Как М3 до Летището? Под пистите ли да минава? Ако имаше планове за нов терминал който да е от страната на М3, тогава да.
Ботевградско не е толкова населено. Очевидно през 80те са имали планове за разрастване на жк.Левски и Ботевградско щеше да е по-гъстонаселено. Може и Илиянци да са го гласили за жк. Тогавашният М3 е мислен с цел обслужване на Кремиковци. Между другото, първоначалната идея на жк.Левски е там да живеят работещите в Кремиковци. Но Ботевградско не се застроява и до ден днешен, трамвайното трасе му стига. Да не говорим, че трасето по Ботевградско е кажи-речи скоростно.
По какво се различава М3 от първите два? По това, че не дублира нито една линия ГТ. Нито трамвай, нито автобус. Само тролея в Левски, но съвсем малко. М1 ликвидира Дървенишкия трамвай, М2 ликвидира трасетата в Надежда и Лозенец. Сегашният М3 е замислен да кореспондира с възловите транспортни точки, а старият вариант предвиждаше ликвидиране на ТМ5 и ТМ22, едни от най-добрите трамвайни трасета в София.