Author Topic: Етап-Адресс и Груп Плюс  (Read 70954 times)

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #20 on: 12.12.2007, 21:28:27 »
Quote from: blagun
Немската система се казва Mitfahrer

За да бъдем по-точни: http://www.mitfahrgelegenheit.de/  http://www.mitfahrzentrale.de/ Този сайт беше преди безплатен, но от година и повече го направиха платен. И повечето потребители почнаха да го избягват и ползват първия. Разбира се има и много други сайтове, но това са едни от най-големите.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #21 on: 12.12.2007, 21:34:45 »
Quote from: IKAR
А беше време, когато сдуханата Кента от Катунци просто не обслужваше тази линия. В същност това е една от първите алтернативни на ДАП-овете и на БДЖ автобусни линии. Пусната е през 1992-ра (два "чифта" дневно, както е и сега) по инициатива на тогавашния директор на гараж Република. Единствените автобуси по нея бяха вече бастисаните в Земляне междуградски Икаруси (1051, 1053 и 1055), които бяха купени от Република за по 5 хиляди марки почти нови от Берлин.
Тези Икаруси според мен ги прецакаха на линии 63, 93, 98, 122 и др, та дори май е имало единични случаи да ги пускат да направят по една врътка на 102. В празнични дни по 122,93, 98 става голяма тъпканица, та явно от това са се прецакали. Помня, че най-отзад имаше нещо като кухня, което разбира се беше премахнато, вероятно с цел да има къде да се тъпчат пътниците. Сега 1051 и 1055 са в движение, но ги ползват за персонални, скоро не съм ги виждал на линия. Иначе Икарусчетата са си супер.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #22 on: 12.12.2007, 21:49:05 »
Quote from: IKAR
А беше време, когато сдуханата Кента от Катунци просто не обслужваше тази линия. В същност това е една от първите алтернативни на ДАП-овете и на БДЖ автобусни линии. Пусната е през 1992-ра (два "чифта" дневно, както е и сега) по инициатива на тогавашния директор на гараж Република. Единствените автобуси по нея бяха вече бастисаните в Земляне междуградски Икаруси (1051, 1053 и 1055), които бяха купени от Република за по 5 хиляди марки почти нови от Берлин. Покрай подмяната на двигателите и те успяха да "намажат". До 2001-ва, когато закриха Република, обслужването беше безупречно - почистваха ги старателно, в това число и багажниците (лично съм наблюдавал тази дейност на крайната спирка в Катунци), духалките работеха, на пътеката имаше килим. Билетите почти винаги бяха по-евтини от тези за влака. Но в момента в който Земляне пое "обслужването", качеството падна тотално до сегашното дердже....
А се чудя защо Етап/Груп се бутат по турските градове (Шумен, Разград, Кърджали), а в посока Сандански нямат нищо...

Хм, това наистина ли е била идея на Костов? Иначе и аз потвърждавам, че за разлика от градските превози бившия АТ4 се справяше доста успешно с междуградските и екскурзионните превози

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #23 on: 13.12.2007, 16:34:56 »
Quote from: IKAR
А се чудя защо Етап/Груп се бутат по турските градове (Шумен, Разград, Кърджали), а в посока Сандански нямат нищо...
Щото собственикът е турчин.А жена му беше някъде от Търговище или Шумен, но сега ще излъжа.Баба ми се познава с тях и ще я разпитам.Ще я питам и за цените що така...

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #24 on: 14.12.2007, 02:15:06 »
Quote from: difian
Щото собственикът е турчин.А жена му беше някъде от Търговище или Шумен, но сега ще излъжа.Баба ми се познава с тях и ще я разпитам.Ще я питам и за цените що така...

