Може да не е най-удобното, но от практическа гледна точка, липсата на обръщателни колела в центъра си е сериозен проблем. Така всички маршрути се налага да бъдат от краен до краен квартал.
Ако трябва да има, мястото му е на пл. Св. Неделя. А и не е като да няма наоколо - пл. Възраждане има потенциал за обръщало, въпрос е на няколко стрелки. Журналист не е в краен квартал, там си е широк център, както и около гарата - Струга и надлез Надежда.
В центъра на Прага няма кьораво обръщало, там трамваите са квартал-център-квартал. Във Виена пък няма и трасета вътрешно от ринга, там логично има обръщала около ринга.
Очевидно обръщалото на всички линии на Св.Неделя е било проблемно и реакцията е била радикална - докато преди там са въртели повечето линии, след това не е останала нито една. Но оттогава има сериозни промени в градската инфраструктура. Транспортната ос Витоша-Мария Луиза не съществува, половината от нея е пешеходна зона. Възловата метростанция е на Ларгото, там е и възловата точка на основните пешеходни зони в центъра.