Щеше да помогне повече ако бяха CNG като се има предвид, че ще е азерска.
Във Варна само съм се возил на двуетажни някъде по времето на производство на тези.
Много са подходящи за брулене на кестени и махане на долни клони от дървета. Звукът също е приятен за пътниците -сяквш ще ти отнесат главата.
Аз защото съм от Варна и като тийнейджър ги бях сварил онези прословутите SD202, които Николай Попов (Унуфри) навремето ги харесваше и ще кажа, че тогава се движеха като атракция по линия 8, докато тя съществуваше като директна връзка от Центъра за курорт Дружба (Св.Константин и Елена).
Бяха страшно неудобни за обслужващият персонал, а и за някои пътници, да се въртят като маймуни и да се качват и слизат от горният етаж.
Според мен и вероятно и шофьорите ще се съгласят, че независимо от маневреността, са страшно неудобни и за шофиране в градски условия.
Особено по улици с повече дървета, където стърчат клони.
Те после Транстриумф купиха и НД202, правеха и атракционни пътувания, което не беше зле, беше добра идея за облика на и без друго занемареният град.
Моето лично мнение е, че двуетажните автобуси следва да служат или с туристическа цел, или за много дълги пътувания, както са украинските Неоплани например, които ходят до Рига, Вилнюс и Централна/Северна Европа и правят курсове, където пътуват с дни.
Също, идейно е фирма като Биомет или Ивкони да има такива за летният сезон и да се движат София - Бургас / Варна на широки първокласни пътища и магистрали, същевременно способни да обслужат по-големият поток към морето.
Престъпно е, че се прахосват такива пари за нещо толкова ненужно за София - стари боклуци, които Европа изхвърля.
Още по-престъпно, че се случва на фона на занемарена трамвайна инфраструктура, в която може да се инвестира като релсите около Дървеница, а и другаде, които са изоставени от сума ти години и създават грозно впечатление.
Да не говорим и за отделените емисии, които ще са със сигурност повече от стандартните ЕВРО 5 и 6 автобуси, електробуси и CNG.