Author Topic: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)  (Read 19609 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #40 on: 27.03.2024, 09:47:53 »
Питаш, констатираш или злорадстваш?
Възмущавам се!!!!!!

Очаквам и честни отговори от някой, за да знаем истината….

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #41 on: 01.04.2024, 15:40:16 »
Как точно може да се вземе решение за обявяване на обществена поръчка за нов подвижен състав без одобрение от СОС?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #42 on: 08.04.2024, 19:43:18 »
Пиша тук, за да не спамя темата за маршрутни промени. В събота видях Х50 малко след 10:30 на Окръжна болница посока Врана и не ми се видя препълнен за разлика от А1 и А3, които минаха малко по-късно. Може би не е лоша идеята А3 да е с двуетажни ежедневно, но това трябва да е базирано на по-обширни наблюдения. В случая предполагам, че хубавото време е привлякло допълнителни пътници.

Във Фейсбук ми се мерна пост за някаква линия Х84, която също щяла да бъде с двуетажни автобуси. Не знам как я мислят тази с наличните 5 автобуса.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #43 on: 08.04.2024, 22:51:56 »
Те последно не са ли четири!? И аз го допуснах този лапсус някъде във Фейса и Марио веднага ме нападна… 2601 май не трябва да го броим. ;)

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #44 on: 09.04.2024, 00:01:00 »
Според мен е абсурдно линията да е с номер Х84, защото ще се бърка с 84 - по-скоро Х8. А друг въпрос е дали и тази линия ще има пътникопоток и за първия етаж на автобусите...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #45 on: 09.04.2024, 00:49:07 »
Мисля, че има смисъл от автобусна линия от летището до Централна гара. Може и да е някакъв шатъл на цена 5 лв. Последните два пъти няколко човека ме питаха на Терминал 1 как да стигнат до гарата, и се оказва, че няма много удобен вариант.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #46 on: 19.04.2024, 23:08:40 »
Жълтите едномилионници вече са официално явно част от автопарка на СА и от утре ще возят пътници. Да видим колко дълго ще издържат.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #47 on: 20.04.2024, 00:46:25 »
Залагам на около 5 години като след около година ще има един спрян.

Продължавам да не разбирам как я мислят с пет автобуса (заедно с Неоплана) да обслужват А3, Х43,Х50 и Х84. По А3 са две коли в празник, една по Х50 и остават две за Х84 без никакви резерви.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #48 on: 20.04.2024, 07:46:36 »
Някъде беше подметнато да се взимат още… 2601 защо го броим, закупен ли е от СА!? Иначе имат дългогодишен опит за таралянкане на превозни средства в полуразпад, така че и тези могат да изкарат 5+ години, стига такава самоцел да е заложена.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #49 on: 20.04.2024, 09:32:16 »
Нали от софиянско време имат уж хубави отношения с берлинджии. Да бяха се примолили да ни продадат на първо време десетина от Денис Енвиротата. Пък сетне и да поръчат специално за нас, ако резултатите са добри, така или иначе за двуетажни алтернатива няма. Иначе тука харчат по около 40 на 100, това за двуетажен е почти идеално....
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #50 on: 20.04.2024, 11:32:48 »
Нали от софиянско време имат уж хубави отношения с берлинджии. Да бяха се примолили да ни продадат на първо време десетина от Денис Енвиротата. Пък сетне и да поръчат специално за нас, ако резултатите са добри, така или иначе за двуетажни алтернатива няма. Иначе тука харчат по около 40 на 100, това за двуетажен е почти идеално....

Защо да се молим на Берлин? Можем да се помолим и на производителя да ни докара нови от завода щом се оказва че имаме такава крещяща нужда от двуетажни возила.

заедно с Неоплана

Неопланът продължава да е спрян. Колко месеца стават вече?

Инв. номер             ДК Номер                VIN номер                     Доставен
    ..
   2605                  CВ **** BE      WMAA39ZZ295000702        19.02.2024

За началния пост - номерът е CB 7484 BE.
« Last Edit: 20.04.2024, 11:36:12 by fafan »

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #51 on: 21.04.2024, 10:37:15 »
Да бяха се примолили да ни продадат на първо време десетина от Денис Енвиротата.
:D :D :D Кой си продава чисто новите автобуси? Мислете малко де...

