Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554795 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Возих се на 2-3 състава и всички дръжки са оранжеви без оглед на останалата цветова гама. Похвално. Толкова ли нямат "резервни" дръжки, които могат да се пригодят?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Там заводски няма дръжки, съответно няма резервни с такъв захват. И все пак е радостно че има дръжки... там където по-принцип не трябва да има.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Аз за първи път видях такива дръжки ако не се лъжа някъде през ноември, но през декември вече ги виждам навсякъде. Не е много естетично, че са различни по цвят, но от гледна точка на безопасност аз видях как такива дръжки са нужни още през 2013-та година, когато започнах да пътувам редовно, така че е похвално, че се сетиха, макар че можеше да го направят и по-рано.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
2058, А49  :help:
Във всички състави са поставени оранжеви дръжки ! :angry: :help:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Аз за първи път видях такива дръжки ако не се лъжа някъде през ноември, но през декември вече ги виждам навсякъде. Не е много естетично, че са различни по цвят, но от гледна точка на безопасност аз видях как такива дръжки са нужни още през 2013-та година, когато започнах да пътувам редовно, така че е похвално, че се сетиха, макар че можеше да го направят и по-рано.

Нямаше как по-рано, някои състави бяха в гаранция. И така е, не е естетично, но поне е безопасно. Лично за мен, това е много по-важно. А е радостно че Метрополитен доста работят в тази насока.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Направо ми бодат в очите, че са оранжеви... Трябваше да се постараят и да ги боядисат, както боядисаха дръжките между вратите...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Според мен резонният въпрос е къде е спал Метрополитен като е поръчвал влаковете да каже къде ще има дръжки. Както се уточнява цветовата гама, така и могат да се уточнят разположението на седалките и дръжките, техните цветове и покритие. Дори може да се уточни цветовия спектър на луминесцентното осветление, така че някои влакове да не са с болнично бяло, а в други да ставаш разноглед от 16 вида лампи.  :help:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Състави с толкова допълнителни дръжки от завода не са излизали никога. В последната партида, бяха доставени влакове с допълнителни дръжки между вратите, по-късно бяха премахнати тук и уеднаквени с останалите. Дръжки на стената на кабината, не знам въобще да се предлагат.
Колкото до осветлението, то беше еднакво за всички състави. Съответно при ремонти и изгаряне на пури, се слагат нови. А какви са новите, си зависи от спечелените обществени поръчки.

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 385
    • View Profile
... А какви са новите, си зависи от спечелените обществени поръчки.

Какви пури се доставят зависи от това какви са поръчани. И как е обявена поръчката. Ако си поръчаш "пури", може да получиш и ...., достъвчикът няма никаква вина.
Ако си ги поръчал с определени параметри - размер, цокъл, мощност, цвят (температура), спечелилият общ. поръчка ще ти ги достави.
Ако не са правилно указани в поръчката - проблемът си е на метрото.
Ако доставчикът е достави друго - пак 100% не е той виновен, че такива са монтирани във влаковете - има си начин възложителят да си иска това, което е поръчал.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Между другото забелязвам, че при оранжевите и зелените скифове преобладаващият цвят на осветлението е жълтият. Това по оригинал ли е било така или пурите са подменяни? А пък при сините почти всички пури светят бяло, но има и такива, които светят в жълто.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Вероятно в някакъв момент такива са имали, такива са слагали. Цветът трябва да е топло бяло, студено бялата светлина дразни очите и ги уморява, само че в Метрополитен явно не мислят чак за тези подробности. Динозаврите също дойдоха с такива крушки, и когато започнаха да горят ги подмениха с отвратително бяло светещи. Забелязал съм също, че но новите Русичи от голямата доставка и след тях явно са им сложили някакви много долнопробни крушки, защото започнаха почти веднага да горят. А колкото до дръжките - не ми е ясно как след идеално съобразените с интериора и да не повярва човек с нацелени цветове дръжки при вратите сега плякат тези оранжеви творения, че доли и на номерните са започнали да ги слагат...

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
 :crazy: :arrow:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Важно е функционалността, а не цвета. Винаги тръбата може да бъде боядисана в подходящия цвят боя.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
А защо не е пребоядисана предварително като се знае, че ще се поставя? Цял нов завод с ултрамодерно ново бояджийно им построиха! Мързели!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
По-добре, ако питаш мен, защото и те почнаха да мажат безбожно.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Покрай настъпилите горещини все по-често се натъквам на влакове с изключени климатици от последната доставка.Преди два дни състав А 53  през целият си маршрут се движеше с изключен климатик, като чак на МС Сливница незнайно защо се включи, сигурно защото влакът беше за депо :help:Знае ли някой какви са възможностите на климатичните системи за разпределяне на въздушният поток?При някои състави съм усещал хладен полъх от пространството под седалките, наред с основното въздушна струя от покрива? :neznam:
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Няма да повярваш но е пълно с такива които се оплакват от климатиците, и от там идва отговора на въпроса ти, защо не работят. Като това е най-масовото...

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Покрай настъпилите горещини все по-често се натъквам на влакове с изключени климатици от последната доставка.Преди два дни състав А 53  през целият си маршрут се движеше с изключен климатик, като чак на МС Сливница незнайно защо се включи, сигурно защото влакът беше за депо :help:Знае ли някой какви са възможностите на климатичните системи за разпределяне на въздушният поток?При някои състави съм усещал хладен полъх от пространството под седалките, наред с основното въздушна струя от покрива? :neznam:
Мисля, че в такива случаи може да се използва бутона за връзка с машиниста.

Няма да повярваш но е пълно с такива които се оплакват от климатиците, и от там идва отговора на въпроса ти, защо не работят. Като това е най-масовото...
Тогава защо в някой момент климатикът е бил включен?
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Като цяло, поне по мои наблюдения, на Русичите климатиците много често дефектират, освен ако не е някаква друга причината в някои вагони да има климатик, в други да няма (от един и същи влак). И понеже преди мен го изтъкнаха - защо по дяволите се "слушат" тези, които се оплакват от нещо толкова крайно належащо за нашият климат? Трябва ли всички останали да оглушават от и без това много тихото ни метро и в същото време да се потят като свине, защото на някой му е студено например?  :blink:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Няма да повярваш но е пълно с такива които се оплакват от климатиците, и от там идва отговора на въпроса ти, защо не работят. Като това е най-масовото...
Тогава защо в някой момент климатикът е бил включен?
Защото има и такива които не обичат да пътуват в собствен сос.  ;) Заради някои на които винаги им е студено. 

Като цяло, поне по мои наблюдения, на Русичите климатиците много често дефектират, освен ако не е някаква друга причината в някои вагони да има климатик, в други да няма (от един и същи влак). И понеже преди мен го изтъкнаха - защо по дяволите се "слушат" тези, които се оплакват от нещо толкова крайно належащо за нашият климат? Трябва ли всички останали да оглушават от и без това много тихото ни метро и в същото време да се потят като свине, защото на някой му е студено например?  :blink:
Че се повреждат, повреждат се, но не е често.