов” и ул. „Йерусалим” в „Младост 1”. Там се намира вече стартовата площадка за започване на работа на тунелопробивната машина, която трябва да изгради 6 км тунели и метростанцията с подземен паркинг към нея.
Реализацията на обекта ще се извърши на няколко етапа.
Първият етап е реконструкция на засяганите инженерни мрежи в района, за да може да започне изграждането на конструкцията на стартовата шахта, която е с размери 30 на 20 метра,  на метростанцията и на изтеглителя след нея, върху който ще има и подземен буферен паркинг за 250 коли.
Следващата стъпка е изграждане на конструкцията на стартовата шахта. Реконструкцията на инженерните мрежи и изграждането на голямата стартова шахта ще продължи около 3 месеца, а около 5  след това ще продължи  транспортирането и монтажът на машината. Тя е в София и се подготвя в момента за тази операция. Ще се докарва до обекта на части, тъй като е дълга 86 метра и тежи 1600 тона.  Освен тялото на самата машина към нея ще се монтират и 6 платформи. Някои от дейностите ще се правят паралелно – като се изкопае шахтата, може да започне доставката на части на машината, а през това време ще се довършват работите по шахтата – пробиване на т.нар.„око”, в което ще влезе машината, то е с диаметър 9,5 м.
Тъй като шахтата е малка, машината ще навлиза в тунела постепенно, докато цялото й тяло и платформите към нея се монтират. Тези 86 метра зад нея включват електроподстанция, която трансформира тока, който ще задвижва много съоръжения - работния орган на машината, инжекционните машини, помпени станции. Платформите с оборудването, които са общо 6, ще се монтират постепенно, докато се направи цялата машина. След това пък трябва да се изградят съоръженията на  транспортната лента, която ще пренася почвата във временната шахта, в която ще се отцежда.  Едва след това ще започне да работи тунелната машина с нормален темп.
През есента ще започне изграждането на тунела от 6 км, което ще продължи около година и седем месеца или общо цялото строителство на тази част трябва да продължи 2,5 години. След това ще започне възстановяването на пътното платно отгоре, а строителните работи – релсови пътища, елчасти и автоматика, ще продължат до пълното изграждане на отсечката с 6 метростанции през „Слатина”, която ще бъде готова до 42 месеца, считано от октомври 2023 г.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Е как да не може. При завоя наляво вместо в автомобилното, навлиза в трамвайното трасе и спира на спирката. Става дума за новата спирка 6591 в посока Булгарплод
20ТМ като пускат и си влиза в трамвайното, но явно за постоянно не искат да ги пускат по трамваите, да не си пречат, ако случайно се засекат. Иначе ако спре 9 и зад него има трамвай, може да остане в кръстовището на забранен сигнал и да задръсти всичко. Безопасност на движението. Само предполагам..

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Перонът на спирката е дълъг 57 метра. От спиркознака до входа на подлеза са 42 метра. Няма начин да не се съберат две возила.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline NickZach

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Новата организация на движение по локалното на Цариградско шосе, ул. Димитър Моллов и ул. Усмивка. От съседи, които са говорили със строителите, научих, че правят път за паркинга на бл. 25 през детската площадка на бл. 26 (опитах се да направя схема).