Author Topic: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)  (Read 18075 times)

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 968
  • ⁠A heresia das heresias era o bom senso.
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #100 on: 28.07.2024, 22:42:06 »
Нито един с тия догадки не позна.  ;) Всички проблеми с неправилни табели идват от проблем с тикет системата, от която се взема сигнал. Въпроса с 26Тр е, че трябва да се вземат нови контролери(BT902) с GPS позициониране. Сегашните BT900 нямат, въпреки че част от колите са вече с BT902. Друг е въпроса, че масово шофьорите карат на режим "Линия-дестинация".
Обесете се в неделя, тва е най-добре!


Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 569
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #101 on: 29.07.2024, 06:44:07 »
Нито един с тия догадки не позна.  ;) Всички проблеми с неправилни табели идват от проблем с тикет системата, от която се взема сигнал. Въпроса с 26Тр е, че трябва да се вземат нови контролери(BT902) с GPS позициониране. Сегашните BT900 нямат, въпреки че част от колите са вече с BT902. Друг е въпроса, че масово шофьорите карат на режим "Линия-дестинация".
Марио ти ли си?😄
Ама естествено, че тикет системата е виновна!
Винаги все някой или нещо друго е виновно.
И за какво тогава да се трошат пари за нови съмнителни контролери, като шофьорите така или иначе няма да ги ползват?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8381
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #102 on: 29.07.2024, 12:19:00 »
Марио никога няма да направи системите такива че да са лесни за употреба и да се актуализират и поддържат без неговото участие, прави ги по свой вкус и се е вградил като траен елемент във веригата, по възможност незаменим. Естествено това не е работа за един човек, та бил и той много талантлив и работлив и затова в моменти като сега когато промените станаха много, а неговото внимание са го отклонили по други работи като внос на едномилионници от Берлин табелите станаха неактуални. За да работи такова нещо по нашите географски ширини трябва интегрирана система, която да се поддържа от разстояние, еднаква за всички превозни средства, и която не зависи от настройки правени от водачите. Марио няма как да изгради подобно нещо, но и ще се отбранява със зъби и нокти да не допусне такова нещо да припари при нас.
« Last Edit: 29.07.2024, 12:20:53 by fafan »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16255
  • Fear on me, shame on you
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #103 on: 23.10.2025, 11:06:02 »
Някой от вас да знае нещо за 2505, не съм го виждал тази година въобще, пише се по наряд, но очевидно не се движи реално.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2339
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #104 on: 23.10.2025, 11:27:05 »
Със сигурност имам няколко пътувания с него тази година. Възможно е той да е липсващият в момента, заместван от 1037 от Земляне.

Offline BoyanH151

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
  • Фен на трамваите Schindler, AGENT 006 и Константин
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #105 on: 01.11.2025, 08:51:47 »
Някой от вас да знае нещо за 2505, не съм го виждал тази година въобще, пише се по наряд, но очевидно не се движи реално.
Потвърждавам, 2505 вчера беше по 801.
Любим ТМ - 664 & 665 (Schindler)
Моят Flickr профил:
https://www.flickr.com/photos/203120108@N03/