Author Topic: Въпроси и отговори  (Read 139798 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8953
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1280 on: 17.10.2020, 06:54:20 »
4106 е първия.Пушекът е от пясъка,миризмата на изгоряло е от листата .Системата против боксуване не работи на почти всички стари ЧКД.За доматите нямам наблюдения.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4847
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1281 on: 17.10.2020, 12:36:35 »
При Т6А5 би трябвало да работи. При всички останали чешки трамваи това не е така.
Вчера, особено следобед, когато започнаха да прехвърчат първите капки дъжд, стана безобразно хлъзгаво. Дори краставиците, със техните изправни системи против буксуване, в един момент се отказаха и започнаха да си буксуват и пързалят на воля.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9211
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1282 on: 17.10.2020, 12:41:42 »
Как работи тази система и защо не работи при чешките трамваи? При Т6А2-СФ също ли не работи?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3428
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1283 on: 17.10.2020, 13:05:56 »
Сложните системи следят постоянно оборотите на всички колооси/двигатели, приемат за меродавна най-бавната колоос в тягов режим и най-бързата в спирачен (предполага се, че тя има най-добро сцепление) и ако друга колоос стане по-бърза, съответно по-бавна, отнема от тяговия или спирачния ток на групата с буксуващата колоос докато се възстанови сцеплението. Това обаче изисква специални датчици на всички колооси или двигатели със съответно окабеляване и поддръжка. Такива са винаги системите на съвременните возила с асинхронни двигатели, където датчиците са част от управлението и защитата е софтуерно интегрирана в него.

По-простите системи, които обаче са приложими само при постояннотокови двигатели, сравняват токовете на съседните колооси от една талига (ако двата двигателя са свързани последователно, може да се следи и напрежението им), които трябва да са еднакви и ако се появи разлика, значи колоосите имат различни обороти и отново се намалява тяговия или спирачен ток докато се възстанови равновесието. В този случай е важно двигателите да имат минимални отклонения в параметрите и колоосите да са с еднакъв диаметър, иначе при еднаква скорост, дори без буксуване, може да се получи разлика в токовете над прага на реакция на защитата.

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1844
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1284 on: 18.10.2020, 14:43:56 »
Някой има ли повече информация за това нещо и каква му е ролята, че чак табела има?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8953
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1285 on: 18.10.2020, 16:16:41 »
Инфрачервена камера, която дава разрешен сигнал на трамвая.