Другото, което е - за да си избият масрафа, знаете колко харчат тези двигатели от по 380 магарета, трябва всички курсове да са на 80 % пълни. Затова тези, обслужващи едмънтънските села и градчета, в събота и неделя въобще не излизат - на тяхно място вървят обикновени. Освен това кажете ми един производител в Европа с опит в двуетажните. Ще кажете МАН - ама друг път. След като поглъщат Бюсинг, следващото поколение берлинджийски двуетажни са на Вагон Юнион - само шасито е МАН. Следващите са на Асеа Браун Бовери, следват Адтранц и не знам кой вече. В края на 80те гърците много идваха в Новотел Европа с едни нови и много хубави бяло-червени двуетажни, на тях пишеше МАН, но каросерията беше Гьопел - и тази фирма се е споминала през 2014та. Та кой ще ти направи читав двуетажен освен Денис...То и в Англия освен тях останаха само Optare, собственост на индийци и Wright, които са пълен боклук...Другите английски един по един фалираха....