Направо вземи да уредиш една карта за 50% намаление за най-личните форумци  
« Last Edit: 01.02.2008, 20:36:30 by etnies »

Offline totoblg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Yahoo Instant Messenger - marlboro-men.bg
    • View Profile
    • http://avtobusitevblagoevgrad.forumi.bg
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #25 on: 01.02.2008, 10:27:12 »

 Колеги,не съм много убеден че автобусите на Груп пътуват бавно. Напротив, точно Юли месец 2007 година бях тръгнал
 на гости на баба ми, когато автобуса с който пътувах  ме остави на БОАЗА  (по магистралата София-Варна ).
 До нашият рейс спря идин автобус на Етап (Темса Диамонд) качи половината от пътниците .
 Честно да си кажа, това беше БЪРЗО КАРАНЕ !
 Автобуса пътуваше по линия София-Варна-Добрич и тръгва от София  в 13.30 часа.
 Рейс-а в който бях аз тръгва за град Габрово в 12.00 часа, и беше на фирма " Калея" . И както казах Етапа ни НАСТИГНА !
 Той ни закара до град Севлиево-а от там ние за Габрово. Това са ( Боаза-Севлиево) 100-120 км.
 Автобуса ( понеже бях най-отпред ) ,скороста му не падна под 95 км/ч !
 Стигнахме в Севлиево след точно 57-60 минути !  
 Забелязях и друго :
 Когато един автобус на Етап се пресрещне с друг, ако другият автобус "намигне" с фарове, означава че НАБЛИЗО ИМА ПАТРУЛ ( ЧЕНГЕТА).
 Нашият автобус мигновенно намали скороста от 100 км/ч на 60 км/ч !
 И....наистина ! След следващият завой имаше полицейски патрул.
 Междудругото аз пътувах с този автобус- (на снимката по-долу)
 Eто ви и 2-ве снимки на Груп.


  В заключение мога да кажа че, аз лично съм доволен от услугите предлагани от Етап/Груп оод .

 http://etapgroup.com/
КАЖЕТЕМИ КАК ДА СИ СЛОЖА СНИМКА ЗА АВАТАР ?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #26 on: 01.02.2008, 19:49:15 »
E то кога примигването със светлините или в момента с дългите не означава, че има ченгета   Може би когато се дава път...
 А аз като извънградско през нощта на двулентов път включвам на къси като се разминаваме, за да няма заслепяване, но някои дебили го тълкуват и като куки...

Offline totoblg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Yahoo Instant Messenger - marlboro-men.bg
    • View Profile
    • http://avtobusitevblagoevgrad.forumi.bg
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #27 on: 01.02.2008, 19:54:53 »


     Не, не си прав !    
     Точно и само намигането  при Етап е предупреждение за ченгета !
     Сега да съм го чул-да,но  аз това съм го видял с очите си !  
КАЖЕТЕМИ КАК ДА СИ СЛОЖА СНИМКА ЗА АВАТАР ?

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #28 on: 01.02.2008, 20:35:51 »
Quote from: totoblg
Не, не си прав !    
     Точно и само намигането  при Етап е предупреждение за ченгета !
     Сега да съм го чул-да,но  аз това съм го видял с очите си !  

така де, ама това намигане го правят не само автобусите на етап а и много други. Напоследък забелязвам, че става все по-рядко - по скоро на принципа "след мен и потоп" отколкото като някаква гражданска позиция срещу войната по пътищата.

Offline totoblg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Yahoo Instant Messenger - marlboro-men.bg
    • View Profile
    • http://avtobusitevblagoevgrad.forumi.bg
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #29 on: 01.02.2008, 20:45:38 »

 На мен това ми се случи доста отдавна,все пак  !  
КАЖЕТЕМИ КАК ДА СИ СЛОЖА СНИМКА ЗА АВАТАР ?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #30 on: 01.02.2008, 20:51:37 »
Ниакаква гражданска позиция не е примигването, а просто криворазбрана колегиалност. Демек карай си като луд все някой ще ти намигне за куките и като ги подминеш пак газ до ламарини.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline totoblg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Yahoo Instant Messenger - marlboro-men.bg
    • View Profile
    • http://avtobusitevblagoevgrad.forumi.bg
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #31 on: 01.02.2008, 21:10:29 »

  Абсолютно си прав !  
КАЖЕТЕМИ КАК ДА СИ СЛОЖА СНИМКА ЗА АВАТАР ?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #32 on: 02.02.2008, 01:02:29 »
Quote from: borosport
Ниакаква гражданска позиция не е примигването, а просто криворазбрана колегиалност. Демек карай си като луд все някой ще ти намигне за куките и като ги подминеш пак газ до ламарини.
Не е така, с намигането аз казвам на отсрещния шофьор - "идиотите са застанали на безсмислено място, внимавай!" (ако наближава място с ПТП или задръстване, също го предупреждавам). Не бързото, а безразсъдното каране прави белите.
С какво се подобрява безопасността на движението, ако хората масово карат по АМ Тракия със 160-180 км/ч и само на разклоните за Ихтиман, Калугерово, авиопистите и още 2-3 места отнемат за малко газта?