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #52 on: 21.04.2024, 15:58:37 »
Денис Енвиро на този етап биха ни дали само само за тест, след което ще се пусне ОП за нови двуетажни автобуси и ще се купят или Ютонг или Кобра  :crazy:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #53 on: 21.04.2024, 21:00:16 »
Денис Енвиро ... нови двуетажни автобуси ... Ютонг или Кобра  :crazy:

Енвиро за Берлин са купени по 600.000 € бройката, MAN Lion's City DD за сравнение нови са стрували по 350.000 € като част от дооборудването е правено в депата. Въпреки че между двете поръчки имаме 13 години все пак солидна разлика.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #54 on: 13.05.2024, 08:15:49 »
Случайно ми се падна един от тези вчера за няколко спирки. Честно казано привидно са доста запазени и комфортни, както ги помня в Берлин преди 10-12 години. Доста тихо работи, работи си климатик, вентилация и горе и долу. Според мен си е напълно на нивото на съчленените ни МАН-ове и по-добре от което и да е било ВМС или китайски. Не съм броил колко пътници има, но повечето места и горе и долу бяха заети, ако беше стандартен къс автобус щеше да е доста по нагъчкано и неудобно. Като цяло според мен са доста приятни автобуси и покупката е добра.

Моето мнение е че няма абсолютно никакъв проблем или пречка да си работят по дългите линии през седмицата заедно със съчленените МАН-ове. Например вместо Конекта по 76, 213, 305, 11-ката, 204 да ги въртят да ги пробват навсякъде на случаен принцип. Също биха били по-удобни на натоварени линии с къси автобуси като 604, 84. Останах с впечатлението и че пътниците ги харесват и им се радват чух от случайно качващи се " брей какви хубави автобуси са пунали"
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #55 on: 13.05.2024, 10:18:53 »
За натоварени градски линии с равномерно разпределен пътникопоток и чести спирки не са добро решение, тъй като слизането и качването на пътници е по-бавно особено от горния етаж. 84/184 спира на всяка керемидка по Цариградско и там проблемът ще е най-сериозен.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #56 on: 13.05.2024, 10:38:56 »
Нали ги гласят за Х84? Само че около тази линия нищо не се чува, а щеше да тръгва уж от 1. май.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #57 on: 13.05.2024, 11:00:07 »
За натоварени градски линии с равномерно разпределен пътникопоток и чести спирки не са добро решение, тъй като слизането и качването на пътници е по-бавно особено от горния етаж. 84/184 спира на всяка керемидка по Цариградско и там проблемът ще е най-сериозен.  :rolleyes:
Е нали има 3 широки врати с нисък под. Горе се качват тези които пътуват за повече спирки няма да откриваме топлата вода. Айде да не е за 84 ама за 76, 204, 213 според мен са супер заедно със съчленените МАН. Примерно ако съм от Младост до Плиска да си горе е много по удобно вместо постоянно да се бутат бабите на вратите и да те вдигат. И за бабите долу местата са много повече и свободни. Би било добре да се пробва през седмицата.

И на 110 биха паснали добре, но там има пътници само в пиков час.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #58 on: 13.05.2024, 11:13:32 »
Е нали има 3 широки врати с нисък под. Горе се качват тези които пътуват за повече спирки няма да откриваме топлата вода. Айде да не е за 84 ама за 76, 204, 213 според мен са супер заедно със съчленените МАН.

Три врати, но само средната е просторна и има място около нея. Оптимирани са за организацията в Берлин - качване от първа врата и таксуване/показване на картата при шофьора, след което по предната стълба веднага се качваш горе, на средната врата се качват майките с колички и бабите с ролатори и директно се разполагат на сгъваемите седалки, а от задната врата се изнизват слизащите от горе по задната стълба. Само че за да работи това трябва немска дисциплина, което по софийските линии няма да го намериш.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #59 on: 13.05.2024, 11:57:30 »
Рано или късно ще влезем в 21 ви век. Както се научиха бързо за ескалаторите на метрото да стоят отдясно и тука ще се научат. То и пътникопотока последните години много спадна така че не е чак такава тъпканица вече. Лично аз не мисля че ще има какъвто и да е проблем да си работят през седмицата наравно с другите МАН. Даже хората ще им се радват. По добре и удобно от китайците и ВМС. Не мисля че пространството около вратите е по различно а има бонус още много седалки горе.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР