Author Topic: Трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 141888 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Е това не е ли нормално за неразработени релси, без значение от технологията на полагане, какво значи това нагънато като спагети, то и „Шипченски проход“ и по същия начин, защото релсите не се шлайфат. Нека преди да раздаваме квалификации да дадем достатъчно факти и обстоятелства, които да доказват нередности, вместо просто да си пишем.
« Last Edit: 08.09.2022, 17:09:38 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Михайло говори за лашкане наляво- надясно и съответно плуване нагоре- надолу.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Е това не е ли нормално за неразработени релси...
Не. Релсите не се "разработват".

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Като слегне бетонът след 2-3 години и ще се оправи :crazy: :laugh:

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Има ли тук ватман, който да е участвал на пробите, за да потвърди от собствен опит какво е положението. Въпреки ниската скорост вчера, пак си личеше, че има лъкатушене.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Е това не е ли нормално за неразработени релси...
Не. Релсите не се "разработват".
Имах предвид не трябва ли релсите да се изшлайфат преди да се пуснат трамваите по тях, но както и да е, не искам да влизам в така оформилата се емоционална обстановка, но все пак като искате да „осъдите“ някого, че не си е свършил работа, коментари „толкоз за ремонта“ са крайно недостатъчни. Релсите не се бетонират, възможно ли е грешката да идва от неточност в монтирането на релсите към бетона?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не е задължително да се шлайфат. Всъщност у нас това е по-скоро изключение.
Шлайфането осигурява по-безшумно движение, а когато релсите не са нови, така се възстановява оригиналния им профил, което противно на първосигналната логика води до по-бавното им износване.

Ако трамваите се клатят, значи релсите просто са криви. По принцип при този тип релсов път се влага максимално старание релсите да са прави при бетонирането, защото скрепленията не дават кой знае какви възможности за корекция впоследствие и единственият начин да се поправи дефектът е всичко де са разбие и да се направи наново.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Едва ли клатенето ще е колкото на стара "София" !  :crazy:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ако трасето беше изпълнено с траверси можеше да се коригира с Пласера. Защо беше избран този вид релсов път по обособено трасе така и не стана ясно. Освен че ремонтът се удвои по време сега корекции са почти невъзможни.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Може би защото зам. кметът по строителството Джоргов идва от Метрополитен, а там трасетата са изпълнение по този начин...

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Може би защото зам. кметът по строителството Джоргов идва от Метрополитен, а там трасетата са изпълнение по този начин...

И там не ми е ясно защо ги изпълниха по този начин. В метрополитени където релсовия път е с траверси и баластова призма шумът в тунелите е много по-малък и ремонтите се правят бързо - обикновено криви и стрелки се сменят за няколко часа през нощта. Като почне да се разбива бетонът при нас ще спират участъци за седмици докато съхне и заздравява бетоновата основа.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
В метрото има баластова призма единствено на разклона за депо „Обеля“, навсякъде другаде са траверси в бетонна основа или релси върху бетона, както през станция „Ломско шосе“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Безбаластовият път изисква по-малка (направо никаква) текуща поддръжка, отделя по-малко прах и т. н.
Има много предимства, но най-вече "правиш и забравяш". Единственото изискване е да се направи както трябва в началото.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Единственото изискване е да се направи както трябва в началото.

" Искахме както трябва, а се получи както винаги!"- Виктор Черномирдин.  :D

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Страхотен цитат! Едно изречение толкова добре описва целия ни манталитет, работа и възможности, въобще целия бит.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Видео от пробата на 2326 по трамвайното трасе.


Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Доживях да видя трямвай да прави кръгчета на Бъкстон.  :D  :D  :D

Ама много цвили в кривите?
« Last Edit: 14.09.2022, 10:18:43 by qwerty95 »

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Някой има ли инфо от пробите - излезе информация в социалните мрежи, че линиите са криви - така ли е наистина и какво следва?

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Ми, на 15.09 трябва да тръгне трамвая  :D
На 4 ще са състави джойстици.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Трябва, ама няма. Вече и срок няма :)
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София