Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Сериозно се надценява консумацията в задръстване на електробус. На място той харчи точно 0 за задвижване, за разлика от ДВГ. Съдейки по това, че разхода на нормални коли не се различава чак толкова драстично с климатик и без, бих предположил, че като цяло това не е голям проблем.
Quote from: wiNt on 26.04.2023, 22:55:06Сериозно се надценява консумацията в задръстване на електробус. На място той харчи точно 0 за задвижване, за разлика от ДВГ. Съдейки по това, че разхода на нормални коли не се различава чак толкова драстично с климатик и без, бих предположил, че като цяло това не е голям проблем. Предположението ти е грешно. Точно там се крие един от сериозните проблеми, говорим за до 18% от заряда на батерията която отива за климатизиране на салона. Горещ летен ден и задръстване на Сточна гара и може да се наложи да идва аварийка да го прибира.
Предположението ти е грешно. Точно там се крие един от сериозните проблеми, говорим за до 18% от заряда на батерията която отива за климатизиране на салона. Горещ летен ден и задръстване на Сточна гара и може да се наложи да идва аварийка да го прибира.
В горещите летни дни задръстване на Сточна гара няма. Почти никъде няма...
В Москва се използват електробуси с отопление на дизелово гориво. Наистина екологично.
Отоплението им е на дизел.
Че нали идеята е да са екологични - или аз нещо се бъркам