Пример: Лято. Пътят Стара Загора-Сливен-Бургас. Куките стоят след изхода на Стара Загора и дебнат някой, който кара с 60 км/ч. Тук пътят е 2 платна с по 2 ленти, пешеходци отдавна няма, тъй като Азотноторовият завод фалира. Нима е газ до ламарини да караш по път с габарит на магистрала със 60-70 км/ч? В същото време малко по-нататък десетки кретени изпреварват като ненормални, но за тях няма санкции. Зер много скъпо е да се монтират през 5 км камери (цяла България се покри с клетки на мобилните оператори за 3-4 години), а е евтино да се плащат заплати и осигуровки на ченгета, които не си уплътняват работното време за доброто на движението. Той и ББ иска повече пътни полицаи, вместо да накачули булевардите с камери.

Максим Ставийски вероятно не е нарушил скоростта 90 км/ч (или не с много), но е взел безразсъдно завой, който високият Хамър взема с 50-60 км/ч.

Трябва да ти кажа, че подобна система на дебнене в Европа има само в България, Босна и Сърбия. Във Франция, Германия, Австрия няма изобщо да видиш куки, НО: "Бай Брадър вижда всичко и ще те изплющи, като направиш безобразие!"

Шофьорите на автобуси като цяло са колегиални - не само на Груп и Етап-Адрес. На другия полюс са райони, които условно наричам "кооперативни" - Старозагорско най-вече.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #33 on: 02.02.2008, 01:10:58 »
Като цяло съм ЗА присветването с дългите. На места има малоумни ограничения

Offline totoblg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
    • Yahoo Instant Messenger - marlboro-men.bg
    • View Profile
    • http://avtobusitevblagoevgrad.forumi.bg
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #34 on: 02.02.2008, 09:07:51 »

 Аз също съм ЗА !
 Но,колеги как мислите ?
 Дали тази държава някога ще се оправи ?  
 Аз мисля че това ще е след 60-70 години.
 А вие ?
КАЖЕТЕМИ КАК ДА СИ СЛОЖА СНИМКА ЗА АВАТАР ?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #35 on: 02.02.2008, 20:25:50 »
Аз не казвам, че дебненето е нормално, но тази колегиалност е смешна. Да не говорим, че в повечето случаи бързото каране и съпроводено с безрасъдно и това е главна причина за катастрофи с жертви. Почти всички катастрофи са при  неправилно изпреварване и шофиране с висока скорост несъобразена с пътните условия. Вярно, че като си некадърник и с 20 км/ч можеш да се утрепеш, но у нас на Фитипилдаи в повечето случаи се правят тарикати с изпърдели трошки от типа: "ръмжи като мечка, върви като буболечка". Проблема е и от двете страни - и в идиота зад храстчето с радара, и в аналога му без пагон в трошката за 5 бона дето изпреварва на завоя тира
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline cooh

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #36 on: 08.05.2008, 00:36:16 »
някой може ли да направи тема със снимки на митсуби6и темза мн 6те съм благодарен
<div><embed src="http://widget-84.slide.com/widgets/slideticker.swf" type="application/x-shockwave-flash" quality="high" scale="noscale" salign="l" wmode="transparent" flashvars="cy=gn&il=1&channel=2666130979410157700&site=widget-84.slide.com" style="width:270px;height:190px" name="flashticker" alig

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #37 on: 08.05.2008, 11:26:18 »
Quote from: cooh
някой може ли да направи тема със снимки на митсуби6и темза мн 6те съм благодарен
Google->Mitsubishi Temsa->приятно гледане
При следващо подобно несериозно мнение следват официални предупреждения

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #38 on: 08.05.2008, 11:42:02 »
никой не гледа подписите на участниците май  

Offline 2003

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 275
  • тролейбусно депо "НАДЕЖДА"
    • View Profile
Re: Етап&Груп!!!
« Reply #39 on: 13.09.2009, 15:13:02 »
автобусите на етап
« Last Edit: 13.09.2009, 15:45:26 by etnies »
......................най-добрите тролейбуси в депо "НАДЕЖДА".........................