Със сигурност не е било със строежа на трасето, това го помня, иначе разликите спрямо преди и сега там не са особено големи, живият плет е малко по-нисък и на места липсва на место цветя, но ако се види Street View от 2012 г. преди ремонта се вижда колко беше рехав, затова не съм обърнал особено внимание как и кога растителността е била подменена. По „Цар Борис III“ имаше много гъст и красив жив плет, но кое беше по-важното, да запазим плета или да подменим трасето, беше ясно, че ще им се наложи да го извадят още в началото, може би част от него е запазена някъде и е жив, но надали е всичко и със сигурност няма да е лесно да се прихване отново, но както се вижда с булевард „България“ не е и невъзможно да се засади нов. Да се монтират шумоизолиращи високи и плътни огради откъм локалното платно, но не прекалено високи, просто достатъчни, за да не се пресича и да поемат част от шума от трамваите с идеята да се засади нов жив плет, който да ги надрасне в един момент и да се скрият. Те да са от вътрешната страна току до трасето, а откъм локалното платно да се засади нов жив плет, докато откъм главното платно се поставят мантинели, там никога не би се прихванало нищо ново, защото наклонът и релефът е такъв, че по края е пълно с неравности събиращи вода, която колите и автобусите изпръскват в разделителната ивица.