Author Topic: Трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 141938 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Според мен две години е прекалено дълго време за ремонт на 8км трасе. Сроковете, които се дават са безумни, особено с оглед на последващите задължителни закъснения и катастрофално качество. Но през 2019г. сами си го поискахме.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
От Гоце Делчев до Бъкстон са около 1.6 km двупосочно трасе и би трябвало да се включат като част от следващия етап догодина. Колелото има доста окаян вид и би било добре да се ремонтира. :rolleyes:
« Last Edit: 09.04.2021, 15:26:18 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
От Гоце Делчев до Бъкстон са около 1.6 km двупосочно трасе и би трябвало да се включат като част от следващия етап догодина. Колелото има доста окаян вид и би било добре да се ремонтира. :rolleyes:
Няма как да е догодина, защото това означава да не може да се пусне трамвай от центъра до Бъкстон след приключване на първия етап. Може да е в рамките на Етап 1, като колите от ТМ5 отиват на ТМ4, която се удължава до Княжево или пък пускат пендели по ТМ5. А още по-вероятно е да не се ремонтират двете междинни колела.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
В първоначалния проект не се предвижда реконструкция на колелата. Само на Княжево и Съд. палата. В последните месеци имаше някои дребни промени в проекта, но не мисля че касаят Бъкстон и Н. Петков.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Булевард „Македония“ вече е затворен за движение, паркиралите коли са преместени и е ограден със строителна ограда.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
А защо просто не го направиха цялото накуп? От съд.палата до Княжево, и да пуснат една заместваща линия само с този маршрут, вместо да е разделено на 2 отделни етапа. Не са кой знае колко километри та да е непосилно за едно лято да се направи. Сега ще трябва 2 пъти да се разделя маршрута и на 2 пъти да се търпят различни неудобства.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Сега създадената организация с маршрута на автобус 5тм и трамвай 4 са добри и нямат нужда от промяна. Разбира се, че на бул. Овча купел леките коли пречат на редовността на тм 11 и 4 - случва се трамваите от 11 да са по два. Затова закъснял трамвай 11 трябва да се върти на Н.Петков, а не да се спазва правилника за редовността на пълния курс.
------------------------

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
А защо просто не го направиха цялото накуп? От съд.палата до Княжево, и да пуснат една заместваща линия само с този маршрут, вместо да е разделено на 2 отделни етапа.
Е как накуп? Две години  с нищо по ЦБ3 вместо само една? През втория етап ще има редовно обслужване до Бъкстон, т.е. по интензивната част на трасето и само от Княжево до Бъкстон ще вървят заместители. А58 и 59 и бездруго ще ги удължат до метролиния 3.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Имах впредвид да го направят цялото за това лято. Не мисля че не е постижимо, не са кой знае колко километри, за чисто права линия в равното. Че то тунела Козница е прокопан за по-малко от 2 години, та надали едно трасе по равното би било непосилно да се направи за едно лято.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Най-трагичното е ,че релсите, които са сменени на Руски паметник са отново за смяна . те обаче няма да бъдат сменени.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Мисля,  че повече проблеми ще имат с бул. Македония.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
А най-якото е, че направиха сигнализацията за трамваите с предимство и сега ще си седят месеци наред без да се ползват.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Ще се повторя:
Знам, че България е несъизмерима с Германия по повечето показатели. Но все пак 4км отсечка трамвай във Франкфурт, с горска част и баири се изрина до основи (КМ, релси, чакъл, основа) и се положи на ново за 4 седмици. Княжево-Съдебна палата е 8 км. Дори за българските стандарти това би трябвало да се побере в 1 година. Но явно някой си е надул времето за работа... Все пак всеки ден е надник, заплати и прочее отчетено от изпълнител(и). Но верно е срамота...

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Сигурно е за да се хвалят, че е пуснато предсрочно. Дано след това да ремонтират трасето към Илиянци, което е в почти аварийно състояние...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Видяхте колко време им се проточи процедурата. Трамваите дето купиха за трасето ще са навъртели пробег за основен ремонт докато го завършат....
ли
Във Фейса видях публикации, че общо взето нищо не се прави и няма никаква мобилизация и като нищо няма да им стигнат двете години, няма да е първият провален откъм срок проект...

И най-лошото на всичко е, че проектът е да се преизгради старото, като нищо да стане и по-зле... Като на НДК, дето наредиха гранитогрес върху гранита и го завършиха с ПВЦ первази....

Тесните, неудобни и недостъпни перони ще са си същите, да поне събират една Песа... 

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Ха ако с такава скорост се обновяват ТМ трасета то докато се обновят всички ще сме се пенсионирали вече или ще са нужни по най-груби сметки около 40 години. Повечето ще се возим живи и здрави по изцяло обновени и съвременни трасета като сме на по 70-75 години.

Аз подозирам че една от причините е просто липса на персонал...твърде много големи инфраструктурни проекти по едно и също време, няма от къде да се вземат работници.  Освен това трасе се прави Елин Пелин-Септември, Славяново-Стражица, гара Синдел, по Искърското дефиле и къде ли още не модернизации. Това изисква огромен финансов и човешки ресурс все пак, докато първото може да се вземе от ЕС, второто заради по-ниското заплащане няма как да привлечем работници от ЕС.

Отделно са магистралите и хилядите километри нови пътища. Толкова години всичко беше изоставено, че сега са необходими десетилетия да стигне европейското и колосални ресурси, но пак добре че се прави.
« Last Edit: 15.04.2021, 00:01:19 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
А най-якото е, че направиха сигнализацията за трамваите с предимство и сега ще си седят месеци наред без да се ползват.
За мен не съществуват излишни мерки за безопасност на движението. Дори да са функционирали няколко месеца, те ще функционират и в бъдеще и ще предпазват граждани и имущество от щети.
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Няма нищо чудно в срока. Фандъчка добре си прави сметката да бъде готово точно преди следващите избори.

Иначе според мен демонтажът изриването на цялото трасе не би трябвало да отнеме повече от месец. Какво толкова има да се развият няколко хиляди болта и да се изринат траверсите и чакълът?
« Last Edit: 15.04.2021, 13:09:06 by Kaiser Kar »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Вече почти месец откакто започнаха, а все още не е извадено старото трасе...  :help: :crazy: :neznam:

Не би ли трябвало старото трасе да бъде извадено (заедно с основата) за 3-4 работни дни?

А защо не се работи от няколко места едновременно? :neznam:


Според мен сроковете трябваше да са такива, че да приключат целият проект до началото на следващата учебна година (започвайки в началото на април).
vasko - оригиналът! :)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Без да защитавам никого, но на мен също ми се вижда, че работата по раздигането на старото трасе върви по-бавно отколкото би трябвало, а що се отнася до срока в най-лошия случай до края на годината. Всичко това е лично мнение разбира се.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!