1. А също така, релсовият път през кръстовищата не е пипан.
1. Ти с всичкия ли си? Да разбутат всички напречни кръстовища и да ги оставят така година???
Разбира се, че не казвам да оставят всички кръстовища разбутани за една година.
Просто отговорих на твърдението, че всичко до Трамкар е извадено, което не е точно така. Кръстовищата са част от това "всичко", а те не са пипани. Баластрата също е част от това "всичко", а тя си стои в значителна част от затворения участък.
2. А освен това остава участъкът от Трамкар до колелото Бъкстон.
2. Ако не можеш да отговориш на въпроса, защо връзката на Трамкар с мрежата не е прекъсната за година, кажи си, за да дам почивка на клавиатурата ти, както и за другите форумисти от Non Stop Nonsence.
Мога да си отговоря на въпроса, но също така смятам, че причината е неоснователна. След като нормалнорелсовите трамваи се превозват с някаква платформа за ремонт до Трамкар, защо не се помисли и останалите трамваи да се превозват по този начин
временно. Това само, ако някой иска по-бързо да възстанови нормалното транспортно обслужване на хората. Не за друго.
Много ясно, че всяко от кръстовищата ще се изпълнява за по един уикенд, както се прави при всички подобни ремонти, примерно - бул. България. Там иде реч и за друг вид релси.
А защо досега не са започнали с някое от кръстовищата? Имаше доста уикенди, които дори бяха по-дълги от обичайните два дни. Тъкмо повече време за спокойна работа.
Защо като цяло не се работи на няколко места едновременно???
Защо например не започнаха с премахването на старата инфраструктура от двата края към средата и от средата към двата края (т.е. от четири места) едновременно?
Non Stop Nonsence.
Ако ми кажеш, че критиката ми към изключително бавната работа и крайно разтеглените срокове за този ремонт на много важна транспортна артерия е Non Stop Nonsence, значи наистина нещо е много сбъркано в нашата народопсихология.
На моменти се колебая дали наистина изходът не е Терминал 2...