Мисля, че вече съм го казвал, но все пак - още поне 2 години преди да стартират обществени поръчки за електробуси изобщо в София, Хигер си бяха обособили няколко помещения в Искър, там си работиха хора и изобщо си подготвяха работата като дойде време да ги докарат. Всичко е предварително договорено МНОГО ОТДАВНА
Това не намирисва ли твърде много? Да не се окаже после че ще трябва да връщаме пари като Кьовеши научи какви ги дроби Столична община...
Ами нека връщаме, какво те бърка? В СО и без това са за уволнение всички, от кмета (а над него също и председателят на пратията майка) до чистачките на офисите, а доста хора са и за затвор. То не намирисва, ами направо смърди с цялото лобиране за определени китайски производители и ловешките бизнесмени, занимаващи се с тях, както и с многократното пускане и проваляне на обществени поръчки, докато не се избере този, който трябва. А пък за Хигерите стана ясно, още когато се разбра, че Чериът не е никакъв производител, а българо-израелска офшорка, чийто офис е не къде да е, а в депо Искър...