Иво, коментирано е десетки пъти! Качествен производител няма да допусне трамваите му да чупят буксови лагери на по-малко от 10 000 км. Или ако допусне един такъв случай, ще си изтегли цялото производство, докато не си отстрани проблема, а през това време ще търпи загуби за милиони. Качествен производител няма да прибира гаранционно колооси за ремонт, след което да ги връща, и отново тия колооси да чупят буксови лагери. Качествен производител няма да допуска и постоянно превъртане на бандажи. Също така няма да допуска да си начертае грешно кошовете спрямо талигите, и след това в деповски условия да реже кошове и да ги преправя, защото кошовете къртят корпуси на двигатели по талигите. Впрочем няма да допусне и да се чупят цели колооси.
Няма да бъде допуснато и трамваи да аварират постоянно на линия, защото е оставил такива аванси по кабелните си снопове из трамвая и не ги е укрепил, че от тежестта на тия аванси да се чупят букси. Няма да допусне и климатиците в салоните да не работят при външна температура над 30⁰ (първите две доставки до ден днешен имат проблем с климатиците, и по-точно управлението на компресорите им).
От друга страна качествен потребител няма да позволи на такъв некачествен производител да оцелее и ден повече, и ще го разсипе за загубени ползи, а не накрая да види колко е зле положението, и накрая да си купи още 47 трамвая на няколко поредни доставки.
А, впрочем, всяка следваща доставка е по-трагична от предишната...